Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Abruzzi

Kweekverslag 56X Amnesia 6 X 600 Deel 2

Recommended Posts

Dag 22 Bloei

 

Zo staan ze er op het moment bij, de structuur is redelijk open. De onderste foto is van hoe het er vorige ronde uit zag in deze periode.

 

Moet nog wel een aantal planten knakken.

 

gallery_41826_17731_2248823.jpg

 

gallery_41826_17731_4948454.jpg

 

Deze foto is dus van vorige ronde

 

dag 22 Bloei vorige ronde

 

gallery_41826_17407_1370230.jpg

 

Wat heeft jullie voorkeur?

 

Abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje, ongeveer 600 ml. Ik heb nog geen tensio meter maar ben wel van plan dat nu aan te schaffen. Snachts geef ik geen water, dat doe je over het algemeen ook overdag.

 

Jij geeft dus water als de lampen uit zijn? Ik dacht dat het beter was om ze niet te storen tijdens de donkerperiode. Ook had ik ergens gelezen dat het beter was om water te geven 1 of 2 uur nadat de lampen aan zijn.

 

 

Het gaat iig nog steeds goed! Keep it up !!

 

Gr. Justlooking

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee met snachts bedoel ik dat het nacht is voor de dames. Dus ik geef alleen water met de lampen aan. Verder begin ik 2u nadat de lampen aan staan.

 

Dankje man! Doe me best

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer zeer aantrekkelijk uit Abruzzi :wOOt

Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo growers!

 

Dag 27 Bloei

 

De kerstman heeft wat spint eitjes voor me meegenomen.. Zat gister alles is even te controleren en toen vond ik diep in gewas een paar eitjes, ben er nog heel erg vroeg bij maar ze zijn er dus wel. Ga dus niet spuiten maar roofmijt uitzetten. Als het net zo goed te handhaven is als vorige keer dan komt het allemaal goed.

 

Vandaag pomp ik er in een keer doorheen:

50 L water

25 ml enzymen

25ml camg

12.5ml systemclean

ph 5.6

 

Ook ga ik 2 blumat tensiometers bestellen

 

zo staan ze er nu bij.

 

gallery_41826_17731_179901.jpg

 

gallery_41826_17731_5045420.jpg

 

Fijne kerstdagen iedereen!

 

gallery_41826_17731_41220.jpg

 

Abruzzi

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 39 Bloei

 

net een ton aangemaakt met 100L

 

15ml regulator

35ml P boost

30ml K boost

30ml topbooster

175ml Bloei A + 175ml Bloei B

Ec 1.3

Ph 5.7

 

Het zijn jammer genoeg geen kanonnen... heb wel meer diepte. Ik hoop dat ik ze lekker lang kan laten staan zodat alles goed hard wordt. Morgen zal ik even wat foto's posten aangezien de lampen nu aan staan.

 

De spint is niet echt veel erger geworden. Heb nog geen roofmijt binnen gekregen, dat kon niet ivm de kerst ofso. Zelfde met de tensio meters, beetje apart maar niks aan te doen. Denk het morgen binnen te krijgen. Word nu al chaggerijnig van het idee dat ik na deze ronde weer alle aarde moet verversen, zit er over te denken om er slabs in te knallen want als ik dit elke keer heb dan is dat ook een groot risico, deheletijd slepen met al die aarde.

 

ach

 

Het leven van een kweker gaat niet over rozen :rolleyes:

 

 

Abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zeg, wat een tuin!!

Zag er goed uit vorige keer, ik ben wel benieuwd naar een nieuwe foto.

Succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Je fans lijken vlak op de muur te zitten, als je de afstand vanaf de muur vergroot werken ze stiller en beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Je fans lijken vlak op de muur te zitten, als je de afstand vanaf de muur vergroot werken ze stiller en beter.

 

Dankje man, op de onderkant van de fans zitten pootjes die horizontaal staan. Dit drukt de fans ongeveer 10cm van de muur af! Dit is alleen niet echt te zien op de foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooiere hoogte dan de vorige keer, hoe vind je het zelf gaan?

 

De hoogte is idd iets beter. mwaa ben er zelf niet zo blij mee, allemaal kleine kut topjes en wat open plekken, wel meer diepte. Ik ga ze proberen lekker lang te laten staan zodat de toppen een stuk harder worden dan de vorige keer. Hierdoor hoop ik een niet al te lage opbrengst te hebben. Verder een klein beetje spint wat zich niet uitbreidt, heb overigens wel roofmijt uit gezet. Heb besloten dat ik volgende keer afstap van aarde omdat het geen doen meer is om elke keer als ik een beetje spint heb me aarde te vervangen (25 zakken) risico wordt dan te groot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het er niet slecht uitzien dikke toppen komen pas de laaste 2 weken, en wat betreft je aarde als je spint hebt in een ander medium kan je het ook vervangen volgens jou, aarde gewoon opwaarderen en hoppa verder!! en gewoon iedere kweek preventief roofmijt uit zetten of je nu met aarde kweekt of op een ander medium ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het er niet slecht uitzien dikke toppen komen pas de laaste 2 weken, en wat betreft je aarde als je spint hebt in een ander medium kan je het ook vervangen volgens jou, aarde gewoon opwaarderen en hoppa verder!! en gewoon iedere kweek preventief roofmijt uit zetten of je nu met aarde kweekt of op een ander medium ;)

 

Dat klopt wel ja, maar vind de opbouw niet zo mooi en dat is voornamelijk aan de voorkant van het hok te zien. Het is ook idd zo dat een ander medium vervangen moet worden maar slabs prop je zo in een zak en je bent klaar. Ook kan ik met slabs wat beter meten wat me planten opnemen plus dat Ik het ook niet zo'n lekker idee vind om aan een nieuwe ronde te beginnen met eigenlijk de zekerheid dat ik weer spint krijg :thumbsdown: Het nadeel is alleen dat het dan allemaal veel nauwkeuriger luistert, ik heb dan geen buffer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het er niet slecht uitzien dikke toppen komen pas de laaste 2 weken, en wat betreft je aarde als je spint hebt in een ander medium kan je het ook vervangen volgens jou, aarde gewoon opwaarderen en hoppa verder!! en gewoon iedere kweek preventief roofmijt uit zetten of je nu met aarde kweekt of op een ander medium ;)

 

Dat klopt wel ja, maar vind de opbouw niet zo mooi en dat is voornamelijk aan de voorkant van het hok te zien. Het is ook idd zo dat een ander medium vervangen moet worden maar slabs prop je zo in een zak en je bent klaar. Ook kan ik met slabs wat beter meten wat me planten opnemen plus dat Ik het ook niet zo'n lekker idee vind om aan een nieuwe ronde te beginnen met eigenlijk de zekerheid dat ik weer spint krijg :thumbsdown: Het nadeel is alleen dat het dan allemaal veel nauwkeuriger luistert, ik heb dan geen buffer.

en vergeet niet de hoeveelheid planten die miss wel 3 keer verdubbeld wordt als je op slabs gaat om het goed vol te krijgen straf is dan ook een stuk hoger als je gepakt wordt hou daar goed rekening mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik een kut had zat ik nou op libelle forum.

 

Als als

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dus als je man bent mag je niet op Libelle forum zitten ofzo?

 

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

jack white: moet nog ff kijken hoeveel ik dan zou zetten. Maar wel iets om rekening mee te pakken. Die paar extra maken niet uit.

 

Dan zit je nu op het verkeerde forum murdoch

 

net een vat aangemaakt met

15ml regulator

30ml P

40ml K

30 ml top booster

ec 1.3

ph 5.6

 

Abruzzi

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwt naar je slabs-verslag, zal een mooie vergelijking worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het wel eng... denk dat ik maar tomaten ga kweken. Dan krijg jij murdoch omdat je zo'n grote fan bent als eerste een gratis doosje.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als hij het durft

jij bent natuurlijk een echte lef gozer he die z'n verstand op 0 heeft staan die overal schijt aan heeft kijk totaal niet naar de gevolgen ect ect :lol: , @Abruzzi je keuzes liggen natuurlijk helemaal aan je zelf maar kweken is niet alleen maar de lef gozer proberen uit te hangen ( ook al zijn er helaas daar veel van :rolleyes: ) kijk gewoon wat jou het beste lijkt maar weet wat je doet en hou altijd rekening met de gevolgen, mijn tip is begin nooit aan slabs een grote ellende niet alleen het kweken erop (kleine kut planten) maar ook als ze binnen komen tellen ze echt alleen de planten en dan ga je echt nat geloof dat maar, oude kennis van me hebben ze vorig gepakt voor de eerste keer met 180 planten op slabs uitspraak 30 dagen cel en een dikke boete ( en nee hij had geen stroom afgetapt) ik heb het er in ieder geval niet voor over, een gewaarschuwd mens telt dus voor 2 denk ik dan altijd ;) je gewicht is in ieder geval zeer goed voor die ruimte je gaat echt meer trekken op hydro in die ruimte en al helemaal niet als je een beginner bent op hydro! Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...