Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

10 X Amnesia Haze Onder 600 Watt

Recommended Posts

Nog net binnen de tijd om mijn belofte waar te maken. ;)

 

Eerst even een aantal macroshots, die ik helaas alleen met de lamp aan kan maken.

 

gallery_6495_17510_91318.jpg

 

gallery_6495_17510_75231.jpg

 

gallery_6495_17510_128590.jpg

 

Lamp uit, flitser aan.

 

gallery_6495_17510_7829.jpg

 

gallery_6495_17510_142513.jpg

 

Lamp uit, flitser uit. Helaas lukt het me niet deze foto's helemaal scherp te krijgen.

 

gallery_6495_17510_13942.jpg

 

gallery_6495_17510_6264.jpg

 

gallery_6495_17510_115527.jpg

 

Over de stekken ben ik gematigd enthousiast, maar het verleden heeft me geleerd dat een slechte start niet zoveel hoeft te zeggen.

 

gallery_6495_17510_122746.jpg

 

Fijne nacht gewenst.

 

Dilago.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjongejonge, je wordt hier de laatste tijd met haze om de oren geslagen, prachtig!

Lekkere toppen man. :dribble:

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom, gebruik je wit zand ipv een papiertje of zo..

Dat kun je tzt weghalen, wat je met dat zand niet kunt toch??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik wit zand omdat ik het handiger vind dan een wit papiertje met die scherpe randen. Overigens hoeft het ook niet weggehaald te worden, want het is gewoon schoon wit zand waar je het water overheen kunt gieten. Ideaal hoor, probeer het ook maar eens. :)

 

Verder gaan die stekken niet lekker, sommigen lijken wel in de bloei te gaan bij 18 lichturen per dag. :thumbsdown:

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 70 bloei, ik geef ze nu een week alleen water en vandaag noodgedwongen voor de laatste keer want de planten storten helemaal in onder hun eigen gewicht. Als dat niet zo was geweest hadden ze nog wel heel even gemogen.

 

Het was een leerzame kweek voor mij die redelijk is verlopen. De eindscore wordt niet bekend gemaakt.

 

Fijne dag gewenst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen begin ik met oogsten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vanavond de planten nogmaals met bamboestokken verstevigd en vastgebonden waardoor ze het nog wel een paar dagen kunnen uitzingen. Derhalve laat ik ze nog even staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me goed

Ook in jou topic even terug gezocht naar het 12/12 moment.

Ik lees 28-11-14

dat maakt 71 dagen. -10 voor daadwerkelijke bloei.

Een Amnesia voor zover ik weet moet ruim 80 dagen bloeien.

Volgens mij, moet ook jij dus nog even..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon effe knijpen in een uitloper... als die hard begint te worden is de rest van de top echt wel goed rijp!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een Amnesia voor zover ik weet moet ruim 80 dagen bloeien.

Volgens mij, moet ook jij dus nog even..

Zo lang hoeven ze niet hoor. De amnezen van Kommando hebben destijds 68 dagen gestaan.

 

Gewoon effe knijpen in een uitloper... als die hard begint te worden is de rest van de top echt wel goed rijp!

Ik zal wel even goed voelen, want volgens mij zijn ze nagenoeg klaar. Althans, de grootste toppen sowieso. Blijf het lastig vinden het precieze moment van oogsten te bepalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overigens heb ik een paar toppen die waren afgebroken reeds geoogst een paar dagen geleden. Door het droge weer was dat vanochtend al droog en ik kan alleen maar zeggen: dit is het soort rokertje waar je het allemaal voor doet. De toppen zijn hard en compact maar meer fluffy dan de Kush die ik hiervoor gekweekt heb. Dat spul was ook zo compact dat een koper zich op het eerste gezicht afgezet zou voelen bij het zien van zo'n kleine hoeveelheid. Geen spoor van rot, ondanks de dikte van de toppen en tijdens de kweek heb ik nauwelijks echte problemen ondervonden. Ja, ik snap nu al waarom men zo graag Amnees kweekt en dan heb ik nog niet eens geoogst.

 

De smaak vind ik lekkerder en zachter dan Kush, het effect sterker. Doe mij maar Amnees, wat een superwiet qua smaak en effect.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6495_17510_5164.jpg

 

Zo, terwijl deze kweek naar een einde loopt ben ik me aan het voorbereiden op de volgende. As we speak liggen 5 Kolossus zaadjes in natte watten. Deze ronde ga ik voor de verandering kweken met 25 literpotten.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice, aangezien het bij mij niet zo goed gaat met mijn eerste kleine Shacks denk ik erover om opnieuw te starten. Aangezien ik exact dezelfde bestelling gedaan had als die jij nu op de foto hebt staan worden dit waarschijnlijk ook Kolossus. Heb jij er ervaring mee hoe lang die ongeveer erover doen?

 

Succes, ik kijk graag mee!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het valt me op dat er de laatste tijd wel erg veel Shackzilla voorbij zie komen :D :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd shelby veel shackzilla op het forum.

het is een prachtige plant vandaar denk ik,

dat veel mensen er voor gaan.

 

@dilago succes voor de volgende.

 

@gorilla als je zoek functie gebruikt .

kom je veel verslagen tegen van kolossus .

onder andere die van donnie .

hij kweekte haar ook bio

vond ik ook een mooie om te lezen

Edited by chucha
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice, aangezien het bij mij niet zo goed gaat met mijn eerste kleine Shacks denk ik erover om opnieuw te starten. Aangezien ik exact dezelfde bestelling gedaan had als die jij nu op de foto hebt staan worden dit waarschijnlijk ook Kolossus. Heb jij er ervaring mee hoe lang die ongeveer erover doen?

 

Succes, ik kijk graag mee!

Nee, dit is ook mijn eerste keer met deze soort. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chucha ik was al aan het zoeken inderdaad!

Moet alleen altijd nog aan die zoekfunctie wennen....

Ga eens kijken of ik die verslagen kan vinden.

 

Succes dilago, volg je op de voet!

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel, ik heb weer visite gehad van de blauwe petten. Ze hadden klachten gekregen over geuroverlast van hennep (lees: de buren hebben gebeld) en wilden even in mijn berging kijken om uit te sluiten dat er hier een kwekerij zit. Aangezien ik niks te verbergen heb werkte ik maar mee en nadat dat in orde was confronteerden ze me er mee dat ze in mijn biobakken hadden gesnuffeld en een tak wiet hadden gevonden. Ik moest lachen en zei dat ik geen idee heb hoe die tak daar gekomen was, want ik gooi zelf geen wiet weg als recreatieve gebruiker natuurlijk. Daarna zijn ze weer weggegaan, maar ik verbaas me er over hoe ver ze gaan om je ergens op te kunnen pakken.

 

Het wordt een kat- en muisspel terwijl ze beter achter echte criminelen kunnen aangaan. In de tijd dat ze hier in mijn berging naar mijn fiets hebben staan kijken zijn er weer tien kinderen verkracht.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer visite?, heb je ze al vaker over de vloer gehad dan?

En word het je (met zulke fijne buren) niet wat heet onder de voeten aangezien

ze er redelijk dichtbij zitten als ze al in je woning staan te neuzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, hier kweken op deze locatie kan echt niet en dat wordt ook niet gedaan. Ik heb ze vaker op visite gehad en dat hier niet gekweekt wordt schijnen ze maar niet te geloven. De vorige keer zijn de agenten door mijn huis geweest en concludeerden dat er hier niets vreemds gebeurt. Ook de twee heren wilden gister in mijn woning kijken, maar ik blijf niet bezig en verwees naar het rapport van hun collega's waar ook zij eerder naar verwezen. Nu hebben de heren gister mijn biobakken geïnspecteerd en de berging, dus als ze nou weer bij me komen op verdenking van kweken dan moeten ze ook nog maar even in mijn badkamer kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja? Dat wil ik wel want ik vind het schending van de privacy dat ze in mijn biobakken hebben zitten rommelen omdat er volgens de buurman hier een kwekerij zou zitten. En een beetje met felle zaklampen aan bij me aanbellen. Ik schrok me een hoedje en dacht dat er iets ernstigs gebeurd was, dat ze op zondagavond daarvoor moeten komen onder het avondeten.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...