Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HackTheSystem

Bloeien Ze Verder In Vazen?

Recommended Posts

Mannetjes wel.......

 

gallery_22925_15867_634847.jpg

 

Maar stetten geven je niet meer gewicht.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gesproken Hack ^_^ Zo is het maar net.

En dat systeem is eigenlijk nog het oude systeem. Het is nu 67 maar die pensioen gerechtigde leeftijd gaat alleen maar hoger uitvallen naarmate de jaren voorbij gaan.

Ook was het zo dat men vroeger vaak zijn of haar hele leven bij 1 werkgever werkzaam was. Onder nog goede en gunstige omstandigheden. Je bouwde wat op; een goed salaris, vast contract/ 13e maand, bonusje hier of daar. Goede AOW en arbeid voorwaarden. Zo kon je nog happy zijn met je baantje. Hierin bouwde je nog wat pensioen op ook.

 

Tegenwoordig hop je van baantje naar baantje en krijg je bijna nergens de kans jezelf te ontplooien. Onder andere de crisis heeft er voor gezorgd dat bedrijven de helft van het personeel weggewerkt heeft, maar ondertussen draait de fabriek wel op volle toeren door. Hetzelfde werk wat 'vroeger' door 10 man moest worden geklaard moet nu met 3 à 4 man. De werkdruk ligt enorm hoog, een vast contract ...tja da's van de baan.., iets opbouwen? Je loon?/pensioen? vergeet het maar!! Je bouwt geen reet op. Daarnaast word je aan alle kanten genaaid omdat de bedrijven de macht hebben. We zijn inderdaad een slavenvolk.

Alles word van je verwacht en gevraagd (/opgedragen) terwijl er niets maar dan ook niets tegen over staat! ''Je mag van 'geluk' spreken dat je een baan hebt''. Flikker toch op met je geluk. Geluk is vrij zijn, en ondernemen waar je plezier aan beleefd.

 

En dan is het inderdaad erg zuur dat we dan ook nog zo worden verwaarloosd door de roverheid. Die eigenlijk het volk zou moeten vertegenwoordigen maar niet is minder waar. Met linkse propaganda worden we belaagd en valse incomplete informatie.

Ondertussen worden de gelukzoekers allemaal beloond en zien de bedrijven kansen om de mensen nog meer uit te buiten. Maar denk je nou echt dat die gelukzoekers voor minder gaan werken dan er nu betaald word? Die lachen je uit en gaan met een bak vol geld weer terug naar eigen land.. En daar zeggen ze..Goh die Nederlanders.. wat een dom volk joh! hahahah.

Moet je ook eens heen gaan.. paar maandjes chillen.. met een beetje mazzel mag je de uitkering nog meenemen naar eigen land ook.

 

Het zal mij benieuwen hoe lang het nog duurt voor echt de pleuris uitbreekt :whistle:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Trouwens dat met dat pensioen daar klopt ook geen reet van dat ze de dekkings graad niet kunnen halen , de pensioenpotten zitten tot de nok gevuld , duizenden miljarden zitten in de fondsen , en er zijn maar 17 miljoen inwoners , die kan je allemaal rijk maken en dan is er nog geld zat over , en dan nog zeggen dat de oudere in moet leveren van het pensioen, het mooiste is ze hebben het zelf gespaard , wat gewoon afgepakt word , en je hoort er niemand over .

Ze hebben het liefst dat je werkt tot je 67ste , dan bij de dokter moet komen , en een spuit krijgt , en meteen de kist in en weg ermee , menig man word nog geen 67 , zeker vele met zware beroepen niet , alleen die zakkevullers die altijd koffie zuipen en op hun krent achter het bureau zitten , en als ze kunnen hun secratesse nog even pakken als ze kunnen .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van niks klopt er iets.. Je word van alle kanten bedonderd. Waar is onze 1000,- per Nederlander die we zouden krijgen nog? Ik heb nog niets gezien..

Ik snap sowieso niet waar ze mee bezig zijn allemaal. Ja, snap het wel maar begrijp het niet.

 

Neem de staatsschuld. Kijk op de volgende site: http://www.destaatsschuldmeter.nl/

Elke seconde stijgt de staatsschuld met €480,-

Als je word geboren, heb je gelijk een schuld aan je reet hangen van €60.000,- Waarom laten ze de begroting altijd bewust een tekort hebben. En het liefst meer als 3%?

De Nederlander kan toch ook zijn geld maar één keer uitgeven? Of mogen wij ook zo lang we leven lekker schulden opbouwen? Dacht het niet..

En bij wie is die schuld.. bij een bank systeem wat aan alle kanten vies beschimmeld is. Mijn automazars zijn daar niks bij.

 

Het gekke is.. wat je zegt.. je hoort er niemand over. Hoe kan dit? Ik denk omdat het is dat mensen toch wel weten dat ze niks te vertellen hebben en toch al wisten dat ze onderaan de lijst staan en beduveld worden waar ze bij zijn.. Maar waarom zo makkelijk opgeven? Een revolutie moet komen. Maar die moet van heel ver weg komen. New Horizon heeft hem nog niet in beeld denk ik.

 

Er is maar een klein deel die kan genieten van een goed degelijk rijk bestaan. De rest heeft het nakijken.

Criminaliteit loont. Je ziet het toch in Den Haag, bij de banken.. waar niet? Waar macht is, is criminaliteit en andersom. Waar geld is, is criminaliteit en andersom.

Waar zijn we bang voor allemaal?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom laten ze de begroting altijd bewust een tekort hebben. En het liefst meer als 3%?
Tsja het idee is dat je in slechte tijden wat geld leent om de economie aan te zwengelen en dan als het weer goed gaat met de economie die lening weer afbetalen. Helaas lukt het lenen wel, maar tegen de tijd dat er afbetaald moet worden is het zo van "Het gaat nou goed en dan willen we daar van profiteren, geef uit dat geld!".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon buiten de maatschapij leven maar toch zo veel mogelijk van proberen te profiteren. Ze verneuken mij, ik verneuk ze 10 keer harder terug.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% mee eens mannen... ik ben ook mijn hele leven geplukt door de regering, nu zorg ik dat ik mezelf een extra centje toeschuif om dat te compenseren.

 

Ik zoek nog een manier om de spullen die ik voor mijn hobby gebruik als zakelijke kosten op te voeren... nu doe ik dat alleen met de stroom..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...