Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Gorilla

4 Shackzilla In Tentje Van Gorilla Onder Een Dimlux Zonnetje!

Recommended Posts

Ik weet niet of je mijn topic van de nieuwe ronde gezien hebt Gorilla, maar daar kun je zien dat ik ze ook te droog heb laten worden. Dit was het resultaat van twee dagen niet kijken... stom! Maar goed, sinds ze flink wat water hebben gekregen schieten ze nu plots een eind de lucht in en de nieuwe bladeren zien er gelukkig weer goed uit.

Gewoon doorgaan, gaat best goed komen. Deze soort is erg lief voor hun baasje. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mannen voor jullie reacties...... ;)

Heb er geen goed gevoel bij maar laat ze gewoon staan en dan zien we wel of het zich herpakt!

 

1 is sowieso afgeschreven (denk door rot stammetje), hoop dat de rest het gaat redden.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. en leg er een plastiekje over zodat de aarde vochtig blijft. Met die Tneon wil het medium wel eens snel uitdrogen als ze er zo dicht op staat

Edited by VenaSnar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er een vel papier opgelegd en de lamp even een stukje hoger gezet om ze hopelijk te laten herstellen......

Ze zien er echt nog niet veel beter uit helaas, maar ik geef ze nog even de tijd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Het beste leermoment van mijn eerste kweek: Het is niet zo makkelijk als het lijkt en je hebt je nooit goed genoeg ingelezen is mijn tip aan nieuwelingen!!! :innocent:

 

Dacht na veel lezen en vragen genoeg te weten om te kunnen starten, maar toch zijn ze te droog komen te staan en hebben ze wat verbranding gehad door besproeing met de plantenspuit. Misschien ook iets te dicht op de lamp gestaan. Vanavond heb ik besloten er niet verder mee te gaan.

Het ziet er echt niet uit......2 van de 5 gingen er nog enigzins mee door maar ook niet voldoende om mee door te gaan naar mijn mening.

 

Ben er nog niet over uit waarmee ik verder ga, maar ik meld me binnenkort weer en hopelijk met meer succes!

Tot zover bedankt voor het meedenken en tot weer......

 

Grtz Gorilla. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is erg jammer!

Heb je nog een foto? Misschien kunnen de mensen hier je zeggen of het nog wel weer goed kan komen met je kleintjes of dat je helaas echt gelijk hebt en het niet meer te redden is.

Klinkt misschien stom, maar je zult waarschijnlijk nog wel meer foutjes maken. Dus als er nog iets te redden valt aan deze plantjes kun je ze als oefen plantjes beschouwen en dan je volgende ronde knallen met goede planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je berichtje Shelby!

Ik heb het lang genoeg aangezien en het ziet er echt niet uit.

Het groeit niet, ziet geel bruin en weet ik wat allemaal.........ga binnenkort opnieuw starten!

 

1 was helemaal kapot al, die had wortelrot.

Het is een zooitje, heb ze net gekilt voor zover ze nog niet aan zelfmoord dachten..... :likken:

 

gallery_43961_17860_3311499.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooo die heb je idd echt omgelegd, balen man.

De potjes zien er idd te droog uit.

Gewoon goed inwateren , met een half litertje vocht en dan een weekje niks en dan om de dag ff 200 ml erbij

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die waren inderdaad al erg ver heen.

Volgende poging gaat het vast en zeker een stuk beter. Je weet nu in ieder geval hoe snel het kan gaan zonder vocht. Iets waar ik me ook bijna mee gekloot heb...

 

Op naar de volgende!

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga mijn best doen, heb in ieder geval wel iets geleerd....

En zo zal er nog wel meer fout gaan, als ik er maar alles aan gedaan heb om het te voorkomen.

 

Nu alles eraan doen om het tot een goed eind te brengen bij een nieuwe start.

 

Wordt Strawberry Haze of Kolossus........wat zouden jullie doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn te nat gezet!

 

Zaailingen hebben hele tere stammetjes die als er een plens tegen aankomt omvallen omdat de schil is weggerot.

Zaailingen les 1. geef van onder water de eerste 2/3 weken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks PH Donner, jij zegt te nat en anderen zeggen weer te droog......nu is het aan mij om uit te vogelen wat het is komende start!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat om het stammetje!

Die mag de eerste weken niet nat gemaakt worden door bv een plons van een gieter ipv een plantenspuit......

 

Gieter gebruikt?

 

Dacht ik al :likken:

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn te nat gezet!

 

Zaailingen hebben hele tere stammetjes die als er een plens tegen aankomt omvallen omdat de schil is weggerot.

Zaailingen les 1. geef van onder water de eerste 2/3 weken.

 

Volgens mij doelt PH hiermee op deze foto.

gallery_43961_17860_3311499.jpg

 

Deze plantjes zijn niet omgevallen, maar Gorilla heeft ze uit de grond getrokken.

 

Jammer Gorilla :( , hopelijk wordt je volgende poging wel een succes. ;)

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie nu inderdaad ook dat ze eruit getrokken zijn.

Vraag me toch af of dit nodig was.

Mijne gingen in het begin ook niet goed, gingen een paar dood maar wonder boven wonder schoten er ook 4 enorm vooruit.

Dat is ook best mogelijk omdat de plantjes gewoon even hun weg moeten vinden en sterker worden qua wortels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me goed voorstellen dat ts hier niet mee door wil gaan. Twee en een halve plant in zo'n tent is een beetje zonde hè...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies Shelby en neem van mij maar aan dat ze er verrot uitzagen en zich echt niet ontwikkelden!

Als ik de foto bekijk zou ik ook zeggen, geef het nog een kans maar het zag er echt niet uit...

 

Volgende poging zal waarschijnlijk Strawberry worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

spijtig gorilla!

niet blijven zitten... ander en beter ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zo is het, even zuur maar door!

 

Heb vandaag de potjes zaai en stekgrond omgeschud en de bovenste aarde was inderdaad erg droog wat ik al wist, maar daaronder was het meer dan vochtig dus ik denk dat PH Donner toch gelijk had dat ze te vochtig stonden. Moet er wel bijzeggen dat ik ze nadat ik te horen kreeg dat ze te droog stonden (te) flink ingewaterd heb, dus misschien hebben ze toch te lang droog gestaan en daar het meeste al van geleden..........om vervolgens niets meer te kunnen in natte grond.

 

Binnenkort nieuwe ronde nieuwe kansen! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg jammer maar soms is overnieuw beginnen simpelweg de beste keus. Volgende ronde meer succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, mooi is het niet wat ik hier laat zien maar...............nieuwe ronde nieuwe kansen! :ph34r:

Ik ben inmiddels al weer gestart en het soort is Strawberry Haze.

 

Verslag volgt vanmiddag.

 

Grtz Gorilla :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...