Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GrowingP

Hoe De Complete Kweektent Inrichten?

Recommended Posts

Jij an nergens iets aan doen he... straks geef je paps en mams nog de schuld.. zij hebben tenslotte voor een kind gekozen toch...

 

 

Wees een vent en neem je verantwoordelijkheid... er is maar 1 verantwoordelijk voor t geen ik hier zie...

 

Je kraamt gewoon de grootste onzin uit.

Als het aan jou lag zou ik nooit meer mogen kweken, een ban krijgen en aan het stroom mogen hangen.

Enkel omdat mijn VSA nooit gefunctioneerd heeft wat iedereen kan overkomen.

Neem zelf eens de verantwoording voor de vele onzin die je uitkraamt, want ik neem namelijk wel mijn verantwoording voor mijn eigen zaken ondanks jij het tegendeel uit je duim zuigt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gozer een vsa die niet werkt zet niet je tent onder stroom.

en wat weet jij daar eigenlijk van ,

als je het al door een ander laat aansluiten.

hoeveel verstand heb je dan van stroom 0.0

als kweken je intreseerde ,

ging je zelf leren hoe je alles moest aansluiten.

en nam je advies van forum leden aan.

jij bent een typish voorbeeld van hoe het niet moet.

succes verder

 

respect voor de mensen die paki 2 nog proberen te helpen.

iemand de alles al weet ,

valt niks meer te leren.

dus waarom nog moeite doen

Edited by chucha
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aldus weer een vriendje van agent orange.

naar mijn weten voert de aarde electriciteit af als er wat mis is.

En aangezien de aarde op de lampenkap is aangesloten lijkt het mij vrij logisch dat de tent onder stroom stond.

 

Aansluiting zag er gewoon goed uit (op die ketitng in begin na).

Dus wel kritiek leveren en oordelen, maar niet zeggen waar de fout dan zit, lekker makkelijk....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aldus weer een vriendje van agent orange.

naar mijn weten voert de aarde electriciteit af als er wat mis is.

En aangezien de aarde op de lampenkap is aangesloten lijkt het mij vrij logisch dat de tent onder stroom stond.

 

Aansluiting zag er gewoon goed uit (op die ketitng in begin na).

Dus wel kritiek leveren en oordelen, maar niet zeggen waar de fout dan zit, lekker makkelijk....

 

 

Sorry was eigenlijk niet van plan om t op de man te spelen .. maar deze sexueel gefrustreerde agent met zijn vriendjes hier...ziet maar 1 fout in dit geheel en dat ben jij.

 

dat van die aarde en stroom

enzo heb je dan je aarde draad op de tent gezet ofzo ? Bij gebrek aan een geaard stopcontact?

 

Maar ach jongen suc6 met je kilos binnen halen..

 

durf te wedden dat die tent binnen een half jaar het pand heeft verlaten

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch maar het punt bereikt dat we maar moeten stoppen met dit topic.

 

GrowingP,

Waar exact de fout zit weet ik ook niet al verdenk ik nog steeds de kap/fitting. En waar ik wel moeite mee heb is dat je BV met stellige overtuiging tegen Beaker verteld dat het echt aan het stopcontact moet liggen maar deze groep kan ook best erg hoog belast zijn waardoor de toevoeging van een afzuiger net teveel was waardoor de stop eruit vloog. En de ketting is geen oorzaak, tenzij deze direct contact heeft gemaakt met een open aansluiting, maar een gebrek aan aarde heeft er wel voor gezorgd dat het onveilig is in elk geval voor jezelf ongeacht waar de fout/defect zat

 

Je laat ook niet zien dat je het met de aarde geregeld hebt, dus ben ik bang dat je de meeste adviezen om veilig te gaan werken niet echt allemaal gaat opvolgen.

 

Ik hoop dat je wel een kweekje laat zien en dat dan dan alles draait zoals het hoort inclusief de elektrische installatie.

Met een open mind en minder van: ik weet zeker van niet, zul je daar ook best wel de nodige hulp bij nodig hebben en krijgen.

 

Veel succes in de toekomst, al dan niet hier op WF.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...