Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Gorilla

4 X Strawberry Haze

Recommended Posts

Ja deze komt van een growshop af, toets maar eens Mabo brandblusser in en dan kom je er wel! ;-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de lamp op 1000w draaien omdat ik anders niet met de temp wegkom!

Anders zou de lamp alleen al op 1200W uitkomen en dan de rest nog, dus dan zat je een stukje hoger.

 

Ben gisteravond weeste kijken en om 22 uur ging de lamp weer aan, 24 uur nadat ik de meter aangesloten had.

Lamp aan periode is het verbruik zo'n 1150W totaal en lamp uit periode zo'n 75W.

Het verbruik in 24 uur is: 14.6 kWh

Kosten afgelopen dag: €3.08

 

Je hebt er niks aan, betalen moeten we het toch.... maar vond het wel aardig om te weten....

Edited by Gorilla
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
:specool maar vind mooie pics van de dames boeiender :spliff: ;)
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook, iedere donderdag doe ik een update Capo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha toch leuk om te hebben he..

ik heb er ook 2 liggen, en vergeet ze eraltijd tussen te steken,

en eens er iets draait, durf ik dat er niet meer tussensteken :P

of lukt dat echt zonderproblemen als de lamp uit is

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaatjesupdate! :whistle:

 

Vandaag 5 weken op 12/12, 62 dagen boven de grond.

Geef bij elke waterbeurt 4ml per L water voeding mee. (Bloom van Plagron)

Wat last van gele bladeren onder en boven het net (aantal verwijderd) maar verder gaat het wel oke geloof ik.......topjes beginnen aardig op te zwellen maar op de foto's lijken ze al groter dan ze daadwerkelijk zijn vind ik!

 

gallery_43961_17932_1687806.jpg

 

gallery_43961_17932_232577.jpg

 

gallery_43961_17932_381170.jpg

 

gallery_43961_17932_2934298.jpg

 

Grtz Gorilla :wave:

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiek, dat ziet er beter uut

 

Groeien ze nog door of de rek er inmiddels wel uit?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grootste groei hebben ze wel gehad, moet zelf goed kijken om het te zien dus ik denk dat het nu voornamelijk aandikken is! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed en rap allemaal.

Word ongetwijfeld een mooie oogst.

 

Succes verder!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks mannen!

 

Ze beginnen nu echt aan te zwellen en ze ruiken echt enorm fris en fruitig!

Vannacht hebben ze weer 4 L water per pot gehad en de achterblijver 3 L.

Wat gele bladeren onder het net weggehaald en de klemmetjes losgehaald waarmee ik ze vastgezet had op het net. Zo komen ze meer omhoog en krijgen ze meer licht denk ik. Goede zet?

 

Daarna een lange douche genomen want alles rook ernaar haha..... :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gorilla die worden nog veel en veel groter die toppen ,let maar op ,het word nog een mooie oogst ,dan kan je voorlopig vooruit .

Kanje na gaan als je ze iets langer laat voor groeien ,dan worden ze nog groter ,en je net nog voller ,zier er goed uit ,als je maar zat water en voeding geeft .

:j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben nu ook wel benieuwd hoe ze het de komende weken gaan doen nog!

 

Ik zag met een zakmicroscoopje nu al enkele amber trichomen, is dat normaal?

 

Ik hou wat verbrande punten op de uiteindes van de bladeren en de bladeren kunnen groener kijken vind ik. Weer wat gele bladeren verwijderd. In de pot gevoeld en halverwege voelt de aarde nog vochtig aan dus te weinig water is het niet denk ik. Ze hebben zondag 4 L per pot gehad met 4ml Bloom per L. Ga vanavond 2 potten toch wat geven en 2 niet want ik snap niet waarom ze dit hebben.

 

Morgen foto update!

 

Groeten Gorilla

Edited by Gorilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 6 weken op 12/12, 69 dagen boven de grond.

Temp lamp aan: 29-30 graden.

Temp lamp uit: 20 graden.

Afgelopen zondag 4 L water met Bloom per pot gehad, gisteren 6 L met voeding per pot omdat ik denk dat ze meer mogen hebben vanwege gele punten en gele bladeren.

Verwacht zelf dat ze net te droog hebben gestaan en dat daarom de ec naar boven schiet want overvoeding zie je niet snel bij Bio Bloom.

Ik geef nu gewoon meer water met voeding en kijk dan hoe ze reageren de komende dagen.

Verder ben ik wel tevreden en doen ze nu wat er van hun verwacht wordt! laugh.png

 

gallery_43961_17932_783414.jpg

 

gallery_43961_17932_1100493.jpg

 

gallery_43961_17932_3090343.jpg

 

gallery_43961_17932_1764740.jpg

 

gallery_43961_17932_66643.jpg

 

gallery_43961_17932_1062686.jpg

 

Ik zag met een zakmicroscoopje nu al enkele amber trichomen en de rest is allemaal nog clear, is dat normaal?

 

Reacties en tips zijn welkom!

 

Grtz Gorilla :ph34r:

Edited by Gorilla
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dikke toppen voor week 6, misschien dat ze mede door die 1000w die je hebt hangen wat sneller gaan ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die beginnen er al lekker uit te zien :j

 

Als ik het goed lees heb jij ze dus 27 dagen laten groeien alvorens om te schakelen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes Gorilla, mooie toppen hoor. Daar ga je straks een lekker rokertje vanaf halen.

 

Op foto 2 zie ik dat ze al een beetje aan het verkleuren zijn, ze zullen wel sneller klaar zijn onder die 1000 watt peer.

 

Gaat goed zo, en die paar amberkleurige trichomen, dat is normaal, het worden er vanzelf meer, nu komt straks de afrijpfase waarin het allemaal harder, compacter, en wat bruiner wordt.

 

Nog een paar weekjes dan kan de schaar er in.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor kerel, ze hebben de eerste weken na het ontkiemen in de Perfect Plugs (welke echt super ideaal zijn om te ontkiemen!) in Lightmix gestaan! :likken:

 

Hi, "de eerste weken na ontkiemen in Perfect Plugs en Lightmix";

Ik denk dat zelfs Lightmix in dat stadium (zeker de eerste dagen) nog tot wortelverbranding kan leiden.

Heb je daar geen last van gehad?

IMO is zaai- en stekgrond geschikter.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VenaSnar; iemand anders met veel kweekervaring onder 1150w had ze bij 77 dagen/11 weken op 12/12 klaar. Wel zonder voorgroei en direct op 12/12. Dat kan ik verder niet inschatten....

 

@Capo; ik heb ze erg lang onder de t-neon gehad en dat doe ik nooit meer zo. Zo snel mogelijk onder de HPS, dat gaat veel sneller en leverd minder stress op voor de plantjes omdat je niet hoeft over te potten. Wellicht vanuit de pluggen even onder de neon als je een voorgroeitentje tegelijk kunt draaien en dan zo snel mogelijk in hun definitieve pot.

 

@El oro; je hebt me dat al eerder gezegd en ik denk dat ze te weinig water/voeding hebben gehad en daarom lichter kijken met verbrande punten door het omhoog schieten van de ec. Kan me niet voorstellen dat ze nu al de herfst in gaan als een ander er 11 weken op 12/12 over doet onder 1150w.

Deze waren wel iets verder ontwikkeld omdat ze al 4 weken voorgegroeid waren, dat zal het allemaal iets sneller laten gaan nu misschien?!

 

@Lo_PRO; ik heb die perfect plugs gebruikt en toen die snel goed doorgeworteld waren heb ik ze in de lightmix gedaan. Zs sloegen zeer snel aan en hebben geen enkel slecht teken gegeven dus ik denk dat dat wel meevalt. Ze waren snel doorgeworteld en zijn toen meteen in de Batmix gegaan vanuit de 4L potjes.

 

Bedankt voor jullie reacties allemaal, dat houdt het leuk! ;-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is weer donderdag jonguhhh........ :ph34r:

 

De Strawberries zijn 55 dagen oud en staan 4,5 week in de Batmix.

4 weken op 12/12 vandaag.

Afgelopen maandag 4 L water per pot gehad, nog steeds geen voeding toegevoegd maar dat wordt nu wel echt tijd geloof ik gezien de bladverkleuringen?!

Het schema van Plagron geeft ook aan vanaf week 5 voeding meegeven en die week begint vandaag dus dat komt goed uit.

Ik begrijp alleen de gele punten op de uiteindes niet, normaal is dat bij teveel voeding toch?

Heb de gele en loszittende bladeren weggehaald onder het net.

 

Temp blijft met lamp uit rond de 19-20 en lamp aan 28-30 graden.

Lamp hangt er 90cm boven.

 

26 maart, week 2 12/12:

gallery_43961_17932_1263805.jpg

 

02 april, week 3 12/12:

gallery_43961_17932_2502019.jpg

 

Vandaag 9 april, 4 weken op 12/12:

gallery_43961_17932_145164.jpg

 

Zijaanzichtje:

gallery_43961_17932_2520255.jpg

 

Overzicht bladeren, kijken wat geel:

gallery_43961_17932_1023863.jpg

 

Deze heb ik onder het net verwijderd, wat geeft dat aan?

gallery_43961_17932_1475173.jpg

 

Ik ben er nu wel van overtuigd dat ik wat langer had moeten wachten met het omzetten van de klok want dit netje gaat niet meer vol worden helaas.

Moet de topjes nu ook hun gang laten gaat richting de zon denk ik om ze te laten ontwikkelen.

 

Tot zover deze update, reacties maken het leuk dus laat je gaan! wink.png

 

Greetz Gorilla.

 

Laatste foto; dit soort diagnoses blijven lastig maar ik zou denken fosfor tekort in gevorderd stadium

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder t net zie ik altijd maffe kleurtjes opduiken qua blad. Geen worries joh

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee denk ook dat ik me daar geen zorgen om moet maken, verder gaat het wel oke.

 

Ik heb van mijn buitenkweekje nog een flesje Green Sensation staan maar die is al 2 jaar geopend!

Ik ruik er niets aan en er zitten ook geen klonters in en ziet er net zo uit als toen.

Is nog zo'n 120 ML dus denk dat ik die deze ronde mooi op kan maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...