Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Gorilla

4 X Strawberry Haze

Recommended Posts

Ziet er prima uit en 3 ons vind ik zeker niet slecht voor een eerste ronde.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt nu inderdaad minder dan ik eerst vermoede.

Maar meer dan zat voor medicinaal, het is sowieso winst en een leerproces geweest.

 

Wat word je volgende soortje?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zeker zo, ben al blij dat ik voor een eerste keer iets eraf heb kunnen halen want het is allemaal nieuw. Al met al veel bijgeleerd en dat gaan we in de toekomst toepassen natuurlijk.

Nu lekker laten drogen en dan aan de slag met de tinctuur en dan hoop ik dat het verlichting brengt en me kan helpen! :)

 

Voor de volgende ronde dacht ik, wat is nu een aap zonder bananen?!:P

 

Het soort is Strawberry Banana van DNA Genetics! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de cannabisgoden moeten je wel goed gezind zijn, mazzel blijft een belangrijke factor.

Ik begin het in ieder geval steeds leuker te vinden en dat zal je ook wel herkennen. :D

 

Zou wel leuk en interessant vinden als je ook wat foto's en info post over hoe je de medicatie maakt en wat je ervaring qua werking dan is.

 

Ken dat soortje zelf niet, maar succes in ieder geval!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat gaat ook nog komen! ;)

Ga me er eerst nog even goed voor zitten voordat ik van start ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe lang zal het ongeveer moeten drogen op de netjes met de grote ventilator aan denken jullie?

Temperatuur is 19/20 graden.

Edited by Gorilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

10-14 dagen is de richtlijn, maar is testen (takje breken ipv knakken)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je met je tentje daar goed blijft afzuigen dag in dag uit mag je 5 tot 7 rekenen, als het echt traag gaat tot 10 en 14 dagen laten, telkens kijken(:

had je zelf niet zo 'n drooghokje ineengeknutselt?? of was het te klein :DD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

5 tot 7 dagen dan is het klaar ,zeker met een ventilator en kacheltje op 19 a 20 graden ,gewoon na een dag of 4 al kijken bij de kleinere toppen of het takje al breekt ,mijn ervaring is dat die eerder klaar zijn als de rest ,dus klaar eraf halen ,anders drogen ze tever in ,dat is zonde .

Mooi oogstje man ,en dat van 4 plantjes waarvan er een niet zo goed ging ,kan je nagaan wat het word als je ze langer op voorgroei laat staan ,en dan op 12 uur ,te tent groeit helemaal dicht van de toppen ,een 600 tot 750 gramm is zeker haalbaar ,misschien nog wel meer onder de juiste condities .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben net even gaan kijken, de kleinste topjes kan ik al verkruimelen en dan zijn ze binnenin een beetje vochtig maar de takjes breken nog niet.

Hou het in de gaten, bedankt!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleinste topjes gaan sowieso hard ja.

Maar 5 dagen om alles goed droog te krijgen is wel erg optimistisch. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Kleinste topjes gaan sowieso hard ja.

Maar 5 dagen om alles goed droog te krijgen is wel erg optimistisch. :D

 

Dan kan jij nog veel bij leren dan ,ik heb het nog nooit anders gezien ,ooit was het 6 dagen ,het was altijd zeer mooi gedroogd ,ook de grote dikke toppen ,als de takjes knakken is het goed ,hoe groot de top al is..

Ik heb pas meer als 25 jaar ervaring dus ik weet wel iets hoor .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb pas meer als 25 jaar ervaring dus ik weet wel iets hoor .

 

Ho ho..

GP heeft ook al 1 geluks rondje gedraait hoor..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt nu exact 8 dagen te drogen in de tent, waarvan de eerste 5 dagen continu met ventilator aan.

Daarna heb ik de fan uitgezet want het was al lekker ingedroogd en geen echt vocht meer te zien.

Ik dacht dat het net droog zat was want de meeste takjes knakten als ik ze brak.

Per plant heb ik het appart gehouden om te zien wat er vanaf gekomen is en heb het zojuist even gewogen.

Dat viel me niet tegen, maar ik heb het toch nog even terug op het net gelegd omdat de takjes van de grotere toppen nog net niet helemaal knakten.......het merendeel overigens wel.

Morgen gaat het de wekpotten in verwacht ik. :)

 

Overzichtje van de mensen die een gokje gedaan hebben naar het eindgewicht en dus in de race zijn voor 5 gram aardbeitjes::)

- Rockfort: 750

- Mapitolover13: 475

- Capo: 420

- Rodja: 580

- GrowingP: 565

 

Mocht ik iemand vergeten zijn, geef het dan voor morgenmiddag 12 uur door! :P

Edited by Gorilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffffffffffff :pp 510!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had 11 dagen gedaan over drogen en precies wat je verteld als je de temp op 20 houd is het volgens mij perfect..

 

 

 

mvg mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hobbyvrienden, bij deze een afsluitend verslag van mijn eerste medicinale kweekje. smile.png

 

Allereerst wil ik iedereen die ook maar enige vorm van inbreng heeft gehad in dit verslag hartelijk danken.

Zonder jullie opmerkingen, tips en leuke reacties had ik mijn kweekje met zekerheid minder goed en met minder plezier afgesloten, dus erg bedankt daarvoor!

 

Ik heb echt enorm veel geleerd, ook zeker enkele fouten gemaakt maar ik zie nu wel in dat je door het maken van fouten juist het meeste opsteekt en in een volgende ronde toe kunt passen op een positieve manier.

 

Alles is (te) goed droog, netjes geknipt en zit nu in de wekpotten om te curen.

Ik ga me nu nog even verder inlezen in het maken van olie en tinctuur en daar zal ik binnenkort mee starten.

Wellicht dat ik dit ook nog in dit verslag laat zien als het me een beetje wil lukken, ik ben erg benieuwd of en wat ik eraan ga hebben.

 

gallery_43961_17932_117693.jpg

 

De topjes van de plant rechtsachter zijn het mooist en compactst en hebben 89 gram opgebracht.

Nummer 2 linkachter is al de tijd wat achter gebleven, heeft ietswat luchtigere topjes en gaf me 98 gram.

De plant linksvoor en rechtsvoor waren even ver en dus net iets minder hard dan nr 1 en brachten 94 en 106 gram op..

Daarnaast nog een weckpot vol met potent klein knipafval en de allerkleinste topjes/gruis die ook nog goed voor olie en tinctuur te gebruiken zal zijn!

 

Ik heb het helemaal eerlijk gedaan op de gram af en bij deze wil ik Capo van harte feliciteren met de overwinning! Met 420 gram zat hij het dichts bij het eindgewicht van 387 gram.cool.png

Neem maar even contact op via een prive bericht, dan komt het in orde.

 

Ik ben zeer tevreden voor een eerste keer!!

 

Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden en in mijn volgende verslag weer van de partij zijn! biggrin.png

 

Grtz Gorilla

Edited by Gorilla
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smaakt die nu ook echt naar aardbei? Wil hem ook graag eens proberen in mijn tentje vandaar.

Heb vroeger eens strawberry haze uit de shop gehad als je die aanstak leek t net of je een aardbei was t roken!

Goed rondje voor de 1e x hopen dat het bij mij ook zo gaat!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks! :)

 

Ik hoor van meer mensen nu dat het echt een geliefd soortje is, dat wist ik niet.

 

Er zal een rookverslag volgen van Capo, want ik rook wegens gezondheidsredenen zelf niet dus ik kan het je niet vertellen. Het ruikt wel nog steeds een beetje fruitig en dat zal nog wel sterker worden met het curen. Heb iig voldoende om mee aan de slag te kunnen! ;)

Edited by Gorilla
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...