Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kleine Henk

Eerste Kweek Pp 200 Stuks

Recommended Posts

200 planten op aarde is echt niet te doen, vraag me af hoe de loop/werk ruimte is als zomenteen de dames echt vol worden.

 

gezien de grote investering, waarom geen hydro gedaan Henk ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 planten op aarde is echt niet te doen, vraag me af hoe de loop/werk ruimte is als zomenteen de dames echt vol worden.

 

gezien de grote investering, waarom geen hydro gedaan Henk ?

 

Aarde leek me het handigste loopwerk zit wel goed tis niet zo dat er geen ruimte is heb soort eiland van gemaakt qua loop werk kom ik wel bij de dames terecht vandaag ben ik bloei week 2 ingegaan eerste dag ze zien er allemaal groen gezond uit alleen qua stengels dikte ben ik niet tevreden of ze moeten nog dikker worden.

 

Geef nu nog steeds alleen rizotonic met terra vegga i

 

Qua licht zit het wel goed denk dat ze voldoende licht krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten zien er goed uit., ga zo door.

Edited by Murdoch
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heftig beginnen zo met 14 600-tjes. Alle electra wel veilig? Tweede en derde week bloei groeien ze meestal het hardst dus stammetjes worden nog wel dikker. Er zijn hokken met een paar duizend planten op aarde dus 200 te veel?? Een flinke pomp,tyleenslang en in elke pot een rayet/sproeiertje en klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom geen 200 lampen?

 

Vanwaar je keuze tot 200?

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 t groot voor aarde? Wat is dit voor gekke shit?

 

200 met het handje langs gaan? Nou ik vind mn hobby zeker wel leuk en mag best wat tijd in gaan, maar zo veel tijd heb ik niet. Het gaat niet alleen om ( handmatig ) bewateren, maar ook elke plant in de gaten houden lijkt me? Zou iig niet aan mij besteed zijn, heb ook andere intresses dan de kweek wat aandacht en dus tijd vraagt.

 

OT: ik neem aan dat je alles van Canna wilt gebruiken, dus kun je ook de bloei voeding gaan mee geven en stoppen met de groei. Ze groeien nog zeker 2 weken door. Enzymen is ook iets om over na te denken om te gebruiken, die houden je bodem "gezond". Good luck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bak van vijverfolie en daar gewoon in eb en vloeden. Wil ook wel op aarde al ben ik er wel achter dat op aarde van boven beter is. Of je moet 11 liters gebruiken daar wil het beter mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Want met een aarde kweek kan je alleen met de hand water geven ????? :huh:

Edited by knakenpoetser

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 t groot voor aarde? Wat is dit voor gekke shit?

 

200 met het handje langs gaan? Nou ik vind mn hobby zeker wel leuk en mag best wat tijd in gaan, maar zo veel tijd heb ik niet. Het gaat niet alleen om ( handmatig ) bewateren, maar ook elke plant in de gaten houden lijkt me? Zou iig niet aan mij besteed zijn, heb ook andere intresses dan de kweek wat aandacht en dus tijd vraagt.

 

OT: ik neem aan dat je alles van Canna wilt gebruiken, dus kun je ook de bloei voeding gaan mee geven en stoppen met de groei. Ze groeien nog zeker 2 weken door. Enzymen is ook iets om over na te denken om te gebruiken, die houden je bodem "gezond". Good luck

 

aarde kan je ook gewoon eb/vloed syteem gebruiken,

wat een groter nadeel is de aan en afvoer van die aarde, (dwc is dan wel mooier alles gaat door het riool weer weg)

 

200 planten blijft 200 planten of ze nou in maphito, cocos of dwc staan het is en blijft een beetje werk, en als je met goede stekken werkt ( genetica goed) hoef je inprinciepe maar 10 tot 20 planten steekproef gewijs te "controleren" op beesies want de genetica zorgt erwel voor dat er geen rot tevoorschijn komt en dat alle planten de zelfde voedings behoefte hebben,

 

ps even je naam waargaan maken

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets is teveel voor een vloed. De oceaan is toch ook groot..

 

Genetica's moet je nooit blindelings vertrouwen.

 

Tyleen praten we niet over.

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 planten op aarde is echt niet te doen, vraag me af hoe de loop/werk ruimte is als zomenteen de dames echt vol worden.

 

gezien de grote investering, waarom geen hydro gedaan Henk ?

 

Aarde leek me het handigste loopwerk zit wel goed tis niet zo dat er geen ruimte is heb soort eiland van gemaakt qua loop werk kom ik wel bij de dames terecht vandaag ben ik bloei week 2 ingegaan eerste dag ze zien er allemaal groen gezond uit alleen qua stengels dikte ben ik niet tevreden of ze moeten nog dikker worden.

 

Geef nu nog steeds alleen rizotonic met terra vegga i

 

Qua licht zit het wel goed denk dat ze voldoende licht krijgen

 

Als ik hem goed begrijp ( waar het om gaat ) is dit handmatig dus ? Leuk om die systemen aan te kaarten, maar als hij dit niet gebruikt? Ik kan hier echt niet uit opmerken dat hij een eb en vloed systeem gebruikt, maar dit kan aan mij liggen....

 

Natuurlijk kun je een eb en vloed maken voor aarde, zou niet weten waarom niet. Maar of hij dat gebruikt... ik betwijfel het? Vandaar de tijd kwestie, is het rendabel genoeg om dit met de hand te gaan doen: ik ben van mening van niet.

 

Lezen is niet mijn probleem, zelfs begrijpend lezen niet....

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 planten op aarde is echt niet te doen, vraag me af hoe de loop/werk ruimte is als zomenteen de dames echt vol worden.

 

gezien de grote investering, waarom geen hydro gedaan Henk ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja... 200 planten op aarde is niet te doen met het handje ? Gezien de vraag waarom geen hydro kun je er van uitgaan dat ik handmatig bewateren bedoelde ? Dat men er van uit gaat dat ik ermee bedoel dat je op aarde geen hydro kan kweken, komt niet van mij af?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha kreeg ook al PM's van hem.

 

Maar ik denk niet dat we henkie nog terug zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...