Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Abruzzi

Kweekverslag 56X Amnesia 6 X 600 Deel 2

Recommended Posts

vandaag bezig geweest met knippen. Dramatisch... heb 1/3 zo de weggeflikkerd :head_hurts_kr: , was gwn te smerig en verrot als maar kan. Verder had het langer moeten staan, was nog lang niet klaar. gok op 1.3K. De slechste ronde die ik ooit heb gedraaid :thumbsdown: . Ik ga dit gauw afronden en beginnen aan een nieuwe ronde. Ik moet vanavond nog een klein beetje knippen en dan zal ik het natte eind gewicht geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ........ Hey, dat is idd een dikke plaag klote man, werkt dethol niet? Weer wat geleerd, had nu bij m'n nieuwe ronde het vermoeden van spint en heb ze nu 2 keer een behandeling gegeven maandag nog een keer en dan voor het verhuizen naar het nieuwe hok nog een keer.

Gelukkig dit nooit meegemaakt echt zonde.

Komt dit met je stekken mee, of zuig je het met je inlaat naar binnen?

Zou de oorzaak als ik jou was toch willen weten

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ........ Hey, dat is idd een dikke plaag klote man, werkt dethol niet? Weer wat geleerd, had nu bij m'n nieuwe ronde het vermoeden van spint en heb ze nu 2 keer een behandeling gegeven maandag nog een keer en dan voor het verhuizen naar het nieuwe hok nog een keer.

Gelukkig dit nooit meegemaakt echt zonde.

Komt dit met je stekken mee, of zuig je het met je inlaat naar binnen?

Zou de oorzaak als ik jou was toch willen weten

 

Dethol doodt spint idd niet, kan je wel gebruiken om wat schoon te maken. Spint krijg je vaak met je stekken mee, kan ook meekomen als je net in je tuin bezig bent geweest. Maar hoe dan ook, de oorzaak dat dit zo ver is gekomen komt doordat ik me roofmijt 2 weken te laat heb binnen gekregen. Ook omdat ik gewoon me stekken niet vaak genoeg preventief heb behandeld. Jammer genoeg dus gedeeltelijk mijn eigen schuld. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Zorg nu dat dit nooit meer gaat gebeuren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ The-Predator: heb geen plaatjes meer van de ronde zelf. Zal nog wel een foto van een top posten als t klaar is.

 

@ Peeled: Ja volgende ronde op slabs

 

Helaas worden er geen 133cm librabakken meer gemaakt dus dan moeten we maar creatief zijn.

 

Dan komt er een lange afvoer door het midden van de ruimte met deze golfplaten die iets aflopen vanaf de zijkanten naar de afvoer.

 

gallery_41826_17421_86159.jpg

 

en dan vooraan me hok komt er een 65L waterbak waar alles in wordt opgevangen.

 

worden in totaal 8 planten in de lengte en 6 in de breedte. Dus 48 planten. Iets minder dan nu maar denk dat dat prima kan met haze. 8,7 planten per m2. Anders worden het er 60 (10.9 per m2)

 

Verder blijf ik de heldere vloeistoffen van aptus gewoon gebruiken, dit zijn dus bijv de regulator, camg, K boost, systemclean, enzym. De P boost, topbooster en startbooster zijn veel te dik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bouwverslag?

 

Ga denk ik wel wat foto's maken, maar zoveel werk is het niet. Post het dan in me nieuwe verslag.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering, wat een spint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er was hier op het forum iemand die had een halve slab per plant en die liet ze dan vrij groot groeien.

 

Het beroemde haze verslag op steenwol.

 

Mischien is dat ook wat voor jou maar dan met druppelaars op de slabs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat verslag heb ik al 2x doorgelezen! ik ga het met 48 amneesjes proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je die slabs dan ook doormidden snijden of laat je ze heel en zet je er 2 per slab

 

laat ze heel en zet er 4 per slab. 12 133cm slabs x 4 planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net een ronde achter de rug met 5 stuks per slab, dit was duidelijk te veel. (80st op 4.5m2)

 

4 per slab is inderdaad beter.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net een ronde achter de rug met 5 stuks per slab, dit was duidelijk te veel. (80st op 4.5m2)

 

4 per slab is inderdaad beter.

 

Welke soort? En ook 133cm slabs, of 100?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia op 1m. Ik heb nog wat foto's ergens

 

Haha 18/m2 is idd lastig met amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is op zich best goed gegaan (ligt nog te drogen dus weet nog niet wat het opbrengt, maar het is wel heel mooi), met 64st zou het beter geweest zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...