Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BudWiser710

Rollex Og Kush ''devill's Harvest'' Budwiser Seeds

Recommended Posts

Update Budwiser710 seeds ROG selectie en hobbykweekje S5.

 

Geselecteerde ROGjes dames rechts mannen links (4,6,7) onder 150watt tl van dhz winkel. Dieet van Regulator N-boost en Startbooster. Ec 1.1 Ph 5.5 .2x 6 uurtjes per week onder de zwaveldamper heeft zijn effect en de spint is weer naar buiten.Joehoe !gallery_44286_18677_1610355.jpg

S5 op 17 dagen bloei in 18ltr Canna coco. Ec water 0.45 ,incl P-boost 0.7, A&B 1.8,Ph 5.8 Additieven Aptus Regulator, Topbooster, Enzyme.

gallery_44286_18677_1177968.jpg

Klimaat dag gemiddeld 27 C nacht 22 C. LV 50%

gallery_44286_18677_2843157.jpg

ROG dames met de vermoedelijke Kushie pheno's vooraan links. Deze planten staan op 4,5ltr containers en hetzelfde dieet van C&A. gallery_44286_18677_338647.jpg

 

gallery_44286_18677_2865939.jpg

 

gallery_44286_18677_1526321.jpgIk geef deze ronde naar behoefte water met de gieter omdat ik geen watervat meer kan plaatsen op de oude plaats.

Wel zorg ik voor een drain van ongeveer 10 %.

Edited by BudWiser710
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi de topjes dicht op elkaar en weinig strek dacht ik zo, ik heb net Dislike van Aptus insect care gesproeid.

Kon direct onder de douche stappen.Had we een A2 masker voor en dat was geen overbodige luxe.

Dosering 6ml per ltr en ik sproei met bronwater zo heb ik geen vlekken op het blad.

gallery_44286_18677_1714408.jpg

 

gallery_44286_18677_1279478.jpg

 

Werkt goed zeg deze Hama thermometer ,sensor in het hok en display in de kamer oid werkt tot 20 meter en dat voor 18,- eurgallery_44286_18677_2861970.jpg

 

Green hornet licht.

gallery_44286_18677_742558.jpg

Home made Steenwol flakes (gebruikte slabs).

gallery_44286_18677_427080.jpg

 

Test met S5 op de ''Stoneflakes''direct op 12/12 en volle Ec van 1.8 vol erop wel verlaag ik Ph tot 5.5.gallery_44286_18677_724431.jpg

 

gallery_44286_18677_2973015.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja , tomaatjes,pepertjes voor in de kas gaan ook lekker op bio Aptus en ontkiemt in EZplugs.gallery_44286_18677_2234022.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij hebt mooie en uitstekend verzorgde planten.

Leuk die dhz-mapito variant.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verslag net zoals vorige,

planten zijn tip top verzorgd en zijn in uitmuntende staat,

zeer leuk om te volgen,voorbeeld voor velen ondanks sommigen hun kritiek.

houden zo,doe zo verder !

grtz stille genieter

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te horen ,Mister

 

Budpito pic;

bloeidag 1 S5 HomeClone Ec 1.8 Ph 5.5

gallery_44286_18677_1707153.jpg

Rollex OG BudWiser710Extractie gallery_44286_18677_1682962.jpg

Vooraan links ''Kush pheno's'' vermoedelijk te herkennen aan de snellere bloei ontwikkelingen

gallery_44286_18677_2993261.jpgFoto's genomen op bloeidag 17, 18 ,na 11 uur licht temp 27 ,2.

Edited by BudWiser710
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in Friesland niet, voor zo'n soortje krijg ik waarschijnlijk niet eens 5 euro.

 

Noord-Brabant sluit aan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lo ,

 

Leuk dat je van je laat horen.............. sluit jij je aan bij de groep die slechte(lees minder) kwaliteit produkt aanbied aan mensen die puur op winst uit zijn ?

 

of....

 

Volg je uit belangstelling mijn verslag?

 

Als dat zo is ,kun je beter erbij vermelden dat je je bij Dilago aansluit en wiet kweekt wat minder waard cq gewild is.

En daardoor minder opbrengt.

 

Mijn produkt word meestal getest door middel van testrokers die verstand van zaken hebben.

 

Iig leuk dat je erbij bent.... waar je ook voor aansluit.

 

en dat Noord Brabant erbij is natuurlijk........

Edited by BudWiser710

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geïnspireerd door jouw verslag heb ik zelf ook wat fem zaadjes van de Rollex besteld, deze week begin ik daar mee. Het lijkt me echt een bijzonder soortje waar liefhebbers voor te vinden zullen zijn. Niet in Brabant of Friesland blijkbaar, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb er erg positieve ervaringen over kunnen lezen. Ben benieuwd hoe het jou verder vergaat ermee.

 

Ik ben van plan mijn rollexjes voldoende ruimte te geven om eens op mijn gemak te kunnen bezien hoe ze zich ontwikkelen. Die van jou hebben zo te zien grote bladeren.

 

Nogmaals, het ziet er allemaal goed verzorgd uit bij je.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te horen Twiet en verstandig dat jij je dames wat ruimte gaat geven, dat gaan ze op prijs stellen.

Er zit wel power in over het algemeen vooral hoogte is iets om rekening mee te houden.

Toppen is aan te raden .

Succes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil eerst eens op mijn gemak kijken hoe ze het doen voor ik er meer van neerzet. Beter te weinig als te veel. Heb ook nog wat andere plantjes besteld.

 

De jouwe heb je getopt toch, er zit redelijk wat strek in hé? Zie je ze al wat afremmen in de groei of lijken ze nog wel even zin te hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beginnen de dames aan de 3e dag, en ze hebben er zin in ,zo onder de TL vandaan.gallery_44286_18677_1720632.jpg

ROGjes

gallery_44286_18677_242513.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

S5 Start van dag 20 12/12 ,morgen begin week 3 CaMal daggallery_44286_18677_2440725.jpg

 

Het was even zoeken maar deze is overgebleven, werkt zeer goed ,eenvoudig en niet over het internet.gallery_44286_18677_1345525.jpg

Edited by BudWiser710

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat zo is ,kun je beter erbij vermelden dat je je bij Dilago aansluit en wiet kweekt wat minder waard cq gewild is.

En daardoor minder opbrengt.

Welke soort maakt in Friesland niet uit, wat telt is compactheid van de toppen en de geur. Trek het je niet persoonlijk aan, want het is puur zakelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Budwiser

 

Beetje kort door de bocht om te zeggen dat het om mindere kwaliteit gaat en zeker als je het niet gezien/getest hebt

Waar mag ik een sample naar toe sturen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Friesland is altijd anders als de rest maar wel gezellig hoor.

Woon er niet ver vandaan maar wereld van veschil.

Ik trek het mij niet aan hoor D

:mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al,

dat op laten sturen begin ik niet aan.

 

Ik baseer op foto materiaal en Dilago zijn kweekverslag, ik suggereer alleen dat ,als je gewilde soorten goed kweekt

en op de juiste plek aanbied je dat terugziet in de prijs.

Niet in Friesland en Brabant lijkt me sterk en een vooroordeel.

 

Ik verkoop al lang niet meer aan shops maar ben vaak in Frieland geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik kom wel eens in Groningen maar verder heb ik geen ervaring met de handel buiten Friesland. Als ik wist waar ik een soortje voor 8 euro inkoopsprijs kon slijten kwam dat de eerstvolgende keer er in. Zo commercieel ben ik dan weer wel. Economisch bezien is Amnees het handigst om te kweken alhier, de prijs is aardig vast.

 

Ik verkoop alleen maar aan shops maar sta altijd open voor betere alternatieven want ik ben aan niemand wat verplicht. Waar breng jij het dan Bud? Bij een shop lijkt mij dat je de beste prijs meteen krijgt omdat je het bij de bron brengt.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago,

 

8 is wel een uiterste he ,maar 6, 7 is zeker haalbaar.

Verder moet jij je netwerk maar eens uitbreiden.

En misschien ligt het wel aan de kwaliteit, maar dat moet je je niet persoonlijk aantrekken.

 

Ik had je al eens een rokertje aangeboden als je keer in de buurt was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat rokertje gaan we zeker eens doen, al is het alleen maar om je twijfel weg te nemen over de kwaliteit van mijn wiet. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik kom wel eens in Groningen maar verder heb ik geen ervaring met de handel buiten Friesland. Als ik wist waar ik een soortje voor 8 euro inkoopsprijs kon slijten kwam dat de eerstvolgende keer er in. Zo commercieel ben ik dan weer wel. Economisch bezien is Amnees het handigst om te kweken alhier, de prijs is aardig vast.

 

Ik verkoop alleen maar aan shops maar sta altijd open voor betere alternatieven want ik ben aan niemand wat verplicht. Waar breng jij het dan Bud? Bij een shop lijkt mij dat je de beste prijs meteen krijgt omdat je het bij de bron brengt.

 

Exclusieve soorten worden meestal per kilo opgekocht en per ons doorverkocht aan liefhebbers en bekenden van bekenden via via.....enz

Amnesia word allemaal bij elkaar op een hoop gegooid en dan aan de groothandel geleverd voor export.

Goeie gaat naar de shops.

 

 

Heb ik gehoord hoor pin me er niet op vast

 

:icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies, maar voor die prijs rook ik zelf liever een fijne hasj. Wat hier in Friesland telt is compactheid en geur, ik heb nog nooit meegemaakt dat een opkoper er wat van rookte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...