Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Giovanni1303

Regulier Of Feminised?

Recommended Posts

Bezig mijn eerste setupje samen te stellen na lang lezen lezen en nog is lezen maar de vraag houd me bezig,

Uit wat moet ik beginnen feminised of regulier en waarom?

Wat zijn de voor en nadelen van beide?

Alvast bedankt voor de moeite!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog deze hobby bedreef gebruikte ik fem. Zijn inmiddels, mits van de juiste leverancier, stabiel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon fem zaad bij een goede leverancier bestellen. De keren dat ik uit zaad heb gekweekt was altijd van spliff seeds. Nooit geen herma of andere shit gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feminized zaad is gemakkelijker, als je enkel dames wilt ... .

 

Regulier zaad is beter denk ik, als je iets wilt kruisen, vn 2 verschillende soortjens ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met stekken haal je bijna altijd ellende in huis of je moet zelf een moedertje nemen.

Een " beginner" start op aarde met fem.zaad.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) vind t vrij kort door de bocht dat je met stekken altijd ellende hebt..

 

Maar je hebt wel gelijk een beginner start meestal op fem op aarde idd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil niet onbeschoft zijn maar er zijn tal van vragen die hier wekelijks/maandelijks opnieuw gesteld worden.

 

Een forum dient toch om te lezen ?!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Sorry hoor al green ...het spijt mij ...

 

En idd crimson... maar als je bij 9 van de 10 gaat melden dat ze eerst moeten lezen komt de fatsoens brigade snel melden dat t een forum is en dat de vragen dus gewoon gesteld moeten worden dus ook de vragen die al 100 x beantwoord zijn :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je echt tranen in de ogen hebt van spijt, dan............is het goed :fish:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf van alles wat bij elkaar gesprokkeld.

regulier, fem en AF.

Ik wil zoveel mogelijk zien, beleven en vooral leren het eerste jaartje.

Met regulier kan het gebeuren dat je de eventuele aanwezige mannen mist maar goed opletten dus.

 

Zelf denk ik, begin lekker met goedkopere zaden en bezig zijn en veel leren ipv iets te nemen wat ook zal slagen als je er niets of amper iets voor doet.

Zo heb ik ook zaden bij Nirvana besteld, lekker goedkoop in de aanbieding regulier zaad en krijg daarbij een pakketje van 10 verrassingzaden.

Die 10 zaden moeten me dus flink aan het werk zetten, omdat je niet weet wat je krijgt.

 

Bij regulier heb je 50-50% op mannen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Sorry hoor al green ...het spijt mij ...

 

komt de fatsoens brigade snel melden dat t een forum is en dat de vragen dus

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil niet onbeschoft zijn maar er zijn tal van vragen die hier wekelijks/maandelijks opnieuw gesteld worden.

 

En toch schijnt het rooken van een jointje het IQ te verhogen.Zal wel aan de voeding liggen dan.Als je Nederlandse uien eet schijn je al 21 verschillende pesticiden naar binnen te krijgen + de shopwiet & tel uit je winst. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He dank allemaal, uitslag lijkt me duidelijk! En je duid op mijn vraag over de vragen die al 100 keer gesteld zijn? Dat gekoof ik graag maar lees al een paar jaar op dit forum af en aan en kon er zo snel niks over vinden! Maar t scheelt dat iedereen hier erg behulpzaam is!

 

Mijn dank is groot!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

tsja kiek heey joh .

domme vragen bestaan niet dus ja .

begin es met reg want dan kom je namelijk mannetjes en vrouwtjes tegen .

laat je niet bang maken dat je een mannetje over het hoofd ziet want die hebben geen haren maar ballen .

ze bloeien ook vaak iets eerder zijn langerder atletischer sneller sterker net als bij de mens .

zie je bobbeltjes of balletjes man !

zie je witte haren vrouw !

dan weet je het verschil en kun je later bij fem er gemakkelijker de hermannetjes der uithalen .

zie je witte haren en her en der een bal herma !

bij de mensheid slaan we die gewoon nu en dan inmekaar .

bij de wietplant slinger ik ze het liefst met pot en al achter in een rijdende vuilniswagen een strike als ie van de ene vuilnis man zn kanis op die van de andere klapt dat de plant in de wagen ligt en die vuilnis mannen op straat :likken: .(ga dit niet echt doen want was maar een grapje ) .

nu doen die roekies ookwel es moeilijk over een grapje heb ik laatst ondervonden .

ja sluit ie af !

hele verhaal voor jandoedel met zn geile poedel neergetypt .

 

ggm :likken:

 

ps giovanni je mag alles hier vragen want de zoekmachine is al jaren stuk .

die heeft evenveel hits per zoek opdracht dan bonnie sintclair glazen rivella drinkt per dag

en reguliere zaden zijn er niet veel meer .

maak ze zelf !

 

en mart 50 /50 hoeft niet hoor als je ff zoekt zul je zien dat er tig manieren zijn omdat naar 70 /30 te krijgen .

de man/vrouwratio met een mooi woord .

 

in kombinatie met google doet ie het wel namelijks

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

SuperStrainS....niet de goedkoopste, wel betrouwbaar en stabiel en in Nederland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank allemaal! Ik ga t weekend weer een paar dingen aan schaffen om de boek compleet te maken, zal nog wel een paar weekjes duren voor we voor t eerst van start gaan,

Ondertussen wel tijd om me in te lezen😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iemand nog sugesties voor een zaadbank met goede feminised? RQS?

 

Je wietsmaak beleving is iets persoonlijks, ik kijk altijd bij Growerschoise en bij Nirvana. Nirvana heeft nu ook weer een leuke aanbieding. Wel regulier weer overigens.

Maar leuk soortje voor leuk prijsje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb die van mijn op wietzaadjes.nl besteld, nederlands, gratis verzendkosten, veel keus, geen bulk verplicht en veel info.

Personeel geeft ook goede tips! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand nog sugesties voor een zaadbank met goede feminised? RQS?

 

Als je hier al jaren af en aan leest stel je deze vraag niet, genoeg feedback te vinden en/of bestel je gewoon bij Sannie's shop.

 

... En je duid op mijn vraag over de vragen die al 100 keer gesteld zijn? Dat gekoof ik graag maar lees al een paar jaar op dit forum af en aan en kon er zo snel niks over vinden!

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, ben niet helemaal nieuw hier kijk al een jaartje...

 

Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...