Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shelby

Shackzilla, Bio Voeding, 600 Watt Lumii

Recommended Posts

Ik heb nog even wat foto's zonder lamp genomen.

 

Er zit 1 top tussen die sinds een paar dagen een beetje raar aan het doen is. De andere toppen van dezelfde plant doen het wel normaal. Kan iemand mij vertellen wat ik er nu weer verneukt heb?

gallery_42313_17584_2548911.jpg

 

Deze top zit aan dezelfde plant.

gallery_42313_17584_2476892.jpg

 

Links voor de top die het wel normaal doet en de middelste top op deze foto is degene die aan het strekken is. Beide toppen van dezelfde plant.

gallery_42313_17584_3566539.jpg

 

En zo maar weer wat foto's.

gallery_42313_17584_2461059.jpg

 

gallery_42313_17584_2559137.jpg

 

Topje van de shack x jackberry is het goed dat de puntjes wat geler beginnen te worden?

gallery_42313_17584_1061314.jpg

 

nog een keer shack x jackberry in de hoek.

gallery_42313_17584_909893.jpg

 

De middelste plant heeft nog steeds klauwblad. Wat ik ook geprobeerd heb, het is niet minder geworden. De toppen zijn wel minimaal even dik als de rest...

gallery_42313_17584_993694.jpg

 

gallery_42313_17584_549202.jpg

 

Wat zijn die diek man! :dribble:

gallery_42313_17584_2254005.jpg

 

gallery_42313_17584_2899494.jpg

 

Oohja, dit is het plantje wat vanaf dag 1 al een beetje zielig was. Ze is niet zo dik geworden als haar zusjes, maar ben blij dat ik haar toch een kans heb gegeven.

gallery_42313_17584_2471759.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is nog is een shackzilla :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha je bent me net voor Sensi! :dribble:

Ik heb hem hier ook liggen en na het zien van dit topic denk ik er toch over om met deze mijn eerste kweek te starten!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja het zet aan tot...... :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de leuke reacties heren! :specool

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, wat je zegt... Dit vindt ik nou wel nog eens dikke toppen :showoff:

 

Die cola op de eerste foto lijkt last te hebben van stralingswarmte, mss zit die te dicht op je lamp

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die top op de eerste foto lijkt op reveggen. Misschien zat de rits van je tent niet helemaal dicht en komt er een straaltje licht doorheen? Ziet er verder goed uit man, shackzilla is een heerlijk rokertje.

 

greets Tita

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties!

 

Stralingswarmte zou kunnen. Deze groeit inderdaad recht onder de lamp. Daar zit ongeveer 45-50 cm. tussen

 

Ik heb gezocht op reveggen en daar lijkt het ook wel wat op inderdaad. Maar ik snap niet waarom. Het hokje staat in het donker en er kan dus ook geen licht bij als de lamp uit is, ook al staat de tent open.

Verder weet ik ook niet hoe ik het kan laten stoppen bij die ene top. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reveggen lijkt me ook wel wat raar, ze probeert zich te koelen door blad aan te maken

 

mss kan je die top wat naar beneden toe buigen met behulp van... een touw ofzo

Edited by VenaSnar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je de lampen hoger hangen?

 

Deze kegel zit gewoon te dicht bij de lamp en daardoor heeft ze problemen met koelen.

 

Lampen hoger zorgt ook meteen voor een verminderde kans op toprot, zelf zou ik de lampen een metertje boven de hoogste toppen hangen in deze situatie (als ik de hoogte heb)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de adviezen heren!

Ik heb de top al een beetje omlaag getrokken en zal ook de lamp wat hoger hangen. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog weer even wat foto's genomen. Helaas wel met de lamp aan, maar ik durf ze nu eigenlijk niet meer te storen in het "normale" ritme.

Ik heb namelijk sterk het idee dat er meerdere toppen last beginnen te krijgen ven het top-uitrek-verhaal.

Ik heb de lamp vorige week ook gelijk zo hoog mogelijk gehangen. Ruimte tussen de dichts bijzijnde top en lamp is nu 85cm.

 

Dag 70 op 12-12

Temp. overdag 26-27 graden

Temp. 's nachts 18-19 graden

 

Water geven heb ik verminderd en ook de voeding heb ik terug gebracht van 3 ml. naar 2 ml. per liter.

Ik geef ze om de water en voeding met soms een dagje niks.

 

Wat kan ik nu het beste doen?

 

Deze heb ik op advies al van de lamp gebogen en hangt nu aan de zijkant bijna tegen de tent:

gallery_42313_17584_2081422.jpg

 

gallery_42313_17584_2669688.jpg

 

gallery_42313_17584_295519.jpg

 

gallery_42313_17584_2130430.jpg

 

gallery_42313_17584_2591070.jpg

 

gallery_42313_17584_1504906.jpg

 

Hieronder twee keer de Shack kruising. De bovenste foto is van vorige week, de onderste is van nu.

 

gallery_42313_17584_1061314.jpg

 

gallery_42313_17584_587658.jpg

 

Hopelijk maak ik me er drukker om dan nodig en zie ik dingen die er niet zijn, maar....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie eerlijk gezegd geen verschil tussen de laatste twee foto's. Jij wel?

En over die uitrektopjes zou ik me ook geen zorgen maken.

Hoe lang moeten ze eigenlijk nog? (ongeveer)

Edited by Zwemvis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie.

Nu je het zegt, op de foto's is het niet tot bijna niet te zien. In het echt kun je zien dat de haartjes al mooi bruin aan het worden waren en ik dacht dat ze redelijk op het einde liep. Maar nu zag ik dat ze weer allemaal frisse witte haren aanmaakt. De andere toppen doen dit ook en sommigen hebben nu (sinds vorige week) weer kleine knopjes op de toppen gekregen.

 

Ik schat nog een week of twee/drie. Maar dat is puur afgaand op wat ik erover lees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ze bloeien al tien weken en je wil nog twee of drie weken?

Respect! :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt heren!

 

Ik heb het niet helemaal goed gezegd. Ze staan 10 weken op 12-12, maar nu ongeveer acht weken zichtbare bloei.

 

Willen is een groot woord, Hahaha!

Ik lees enkel wat anderen ervaren en wat Sannie er over schrijft. Verder ga ik op adviezen af die ik op dit forum lees en die luiden onder andere dat ik naar de trichomen moet kijken. Dus dan doen we dat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat shackzilla er een week of 10-12(zichtbare bloei) erover doet. Best hou je idd de trichomes in de gaten.

 

Ook zou ik opletten voor rot met zo'n toppen. Misschien dat die JbxShack wel bijna omkan, zal wel een weekje(of twee) sneller zijn dan je shacks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie VenaSnar. Ik denk ook dat de kruising iets eerder zal zijn dan de rest.

 

Deze heb ik gisteren ook nog maar 1 ml. bac bloei per liter meegegeven en vanaf donderdag of vrijdag krijgt ze alleen nog maar water. De andere heb ik nu nog op 2 ml. per liter en die zullen vanaf donderdag of vrijdag ook terug naar 1 ml. gaan.

 

Goed plan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon vanaf nu op een halve ml per liter overgaan iedere keer.

 

Zo help je ze lekker langzaam de herfst in.

 

Op het eind dan een weekje alleen schoon water en dan is het tijd om te knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Predator, dan ga ik het zo doen.

 

Hoelang doen de trichomes er eigenlijk over om te verkleuren? Als ik bijv. vanaf de eerste verkleurging/milky trichomes die ik spot over ga op schoon water is dat dan lang genoeg of moet ik daarvoor al overstappen op schoon water?

Share this post


Link to post
Share on other sites

shackzilla moet je 85 dagen 12-12 rekenen

 

Die soort blijft doorbloeien maar ongeveer 85 dagen zit je goed.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:dribble: mooie toppen .

word een lekker rondje

ben ook blij dat ik kan zien hoe jackberry x shack het doet bij jou.

want heb er zelf ook nog 4x fem van liggen :innocent:

is ook echt een monster strain .

succes met de laatste paar weken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Predator: Bedankt voor de info! :specool

 

@ Chucha: Dank je! In mijn tentje doet hij inderdaad niet onder voor de shackzilla's. En ik weet zeker dat er door ervaren kwekers heel meer van te maken valt, maar al doende leert men en daarom ga ik nog minimaal 1 en waarschijnlijk nog wel twee keer de shackzilla zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...