Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

Vervanger Opstelten "van Wiet Roken Ga Je Dood"

Recommended Posts

De VVD spot weer met de belangrijke post Veiligheid & Justitie. Na Ivo 'Wietpas' Opstelten schuift de Vereniging voor Verwarde Despootjes het ministerie in de schoot van Ard 'stiff upper lip' van der Steur. En die is knettergek, leren we uit bovenstaande wiettwiet. En waarschijnlijk nog een leugenaar ook, want van wiet of hasj ga je niet dood. We hebben gecheckt. Het is géén parodie-account. Na Onwrikbare Ivo kunnen we dus met Ard van der Steur (een hondsarrogante regent; bewijsstuk A) de verdere liberalisering en decriminalisering van de wietmarkt ook wel vergeten. De man is immers bereid om over verzonnen lijken te gaan om wiet & hasj te demoniseren. Jammer voor de belastingbetaler, want wietkweek- en handel is een enorm dossier. Trouwens, ook de justitiële pedo-affaire die we kennen als de Joris Demmink Doofpot blijft potdicht, want Ardje komt uit hetzelfde Leidse corpsballencicuit als Demmink, Opstelten en diverse andere Justitie-VVD'ers: ze zaten allemaal bij ballenhut Minerva. Dus de sleutel van De Onderste La zal Ard inmiddels ook wel op zak hebben. Verder zullen we op moeten passen met onze kritiek op deze koekwaus, want Veiligheid en Justitie is het speeltje van de willekeur van de VVD partijtop. Voor je 't weet negeert Steur grondwet & mensenrechten, maakt hij ons stateloos en smijt hij ons voor eeuwig in de diepste kerkers onder het Binnenhof. (Maar zelf betaalt hij zijn bekeuringen niet eens.)

 

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/03/ard_is_zelf_zo_stoned_als_een_pak_koffie.html

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hebben een nog grotere idioot er neer gezet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er was ook niet veel anders te verwachten natuurlijk. Opstelten was niet meer dan het gezicht van het beleid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, ook van ademen ga je uiteindelijk dood, dus an sich heeft de man een punt, hoe verwaarloosbaar dan ook.

 

Kampioen debatteren is vergelijkbaar met kampioen volksdansen. Beide knap, maar je kan er verders niks mee in het echte leven.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is misschien wel goed dat iemand zich openlijk zo dom gedraagd.

Want er zijn nog steeds te veel mensen die er in trappen wat die politici zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leuke is dat je niet kunt bewijzen dat er nog nooit iemand is dood gegaan aan wiet. :)

Net als God. Ook uit die hoek.

 

Is misschien wel goed dat iemand zich openlijk zo dom gedraagd.

Want er zijn nog steeds te veel mensen die er in trappen wat die politici zeggen.

 

Hopelijk gaan veel media hem afzeiken zodat die mensen er niet weer in trappen.

Maar val de man niet te hard af want het is zeer zeldzaam maar ook ik heb het namelijk van dichtbij meegemaakt dat iemand aan wiet is overleden. Sterker nog! Ik heb het aan den lijfe meegemaakt. Jawel, ik ben overleden door wiet en schrijf deze post vanuit het hiernamaals. Echt. Ik lieg niet, ik ben zo eerlijk als een minister.

 

download-angels-smileys-guardian-angels-angels-male-smiley-angel-smiley-emoticon-000076-large.gif

 

Deze man graag onmiddelijk weer ontslaan.

Dank u!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een VVD fossiel!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een VVD fossiel!!

 

Hij is pas 45, ze fossiliseren steeds jonger!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De VVD spot weer met de belangrijke post Veiligheid & Justitie. Na Ivo 'Wietpas' Opstelten schuift de Vereniging voor Verwarde Despootjes het ministerie in de schoot van Ard 'stiff upper lip' van der Steur. En die is knettergek, leren we uit bovenstaande wiettwiet. En waarschijnlijk nog een leugenaar ook, want van wiet of hasj ga je niet dood. We hebben gecheckt. Het is géén parodie-account. Na Onwrikbare Ivo kunnen we dus met Ard van der Steur (een hondsarrogante regent; bewijsstuk A) de verdere liberalisering en decriminalisering van de wietmarkt ook wel vergeten. De man is immers bereid om over verzonnen lijken te gaan om wiet & hasj te demoniseren. Jammer voor de belastingbetaler, want wietkweek- en handel is een enorm dossier. Trouwens, ook de justitiële pedo-affaire die we kennen als de Joris Demmink Doofpot blijft potdicht, want Ardje komt uit hetzelfde Leidse corpsballencicuit als Demmink, Opstelten en diverse andere Justitie-VVD'ers: ze zaten allemaal bij ballenhut Minerva. Dus de sleutel van De Onderste La zal Ard inmiddels ook wel op zak hebben. Verder zullen we op moeten passen met onze kritiek op deze koekwaus, want Veiligheid en Justitie is het speeltje van de willekeur van de VVD partijtop. Voor je 't weet negeert Steur grondwet & mensenrechten, maakt hij ons stateloos en smijt hij ons voor eeuwig in de diepste kerkers onder het Binnenhof. (Maar zelf betaalt hij zijn bekeuringen niet eens.)

 

http://www.geenstijl...pak_koffie.html

 

 

gallery_22925_16482_11898.jpeg

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerel.. Adviserende leden.. Zijn ze niet slim genoeg om zelf die onzin allemaal te verzinnen.

Daar hebben ze nog grotere idioten voor nodig hahaha.

 

Comissie, raad vab besturende leden, beheer, directie...etc..

 

Klinkt als een slechte carnevals vereniging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit compleet falende beleid raast maar door, zo niet, nog veel gekker als voorheen.

 

Maar we hebben het aan onszelf te danken, we hadden afgelopen week (stemmen) af kunnen rekenen met zijn allen met dit door en door corrupte en falende beleid, maar de vvd stemmers en andere mafkezen die op cda, d66, enz hebben gestemt hebben het niet af laten weten, die zijn massaal wezen stemmen met dit als resultaat.

 

Dus de gevestigde pinokkio's zitten er nog steeds, blijven er zitten en er veranderd niets, ja oke het wordt nog erger dan het nu al is...kijk maar wat ze nu weer hebben aangetrokken op de post ministerie veiligheid & Justitie, inderdaad, a vd steur!!! om je dood te schamen, totaal niet capabel voor deze functie, en het doet maar en het doet maar.

 

Van wiet roken ga je dood...ja ja, als je dit soort dingen uitkraamt terwijl je straks op de post M van V&J zit, dan ben je rijp voor het gesticht, en weet je ook gelijk wat voor randdebielen dit eens zo mooie land besturen momenteel!

 

Ik kan het met mijn gezonde verstand al jaren niet meer volgen hier...het is 1 grote corrupte en criminele poppenkast daar in Den Haag.

 

 

Heb ik het nog niet eens over de enge mannetjes in de bankenwereld. Die zijn alweer begonnen met het grote graaien, dit terwijl we nog in de crisis zitten, en ze nog niet zo heel lang geleden zijn gered met ons belastinggeld.

 

Allemaal ene grote vieze gore vvd kliek!

 

 

Tijd voor een volksopstand, maar daar zijn de mensjes in nederland toch echt iets te laf voor......en dat weten ze in Den Haag!

 

Helaas.

 

 

 

Grtz,

El oro

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die volksopstand komt er.

De Nederlanders worden steeds bewuster van dit soort figuren dus het is slechts een kwestie van tijd voor de pleuris uitbreekt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt geen Volks opstand, de Nederlander is daar namelijk gewoon te ACHTERLIJK VOOR!!!! excuseer mijn taal gebruik....

 

bekijk eens de buurlanden en het omringde Europa,die weten wel raad ermee en komen in opstand.

dan nederland verder als zeuren op fb komen ze niet,en uiteindelijk stemt de overgrote partij weer op dit soort idioten!

 

ik heb totaal geen medelijden meer,ik schaam me meer voor me achterlijke landgenoten die keer op keer de blunder laten herleven.

 

uiteindelijk blijven de shops,alleen door gemeentes gerund en hun maar innen, en wij wij worden straks nog wel harder aangepakt.

 

de diehards growers zullen een immigratie richting spanje maken,daar word nu al de kleine thuis kweek gedoogd en met rust gelaten.

 

moonboy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel grappig dat er hier meerdere lopen te verkondigen dat hun medelanders klagers en geen doeners zijn maar

diegenen die het hardst schreeuwen maken zelf ook geen aanstalten het goede voorbeeld te geven,

je valt dus zelf onder diezelfde categorie waar je zo over tekeer gaat.

Hoe heette dat ook weer, iets met de pot verwijt de ketel :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moonboy,

 

Lulkoek.

Er is inderdaad nog niet veel actie geweest en van mij part had dat eerder mogen gebeuren, maar gebeuren zal het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan hij als freemason wel navertellen, weetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste hulp zit nooit vol met wiet of hasj smokers!!! Die ministers snappen er niks van, gebrek aan echte ervaring...

Alcohol is een groter probleem voor de eerste hulpdiensten.

Van wiet sterven is zwaar overdreven pfff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ard..

 

Te stellen dat u cannabis-doden kent is een onmogelijkheid.

Waarom liegt u?

 

Uw daden , voorkomen , en inhoudelijke toevoeging aan maatschappelijke debatten zijn afkeurenswaardig te noemen.

Ik heb pas ongeschreven feuten gekend die meer snapten van het leven dan u , Ard.

Het zou u sieren om per direct zich in te lezen op de onderwerpen die u aansnijdt , in plaats van het zich te bedienen van achterhaalde standpunten.

Met uw optreden heeft u zich uw kinderclubje weliswaar waardig getoond ( een hoge pet op hebben van VVD is achterhaald), maar helaas uw land er geen dienst mee gedaan.

Het forum waarop dit bericht verschijnt heeft mogelijk meer bijgedragen aan het inkomsten en kennis vergaren ten gunste van van dit land dan het hele VVD in al haar jaren van bestaan.

Dit is een boude stelling die ik desgewenst kan onderbouwen.

 

U is een parasiet.

Ook dat zal ik kunnen onderbouwen.

 

Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald Ard.

vraag Ivo waarom.

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...