Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik heb 'm al een bos bloemen gegeven maar hier kon ik niet voor. Na deze ronde wordt de stroom grondig aangepakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, heb een bietje spint ontdekt en mijn camera is kaduuk. De volgende foto is gemaakt met een oude Trust.

 

gallery_6495_18534_56821.jpg

Spintonesia Haze.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoo is n best bietje spint :P

 

Kheb ze gisteren weer ontdekt helaas in mijn tuintje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar de spint heeft nog nooit een oogst kunnen bederven voor me dus ik maak me er niet zo'n zorgen om. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

spuit maar gauw wat vertimec over die top

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat wil ik ook maar ik kreeg de spuit niet overeind. Kan je niet even komen helpen? :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg je alweer je spuit niet overeind?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, hij is voor de zoveelste keer op vakantie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6495_18534_85059.jpg

 

gallery_6495_18534_207459.jpg

 

100% bio met Biobizz. Nog een paar weken.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt toch wel een aardige score denk ik!

Mijn bio project lijkt toch wel de goeie kant op te gaan, de onderlinge verschillen tussen de planten zijn flink bijgetrokken.

Verslag komt eraan, echter heb ik weinig boeiends te melden omdat ik niks meet of controleer.

T wordt een paar foto's en verder weinig tekst..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppies, jAmmer van de spinnetjes...

 

Wacht er al eeeuwen op sciroccio;) come aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verslag komt eraan, echter heb ik weinig boeiends te melden omdat ik niks meet of controleer.

T wordt een paar foto's en verder weinig tekst..

Nou ja, dat is in feite wat een verslag behelst, met veel woorden weinig zeggen en wat plaatjes van je planten erbij zetten. Het is en blijft in feite gras zien groeien maar het wordt pas leuk als ze allemaal op je zitten te zeiken en jij al weet dat die toppen almaar dikker worden. :D

 

Mooie toppies, jAmmer van de spinnetjes...

Die klote insecten zie ik liever niet als wel maar als je uit stekken kweekt is het zowat onmogelijk. Of je moet zware middelen inzetten, anders kom je er nooit van af.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt zelf moedertjes staan toch? Ff een keer een flinke plaag TETRIX door het moederhok en bloeihok heen laten trekken en je bent er vanaf lijkt mij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je denken? Ik ben sceptisch en vermoed dat ik er nooit helemaal van af kom, mits ik me open stel voor nieuwe problemen en uit zaad ga kweken. Dan heb je geen spint maar hermafrodieten en/of uitvallers en al die ellende meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies, ik kwak gewoon om de dag een fototje online en vermeld wat ik gedaan heb.

Veel meer dan de dagelijkse plons water met een scheut voeding erbij heb ik niet te melden.

Dankzij jouw verslag ben ik wel vanaf t begin al aan t bijvoeden met kalong grow om die vergeling voor te zijn.

Klok is al een paar dagen terug omgezet, kom alleen niet toe aan een beginnetje van mijn verslag.

 

Wie weet wat de rest van de kwekerts en qackerts allemaal verzint... ik zie t al hoe dat bij jou gaat dat t errug gezellig wordt.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben blij dat mijn verslag jou heeft kunnen behoeden dezelfde fout te maken als ik scirocco en slim dat je meteen ben bij gaan voeden. Het is verder uitstekende grond dus ik verwacht dat je kweek probleemloos zal verlopen. Zo zie je maar dat het altijd nut heeft een verslag bij te houden. Het delen van de hobby middels een verslag geeft voor mij meerwaarde aan het kweken, want je moet nagenoeg altijd je mond er over houden en dat is kut als je zo vol van kweken bent als ik.

 

Dus, dan is een verslag een mooie uitlaatklep. Ben benieuwd naar de jouwe en kom zeker kijken! :)

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even een camera te leen, een heuse Canon EOS1000D die zoveel kan dat het enige moeite kostte om simpelweg een foto te maken. Eigenlijk had ik er meerdere genomen met de macro lens maar slechts een is bruikbaar.

 

gallery_6495_18534_31671.jpg

 

De toppen dikken lekker aan en ik kan nu al zien dat dit mijn beste ronde wordt. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit ja :)

 

Hoelang moet je nog tot de slacht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van de spint man ziet er goed uit tot nu toe ik hoop dat je de einde haalt.

 

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit ja :)

 

Hoelang moet je nog tot de slacht?

Nou, ik vermoed dat er per abuis wat Shackzilla stekken bij tussen zijn gerold en die mogen in totaal twaalf weken, nu nog vijf en de Amnezen nog drie weken.

 

jammer van de spint man ziet er goed uit tot nu toe ik hoop dat je de einde haalt.

Er zit slechts op een top wat spint en dat heb ik gisteren verwijderd met de stofzuiger. Ik ben banger voor rot dan voor die paar spinnetjes in dit stadium.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit dilago maar ik zie ook dat de bladeren van buiten naar binnen wat licht groen tot geel worden.

zit je al zo ver in je stadium?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ook duiden op overvoeding, dat is op aarde voor mij altijd gokken. Zolang nog niet 50% van trichomen milky zijn en ik geen rot heb gespot laat ik ze staan. De ec ben ik nu al aan het afbouwen voor de zekerheid, want liever wat te weinig voeding als te veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...