Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Abruzzi

Kweekverslag 56X Amnesia 6 X 600 Deel 2

Recommended Posts

Het is op zich best goed gegaan (ligt nog te drogen dus weet nog niet wat het opbrengt, maar het is wel heel mooi), met 64st zou het beter geweest zijn.

 

Ben wel benieuwd, drop is een foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet ik even van een andere telefoon halen, komt na het weekend. Al begonnen met de verbouwing?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie zijn topic is dit nou dan?

 

Apart allemaal.

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peeled: doe anders maar ff via pb, topic word idd beetje verpest zo.

 

De tafels zijn gemaakt en de stekken krijg ik als t goed is begin volgende week. Probeer toch nog wel 133cm librabakken te krijgen en heb waarschijnlijk een bedrijf gevonden die ze nog op voorraad heeft. Anders worden het als nog golfplaten. Als me ruimte dan af is begin ik een nieuw topic, ik hoop eentje die wat beter gaat.

 

Ik heb ook weer zo'n bom in me hok gelegd, veel spint was naar een plek gekropen op de wand. Ze lagen allemaal dood tegen elkaar aan :evil:

 

Ff over de opbrengst. Het is gedroogd en zit rond de 2k. Ik vond t wel raar dat ik toch nog 2k had aangezien het wel goed droog is en ik niet zo veel nat had. De kwaliteit is zoals verwacht wel echt slecht, Ruikt niet, ziet er slecht uit, rare kleur. Heb helaas geen foto's meer kunnen nemen want het moest meteen weg en had haast.

 

Ga het volgende ronde kwa posten wel wat anders doen. Dit word me eerste keer op slabs en denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken. Ik denk dat het handig is om niet achteraf te zeggen wat ik gedaan heb maar een dag van tevoren te zeggen wat ik van plan ben om te gaan geven en doen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hok is helemaal schoon gemaakt. Vind die leegte maar niks, snel weer volrammen.

 

gallery_41826_17421_2826919.jpg

 

fijn weekend

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het ff uitgetekend, hebben jullie een idee van hoe ik het ga maken.

 

gallery_41826_17421_857789.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...