Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pekingeend

30X C47 Van De Hy-Seeds

Recommended Posts

Als je tot 10 minuten voor of na dat de lamp uit gaat, kun je prima een flits gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er gezond uit maar ik denk zelf persoonlijk dat ze te klein blijven, ik had ze in dit stadium pas op 12/12 gezet maar jij zit nu al op dag 11 12/12, iedereen zijn eigen ding natuurlijk dus vat het niet verkeerd op, maar er is ook al eerder aangegeven dat je te vroeg op 12/12 gaat. en je moet al helemaal niet nu gaan toppen :o had je veel eerder moeten doen in de groei periode beter de volgende keer goed in lezen! en nogmaals vat dit commentaar als positief op. succes! :tu

 

Ik denk dat t wel goed komt foto zal ik morgen posten. Kritiek is altijd goed, dat hoort bij een goede forum. Ik top altijd in de bloei periode. Heb er tot nu toe geen problemen mee gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

las net in een topic dat een een licht lek had bij de ritssluiting, denk waarschuw je even misschien verstandig om het even te controleren voordat je tent dadelijk vol staat met ladyboys ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit lijkt aardig op mijn kweek maar bij jou dus en beetje kleuriger dan mijne:De

 

Wens je heel veel succes met deze ronde, ik kijk in ieder geval mee en leer er van

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er best wel goed uit,

had laatst ook de zaden van hy-seeds bekeken,

nadat ik het 1 en ander erover gelezen had op eu.

Zal je kweekje eens wat vaker bekijken,

ben benieuwd of ze stabiel zijn zonder banaantjes enzo...

 

Succes kerel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er netjes uit!!

Hopelijk blijft het netjes op 1 hoogte en bloeien ze snel af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_40299_17846_1307899.jpg

 

gallery_40299_17846_29042.jpg

 

gallery_40299_17846_1041480.jpg

 

De C47 loopt achter op mijn Critical white whidow. Ook is de topvorming anders. Hij heeft wel een lekkere zoetige geur.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_40299_17846_3849772.jpg

 

gallery_40299_17846_1854668.jpg

 

gallery_40299_17846_123043.jpg

 

gallery_40299_17846_577609.jpg

 

De rit zit er bijna op. Prima planten om te kweken. Denk wel dat t handig is om ze beetje ondersteuning te geven want de takken van deze soort buigen wel door het gewicht. Qua groei zit deze wel ongveer gelijk aan de critical ww. Of ik een voorkeur heb nee niet echt. Moet ze alleen nog ff roken en dan weet ik welke van de twee de topper is. Je ziet wel duidelijk de AK terug in de toppen. Deze ronde is bijna perfect gelopen en ik kan zeggen dat de zaden van hy seeds in vergelijking met sommige dure zaadbanken vele malen beter is. En nee ik heb geen belang hierbij ik zeg t gewoon als klant. De foto's zeggen genoeg denk ik. Moet hierbij wel vermelden dat ik tot 3/2 weken geleden wel een beetje me twijfels had over deze soort of het wel goed zou komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen pekingeend, ben benieuwd naar de opbrengst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen pekingeend, ben benieuwd naar de opbrengst!

ik denk dat t 1.2 gaat worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het wel eens slechter gezien.....mooi werk!:P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 30 stuks die er zo netjes bij staan zou ik met 1.2 een beetje teleur gesteld zijn.. ik denk eerder aan het dubbele als ik het zo zie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...