Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

Lau G Dood Gevonden In Cl

Recommended Posts

Dit bedoel ik dus, weer een figuur die zich verheven voelt boven broodkwekers. Hypocriet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehehe, jij hebt geen idee over mijn opvattingen over broodkwekers,

maar voor de rest heb je geheel gelijk hoor.

in je eigen bolletje dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehehe, jij hebt geen idee over mijn opvattingen over broodkwekers,

maar voor de rest heb je geheel gelijk hoor.

in je eigen bolletje dan.

 

Kijk jij nou maar uit dat je geen krampaanval krijgt, want dan begin je weer wartaal in te tikken. Sta je opnieuw voor lul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interview met Lau G

 

https://www.youtube.com/watch?v=yDq37FwwLWg

 

Lijkt me geen domme man die zomaar een verklaring aflegt.

Toch schijnt hij dat in Duitsland wel gedaan te hebben tegenover een mede gedetineerde.

 

Rippers zijn laag bij de grond en die kan je niet weg laten komen.

Rippers kunnen kwekers en mensen die bij de kweek betrokken zijn ook in ernstige problemen brengen.

Want het risico bestaat dat er dan onderling mensen verantwoordelijk worden gehouden en de verkeerde in de problemen komen.

Daar hebben rippers lak aan, denken alleen aan hun eigen financieel gewin.

Ook nodigt het andere rippers uit als je ze er mee laat weg komen.

 

Je moet er iets aan doen, dus begrijp die Lau G wel.

Tegelijkertijd is het natuurlijk wel risicovol (genvangenis/wraak familie) en zou ik het zelf anders proberen te doen als ik in die situatie zat.

Maja ik heb slechts 1 tentje en daar maak ik me niet zo druk om. :P

Maar een professionele zakelijke crimineel legt zo iemand altijd om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kramp in je bek mag je krijgen.

geweldig hoe jij een ander pijn wilt doen

fok op je karma, big time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kramp in je bek mag je krijgen.

geweldig hoe jij een ander pijn wilt doen

fok op je karma, big time.

 

Nu ook nog kramp in je kop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pest jij maar door hoor.

ik krijg daar geen last van

jij wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interview met Lau G

 

https://www.youtube....h?v=yDq37FwwLWg

 

Lijkt me geen domme man die zomaar een verklaring aflegt.

Toch schijnt hij dat in Duitsland wel gedaan te hebben tegenover een mede gedetineerde.

 

Rippers zijn laag bij de grond en die kan je niet weg laten komen.

Rippers kunnen kwekers en mensen die bij de kweek betrokken zijn ook in ernstige problemen brengen.

Want het risico bestaat dat er dan onderling mensen verantwoordelijk worden gehouden en de verkeerde in de problemen komen.

Daar hebben rippers lak aan, denken alleen aan hun eigen financieel gewin.

Ook nodigt het andere rippers uit als je ze er mee laat weg komen.

 

Je moet er iets aan doen, dus begrijp die Lau G wel.

Tegelijkertijd is het natuurlijk wel risicovol (genvangenis/wraak familie) en zou ik het zelf anders proberen te doen als ik in die situatie zat.

Maja ik heb slechts 1 tentje en daar maak ik me niet zo druk om. :P

Maar een professionele zakelijke crimineel legt zo iemand altijd om.

 

Hier is dus wel veel meer aan de hand dan alleen rippen. Lau en z'n gezin werden bedreigd door een stel Marokkanen, de politie doet daar natuurlijk niks tegen. Wat moet je dan? Op je rug op de grond gaan liggen en om genade smeken, zoals velen zouden doen? Ze hebben met de verkeerde lopen fucken en hun verdiende loon gekregen.

 

pest jij maar door hoor.

ik krijg daar geen last van

jij wel.

 

Was een vraag, geen verwensing, zoals jij deed. Fijne dag weer toegewenst.

 

"kramp in je bek mag je krijgen"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja lau werd bedreigd omdat hij 2 rippers heeft laten knielen een nekschot heeft gegeven en had laten verdwijnen...

 

When you play with the big and bad boys you might get burned...

 

Gelukkig zijn er ook nog grotere kwekers die wel kunnen nadenken en niet gelijk pistolen trekken en iedereen maar afknallen. Een paar planten en centen is het leven van rippers en jezelf niet waard...

 

Jij praat gewoon goed wat Lau heeft gedaan. En iedereen die, ook de rippers verafschuwen en een andere mening hebben dan mr coco is een wegkijker, verhevenen, hypocriet en d66 gehersenspoelde multicultiaanhanger.

 

Iets met boos en ontevreden volk dat wijst met zijn vinger. Hunnie hunnie hunnie..

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja lau werd bedreigd omdat hij 2 rippers heeft laten knielen een nekschot heeft gegeven en had laten verdwijnen...

 

When you play with the big and bad boys you might get burned...

 

Gelukkig zijn er ook nog grotere kwekers die wel kunnen nadenken en niet gelijk pistolen trekken en iedereen maar afknallen. Een paar planten en centen is het leven van rippers en jezelf niet waard...

 

Jij praat gewoon goed wat Lau heeft gedaan. En iedereen die, ook de rippers verafschuwen en een andere mening hebben dan mr coco is een wegkijker, verhevenen, hypocriet en d66 gehersenspoelde multicultiaanhanger.

 

Iets met boos en ontevreden volk dat wijst met zijn vinger. Hunnie hunnie hunnie..

 

Weer dezelfde riedel, kom nou eens met een verklaring van het verschil in straf voor Lau, levenslang, en 6 jaar voor een roofmoord op een juwelier. Behalve mij uitmaken voor PVV-er e.d. heb ik daar nog niets over van je mogen lezen. Dus nogmaals:

 

Hoe verklaar je dat je voor een moord op 2 rippers levenslang krijgt en voor een roofmoord op een juwelier 6 jaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lau werd toch niet eerst door die rippers bedreigd, zijn toch andere Marokkanen, of niet soms?

Dus hoezo er is meer aan de hand...

 

Dubbele moord coco mapito, dat is de reden voor levenslang en dat is normaal in het rechtssysteem zoals die nu is.

Dan komt er ook nog bij dat Lau met de intentie kwam om ze dood te schieten

Daar waar de moord op de juwelier waarschijnlijk het wapen in eerste instantie bedoeld was om af te schrikken.

 

Heb me niet genoeg in de zaken verdiept maar kan me heel goed voorstellen dat deze verschillen meewegen.

Ik praat niks goed en geloof ook niet in het rechtssysteem zoals die nu is, maar verschillen zijn er wel degelijk en duidelijk.

Edited by GrowingP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lau werd toch niet eerst door die rippers bedreigd, zijn toch andere Marokkanen, of niet soms?

Dus hoezo er is meer aan de hand...

 

Dubbele moord coco mapito, dat is de reden voor levenslang en dat is normaal in het rechtssysteem zoals die nu is.

Dan komt er ook nog bij dat Lau met de intentie kwam om ze dood te schieten

Daar waar de moord op de juwelier waarschijnlijk het wapen in eerste instantie bedoeld was om af te schrikken.

 

Heb me niet genoeg in de zaken verdiept maar kan me heel goed voorstellen dat deze verschillen meewegen.

Ik praat niks goed en geloof ook niet in het rechtssysteem zoals die nu is, maar verschillen zijn er wel degelijk en duidelijk.

 

Ok, ik dacht dat hij bedreigd werd voordat hij die rippers afschoot. De opvatting in het Nederlandse recht over een wapen bij een overval deel ik niet. Ik ben het eens met de Amerikaanse opvatting daarover, als je met een wapen bij een overval verschijnt en je doodt iemand, dan is dat per definitie moord, zelfs als jij niet als eerste geschoten hebt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
En deze opmerking slaat in het algemeen op berichten van mediwietgebruikers/kwekers waarin ze zich laatdunkend uitlaten over broodkwekers

 

Grappig dat je dat over mij zegt, want ik heb helemaal niks tegen broodkwekers, die verdedig ik nl nog best vaak op dit forum. Dus, probeer eerst eens inhoudelijk ergens op in te gaan in plaats van dom te lullen en verwijten te maken die nergens op slaan, want dat siert niet.

 

Waar het hier gewoon om gaat is dit:

 

a. jij begint een ander topic met te stellen dat deze man zielig is, omdat hij extra zwaar gestraft zou zijn omdat hij blank is...... Gelul!

b. daarna gaan we doen alsof z'n zelfmoord de schuld is van een ander.... Nog meer gelul!

 

Als jij zo'n grote jongen bent dat je met een vuurwapen moet rondlopen en je vind dat je de trekker moet overhalen, dan moet je ook verantwoording nemen voor je daden. En als jij vervolgens denkt dat 'verantwoording nemen' hetzelfde als zwijgen is en/of spelletjes spelen zodat je in het EBI belandt, dan is dat volledig aan jezelf te wijten en zal je het moeten accepteren als een man.

 

Dat heeft dus niks allemaal niks met broodkweken te maken en het feit dat je het zo probeert te spelen geeft gewoon aan dat je geen argumenten hebt en laat dat nou net belangrijk zijn in de volwassen mensen wereld.

 

En dat geneuzel over respect, pfffff, wie had hier nou geen respect voor zichzelf, z'n geliefden, familie etc en heeft zichzelf dus eerst in deze situatie gebracht door 2 rippers te vermoorden en daarna zichzelf omgebracht? Wat jij als 'misplaatste grap' ziet, is geen grap maar een bittere constatering: deze man dacht dat moord een oplossing is voor ieder probleem.

 

Prettig weekend!

 

Maar een professionele zakelijke crimineel legt zo iemand altijd om.

 

Nee, tuig doet dat, zakelijke mensen 'taxen' voor de geleden schade. Ene Endstra wist daar alles van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En deze opmerking slaat in het algemeen op berichten van mediwietgebruikers/kwekers waarin ze zich laatdunkend uitlaten over broodkwekers

 

Grappig dat je dat over mij zegt, want ik heb helemaal niks tegen broodkwekers, die verdedig ik nl nog best vaak op dit forum. Dus, probeer eerst eens inhoudelijk ergens op in te gaan in plaats van dom te lullen en verwijten te maken die nergens op slaan, want dat siert niet.

 

Waar heb ik geschreven dat jij dat deed?

 

Waar het hier gewoon om gaat is dit:

 

a. jij begint een ander topic met te stellen dat deze man zielig is, omdat hij extra zwaar gestraft zou zijn omdat hij blank is...... Gelul!

b. daarna gaan we doen alsof z'n zelfmoord de schuld is van een ander.... Nog meer gelul!

 

"gelul, gelul": sterke tegenargumenten heb je weer!

 

Als jij zo'n grote jongen bent dat je met een vuurwapen moet rondlopen en je vind dat je de trekker moet overhalen, dan moet je ook verantwoording nemen voor je daden. En als jij vervolgens denkt dat 'verantwoording nemen' hetzelfde als zwijgen is en/of spelletjes spelen zodat je in het EBI belandt, dan is dat volledig aan jezelf te wijten en zal je het moeten accepteren als een man.

 

Elke verdachte heeft zwijgrecht, wanneer snap je dat nou eens? Net zoals elke veroordeelde recht heeft op een menswaardige behandeling. Jouw stelling dat je je straf moet accepteren als een man is pas echt dom gelul.

 

Dat heeft dus niks allemaal niks met broodkweken te maken en het feit dat je het zo probeert te spelen geeft gewoon aan dat je geen argumenten hebt en laat dat nou net belangrijk zijn in de volwassen mensen wereld.

 

En dat geneuzel over respect, pfffff, wie had hier nou geen respect voor zichzelf, z'n geliefden, familie etc en heeft zichzelf dus eerst in deze situatie gebracht door 2 rippers te vermoorden en daarna zichzelf omgebracht? Wat jij als 'misplaatste grap' ziet, is geen grap maar een bittere constatering: deze man dacht dat moord een oplossing is voor ieder probleem.rg

 

"'Ik vind dat ze hem postuum nog moeten veroordelen voor zelf-moord. Dan leert ie het wel af. :whistle:"

Was dit nou grappig, cynisch of respectvol bedoeld?

 

Prettig weekend!

 

Maar een professionele zakelijke crimineel legt zo iemand altijd om.

 

Nee, tuig doet dat, zakelijke mensen 'taxen' voor de geleden schade. Ene Endstra wist daar alles van.

 

Groetjes weer, wanneer komt de volgende tirade? Ben je trouwens mediwietgebruiker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ironisch is het niet, nu vallen we elkaar maar aan, terwijl we allemaal op hetzelfde zinkende schip zitten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou Lau een joint hebben gerookt?en daaraan zijn overleden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knap met wiet, @urban

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moet die joint wel verzwaard zijn geweest dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moet die joint wel verzwaard zijn geweest dan.

 

Daar weet jij natuurlijk alles van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moet die joint wel verzwaard zijn geweest dan.

 

Daar weet jij natuurlijk alles van.

 

Van natuurlijk verzwaren wel ja, maar dan zitten de toppen nog aan de plant om te rijpen.Je moet je planten ook koesteren als je huisdier, maar ga je ze behandelen als plofkippen, ja dan moet je alle zeilen bijzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dau G Lood Gevonden,..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...