Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BudWiser710

Rollex Og Kush ''devill's Harvest'' Budwiser Seeds

Recommended Posts

En toch smaakt de rog totaal niet zoals jij beschrijft aards en schimmelig, eerder aardse besjes o.d. en ist ook niet extreem erge slaapwiet... mijn ogen blijven er bij open In iiedergeval...

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roken is geloven dames of heren (ik weet het ook niet) meer maar onzin wordt er aan deze kant niet verkondigd.

prijzen zijn realistisch en als je 4 voor amnees krijgt heeft dat te maken met kwaliteit.

Geen wiet is 8 euro de gram waard en al helemaal niet inkoopsprijs, meeste inkopers roken het trouwens niet maar bekijken het en ruiken er aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Friesland zie ik trouwens ook wietjes van 14/16 euro.... koop ze niet maar das een andere vraag.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 euro de gram is de helft van de goudprijs. Welke soort heb je het dan over?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En toch smaakt de rog totaal niet zoals jij beschrijft aards en schimmelig, eerder aardse besjes o.d. en ist ook niet extreem erge slaapwiet... mijn ogen blijven er bij open In iiedergeval...

De wifi ouder wel... De andere ouder is cheese x (og kush x afghani), same ol' shit, maar dan gebasseerd op pollen chucks met zeer beperkte selecties en een flinke dosis hype x hype. Rog is nauwlijks nog een nog kush te noemen, maar ja als het geen kush is het niet goed voor de massa in de VS.... Het is grotendeels stupifying slaap indica vergeleken met een lekkere tropische sativa hybride of een lekkere hazeje. Niet aards en schimmelig maar aardse besjes...? Dat aardse en schimmelig gaat altijd samen en ja sommige og kush kruizingen hebben een hint van een extra smaakje maar die nare aardse/schimmel smaak krijg je er niet uit.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

okey okey, apart.

 

Ik ken de wifi ouder persoonlijk niet, en ben niet bekend met de andere ouder, helaas.

Als het gebaseerd is op pollen chucks, maakt mij dat persoonlijk weinig uit, als ik als eind gebruiker de wiet rook.. Ik heb persoonlijk 3 pheno's mogen roken, waarvan er 1 erg Kushy was qua smaak en 1 erg naar besjes smaakte. De 3e pheno bevat wat minder smaak, en is in mijn ogen zonde van de ruimte in een kast/tent/hok... al heb ik begrepen dat ze goed oplevert en weet ik dat het effect niet verkeerd is.

 

Als BudWiser710 die heerlijke kush smaak met die bessen achtergrond als moedertje heeft geselecteerd, noem ik hem spek koper.

 

Naampjes als kush e.d. voor de rest intereseren mij weinig... er is toch al geen touw aan vast te knopen en de gekste namen vliegen in de rondte.

 

En nogmaals, het is al laat, en als laatste rookte ik een heerlijke ROG kushie pheno en ik slaap vooralsnog niet...

Maar tuurlijk waardeer ik een lekkere tropische sativa of haze, maar waarom doet dat meteen af aan een heerlijke ROG?

 

Ik zou graag eens een lekkere schimmel stick met je roken, en horen wat je nou bedoelt met die schimmelsmaak, ik vindt hem niet namelijk...... :vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 euro de gram is de helft van de goudprijs. Welke soort heb je het dan over?

 

MIjn interesse dwaalt af boven de 12 eu en na 14 eu verdwijnt die...

 

Maar ik heb Bubbles en Jack herrer op de kaart zien staan voor 14, en SLH en SSH voor 16... en de gemiddelde nees kost 12 in Friesland... vind ik die foto met de nees voor 9 een schijntje....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou graag eens een lekkere schimmel stick met je roken, en horen wat je nou bedoelt met die schimmelsmaak, ik vindt hem niet namelijk...... :vape:

Koop een rollex og bij Solo, of een candy, lemon, berry, of andere og kush kruizing die goed compact en hard is (zoals gebruikelijk voor de inderdaad laag opbrengende og kush kruizingen), breek het topje open en hou het direct onder je neus. Dat aardse smaakje heeft een aards schimmel geurtje, beetje als een verzopen kamerplant. De een zijn geur en smaak is wat beter ontwikkeld dan de ander, als je het niet ruikt en/of proeft is dat in dit geval positief.

 

Een pollenchuck hoeft niet per se slecht te zijn, kan een goede manier zijn om interessante pheno te vinden voor stekken, maar een pollen chuck gebasseerd op pollenchucks van feminized versies van hermie bagseed en onnodige ingebreede kleine selecties is een drama voor de cannabis genepool. En typisch idiocracy aangezien je gemakkelijk de veel betere een gezonde genetica waar die chucks op gebasseerd zijn nog steeds kan kopen. Mr nice set er netjes het afghaan, skunk, haze, NL % bij. Als je een beetje bekend met met waar nederwiet vandaan komt kun je ook begrijpen waarom het terug-importeren van dergelijke pollen chucks nederland vervuilt met inferieure genetica en ook jij als eindgebruiker daar indrect last van krijgt.

 

Ik weet niet wat je precies bedoelt met die "heerlijke kush smaak", maar als je de smaak van og kush en kruzingen lekker vindt kun je beter afghaan kruizingen gaan kweken, of een keer een echte kush roken.

 

Als je de hop uit bier haalt omdat we inmiddels minder smerige conserveringsmiddelen beschikbaar hebben zeggen veel mensen ook dat het niet meer lekker is omdat zoveel het gewend zijn. Als je die aardse schimmel uit og kush zou breeden hoeven veel amerikanen het ook niet. In Amsterdam zal er, ironisch, ongetwijfeld vraag naar og kush kruizingen blijven. Als het geen og kush is hoeft snoop het niet lol...

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sativied; Wil je hier even weg blijven?

 

Ik weet niet wat je precies bedoelt met die "heerlijke kush smaak", maar als je de smaak van og kush en kruzingen lekker vindt kun je beter afghaan kruizingen gaan kweken, of een keer een echte kush roken.

 

pfffffffffffffffffffff

 

Mensen ga hier niet verder op in aub.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maaaaarrrrrruhhhhhhh......Budwiser; je gaat toch wel verder met je verslag !! Kom op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazekers , ik stel het alleen niet op prijs als er 1 forumlid bij is die alles naar zijn hand wil zetten , zijn mening doordrijft ,irritant aanwezig is en alles beter weet.

 

gallery_44286_18677_291227.jpg

 

gallery_44286_18677_2411652.jpg

 

gallery_44286_18677_2316573.jpg

 

gallery_44286_18677_1284594.jpg

 

gallery_44286_18677_803055.jpg

Mannen verwijderd en de 10 meest aantrekkelijke dames staan te bloeien. Stekken van de dames zijn aangeslagen.

gallery_44286_18677_1325807.jpg27 Amnesia Haze s5 op 18ltr coco Ec 1.6 P/topboost en Enzymen

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

S5 stekken om te laten bestuiven als de tijd rijp is.

gallery_44286_18677_2448100.jpg

gallery_44286_18677_2450663.jpg

 

Rollex OG Kush Budwiser710 seeds

gallery_44286_18677_10537.jpg

Lekker genieten met Aptus plant care onder een BudSun zonnetje

gallery_44286_18677_1899830.jpg

Gaas gespannen want als er weer 95 gr per plant aan komt is ondersteuning gewenst.

gallery_44286_18677_1693614.jpg

ROG'tjes genieten ook op Ec 1.8 ( Ec water 0.5 P-Boost Ec 0.6 Canna A & B Ec 1.8) Ph 5.8 ,Topboost en Enzyme erbij en knallen maar.

 

Bedankt voor de Reacties ,stelletje stille genieters dat jullie zijn.......

Edited by BudWiser710
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaat lekker!!!

 

Wordt al sspoedig sexy time;)

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten en stekjes goed geworteld.

S5 x rolex og klinkt al lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grunnen op zijn best....just voor fun.

 

Voor mensen die denken mij te kennen...........dit nummer gaat over Butjes

niet over BudWiser710 oftewel Bud B) .

 

 

en dan

 

 

all time classic

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altyd wel lach'n in Grunn. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekkerrrr hier.

 

Mooie cross die je wil maken.

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit ik schuif er lekker bij aan

Salut :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...