Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shelby

Shackzilla, Bio Voeding, 600 Watt Lumii

Recommended Posts

Zo zie je maar weer, wiet blijft onkruid.

Eerst draai je ze de nek om :execute en als bedankje krijg je dikke vette toppen.

Ik denk dat ik mijn meissies ook maar eens n pak slaag :whip: ga geven als ik dat zo zie

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, ze houden zeker wel van een beetje sm... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben begonnen met knippen en als eerste wil ik jullie ontzettend bedank voor alle hulp! Dit had nooit voor elkaar gekregen zonder jullie!!!

 

Ik heb eerst een voor een de planten uit het tentje gehaald en voor jullie op de foto gezet. Daarna heb ik een kilo valium gevreten om weer rustig te kunnen worden :dribble: :jump: :wOOt Ik stond werkelijk te stuiteren toen ik ze zo in mijn handen had. De helft kon niet meer staan en de stelen knakte om als of het niks was. Ik vind het werkelijk waar ongelooflijk wat me hier (dankzij jullie) gelukt is!!!

Ik zal vanavond een lading foto's er op gooien omdat ik me daar nu de tijd niet voor neem :P

 

Als eerste was het "zieke trutje" aan de beurt. Het viel me niet tegen wat ze ondanks haar toestand voor me gemaakt heeft :D

Het enigste waar ik nog mee zit is of het goed knip??? Ik heb me lam gezocht naar foto's en daar kan niet echt tussen vinden wat ik zoek. Ook de filmpjes laten mooie kleine, harde, ronde topjes zien die je eigenlijk niet kunt verknippen.

Snel even wat foto's geplaatst zodat jullie mij hopelijk kunnen zeggen of het goed gaat.

 

gallery_42313_17584_624039.jpg

 

Dit is zo'n voorbeeld waarvan ik niet weet of ik het weg moet knippen of moet laten zitten.

gallery_42313_17584_2024575.jpg

 

Totale plantje:

gallery_42313_17584_557166.jpg

 

en het gewicht inclusief takjes:

gallery_42313_17584_1053401.jpg

 

Ps. de kleine pruttel ga ik waarschijnlijk opgeven voor de ice bucket challenge ;)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zier er netjes uit man, misschien hadden ze idd nog ff gekund.

Even een vraag dat een na laatste plaatje hoe groot zijn die toppen, blikje cola, fles cola?????

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hadden inderdaad nog wel een weekje (misschien zelfs twee) kunnen blijven staan. Goede leer voor de volgende keer...

Ik ben uitgegaan van de shackzilla x jackberry, die was wel echt klaar en heb ik helaas ook een rotte top in gevonden.

De topjes op de foto zijn niet zo groot. De grootste zijn ongeveer zo groot als een blikje energie drink.

 

Was het maar waar Gorliia hahaha.

Helaas heb ik het niet gered om ze allemaal klaar te krijgen vandaag (wat een werk zeg :o ) ik heb me daar gruwelijk op verkeken. Dit zal denk ik te maken hebben met het feit dat ze nog niet volledig rijp zijn geweest en dus de toppen nog niet maximaal opgezwollen waren? Vooral de toppen onderin lijken erg op de toppen die ik buiten ook kweekte. Baal er wel een beetje van dat ik te snel/te bang ben geweest.

 

Maar niet getreurd! Ik heb er toch ook echt wel dikke joekels afgehaald :wOOt

 

Het gaat me niet meer lukken om nu nog het hele verslag te plaatsen, maar hieronder alvast een "klein" voorproefje :wub:

 

gallery_42313_17584_2725115.jpg

 

gallery_42313_17584_3051607.jpg

 

Slaap lekker!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like, we zien de rest wel verschijnen!

 

En nu lekker high je bedje in na al dat knippen....... good night! :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zal jij inderdaad lekker slapen :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwa ziet er wel oke uit, nu even lekker laten drogen.

 

Een paar dagen een fannetje op de grote toppen en daarna rustig verder laten drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties!

 

Het staat voor mij nu wel vast dat ik de volgende ronde ga scroggen. Met die kleine fluf heb ik het wel gehad nu. De helft van dat spul heb ik niet geknipt en gaat straks in het ijswater. (Moet alles eens proberen toch :) )

Ik ben wel tevreden. Ik was er vanuit gegaan dat het allemaal een stuk slechter zou gaan de eerste ronde en dat ik halverwege al kon stoppen.

De laatste plant is geknipt. Dit was de plant die ik verkloot had met knakken en hier zat ook inderdaad maar de helft aan in vergelijking met de rest.

Morgen komen de foto's. Ik wou dat vanavond doen maar alles staat door elkaar (83 foto's) dus ben nog druk bezig alles te ordenen...

 

Ik heb twee ventilatoren in de tent en de afzuiger goed hard gezet. Hopelijk is dit voldoende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scroggen........waar heb ik dat toch eerder gehoord?!

Zet hem op, ik ga je achterna :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gorilla,

Bij mij is er nu een scrog in aanbouw (topic)

Al is het voor mij ook de 1e hoor, maar schuif gerust aan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Gorilla: Hahaha, ik ga mijn best doen! We kunnen elkaar straks mooi aanvullen :tu

 

@Iceberg: Als je het goed vind kom ik ook geregeld even bij jou spieken. ^_^

 

@Capo: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan nu over tot het grote foto bombardement. Ik ga de planten elk in een aparte post plaatsen.

 

Hieronder eerst een totaal foto. Ik heb de planten maar een soort van naam gegeven om ze te herkennen in de volgende posts...

Het zijn twee rijen van 3. Ik zal de foto's volgens onderstaand schema plaatsen om het hopelijk een beetje duidelijk te houden...

 

Voorste rij van links naar rechts:

- Twins

- Klauwblad

- Top

 

Achterste rij van links naar rechts:

- Zieke trutje

- Knak (de plant die ik bijna onthoofd had met mijn knak avontuurtje... )

- Shack x Jack

 

gallery_42313_17584_3221319.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petje af man!!!! goed werk geleverd, ik vind het er nice uitzien.

Nog ff laten drogen en dan heerlijk genieten, van je eigen geteelde dames

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit hoor! Het gewicht hangt ook af van hoe hard de toppen zijn. In mijn ervaring zijn de laatste weken belangrijk. Hoe langer ze staan hoe harder ze worden en hoe zwaarder. Een plant met nieuwe (witte) stampers maakt nog steeds bloemen en is dus nog aan het bloeien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt heren! Het gewicht valt nu sowieso nog niks van te zeggen. De takken zitten er nog aan omdat ik ze daar aan heb hangen om te drogen. Dus is eigenlijk het gewicht van bijna de complete plant... Ik denk dat ik qua de nat-droog ratio wel ver onder het gemiddelde zit. Ik ben echt te vroeg geweest, er zaten nog best veel witte haren op de toppen. Op 1 top van de "twins" kun je zelfs zien dat daar alle haren nog wit zijn. Dit was ook de top die weer spontaan verder begon te groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit is zo'n voorbeeld waarvan ik niet weet of ik het weg moet knippen of moet laten zitten.

Zoiets knip ik er af want dat lijkt teveel op "tak".
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Leerling: Dat kwam omdat ik niet wist hoe lang het duurt voor de trychomen van melk naar amber zouden kleuren. En omdat de Shack x Jack ongeveer 20% amber kleuring had heb ik de lamp uit gedaan en alle planten geen water meer gegeven. Ik dacht dat de rest dan nog wel wat verder door zou trekken, maar dat gebeurde dus niet. <_<

 

@Zwemvis: Dank je, dan gaat dat er straks ook nog allemaal af :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top:

 

gallery_42313_17584_2848822.jpg

 

gallery_42313_17584_1986084.jpg

 

gallery_42313_17584_851350.jpg

 

gallery_42313_17584_1587785.jpg

 

gallery_42313_17584_698563.jpg

 

gallery_42313_17584_1403856.jpg

 

gallery_42313_17584_36687.jpg

 

gallery_42313_17584_830594.jpg

 

gallery_42313_17584_109365.jpg

 

Zieke trutje:

 

gallery_42313_17584_539710.jpg

 

 

 

gallery_42313_17584_557166.jpg

 

gallery_42313_17584_1053401.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...