Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

rookverslag:

 

 

gallery_9296_15892_747615.jpg

 

gallery_9296_15892_1074103.jpg

 

 

Soort: Sugarpunch

Grower: Bosrand

Breeder: Sannie

Bloeitijd: 9 weken?

 

 

Uiterlijk:

 

ik kreeg verschillende kleurtjes opgestuurd,

een groene en een paarse phenotype van de sugarpunch,

gallery_9296_15892_1748862.jpg

 

gallery_9296_15892_156963.jpg

mooi wietje om te zien, ondanks de spint en toprot waar bosrand deze ronde mee te maken had

ziet het er als een mooi afgebloeid wietje uit!

 

 

de geur:

 

kruidig/ wilde bloemen, zuur fruit lavendel,rozen,bramen,yoghurtmet een subtiel zoetig frisje,(perzik/bramen/bessen)

 

(waarbij de paarse het meest kruidig/zurig en de groene wat frisser/zoeter)

 

 

gallery_9296_15892_1392462.jpg

 

 

Smaak:

 

erg lekker, niet scherp.. hij rookt erg smooth. geen bittere bijsmaak smaak.

hij ligt fris in de mond, en met een kruidig bloemig na-smaakje

 

gallery_9296_15892_1639249.jpg

 

 

Effect:

 

ik had bosrand eigenlijk beloofd om het wietje nog een "paar weken" op smaak te laten komen

voordat ik er van zou snoepen... haha dat was moeilijk! vanwege de looks (vooral de paarse) kon ik de verleiding niet weerstaan,

 

gallery_9296_15892_156963.jpg

 

een goeie joint gedraaid, met van allebij de kleuren een stukje in de grinder..

hij rookte als een sativa. beetje licht en zweverig in je hoofd pettige up-high denk je...(stimulerend/verwarrend zonder nervositeit)

tot een halfuurtje later je ineens merkt dat je superstoned bent! (het pff wat was ik ookal weer aan het doen momentje)

naast de "head high" is toch stiekem de man met de hamer langs geweest en is ook het lichamelijke effect te merken

een flinke "body stoned" maar niet overheersend.

t levelt zich uit in een perfecte balans tussen high & stoned... (het zweverige in je hoofd en relax/ontspannen lichaam/spieren)

 

ik zou het niet een "overdag"wietje noemen, maar ook zeker geen slaap-pil!

 

gallery_9296_15892_1204572.jpg

 

sugarpunch... wat een wietje!

 

inderdaad precies zoals de beschrijving van sannie zn website: eerst de sugar... later de punch!

in mijn ogen een pareltje uit de stal van sannie, top shelf wietje dit!

eentje waar je voor terug komt als je het in een shop weet te vinden;)

 

 

top zeg!

dit wietje blijf ik nog lang herinneren..

eentje die ik zeker ga bestellen,

 

bedankt bosrand dat ik hem voor je mocht "testen" !

(en de gratis vloei+tip&grinder) :tu

als stille getuigen van dit verslag.. de grinder met Suiker bezaaid :P

 

gallery_9296_15892_554953.jpg

 

Greetz Skunkmonster

:vape:

Edited by skunkmonster
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super mooie wiet is het uiteindelijk geworden.

 

Bosrand, neem een maandje of 2 vrij dan is alle spint verdwenen en heb je de goesting wel weer terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, graag gedaan Skunk!

Het blijft lastig hè, een wietje even laten liggen wat er zo uit ziet. :likken:

Die grinder ziet er goed besuikerd uit ineens!

 

Dankjewel voor het maken van een mooi en goed rookverslag met mooie foto's, goed om te horen dat de Sugar Punch bevalt. ;)

 

Dankjewel Predator!

Er ligt een nieuw projectje te wachten op me, ik weet nog niet precies wanneer ik er mee begin, maar het is voor mijn doen eens totaal anders.

Ik heb het hokje laatst een paar uur vol met stoom gezet om zoveel mogelijk spint alvast te killen, ik twijfel enkel nog aan de eitjes die misschien nog in kiertjes liggen of iets dergelijks, maar misschien dat als ik ze preventief behandel met Neem en Roofmijt, dat het wel goed gaat komen.

Edited by bosrand
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoom??

 

Je zou er ook een bom in kunnen gooien..

Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand zo deze al eens heeft getest..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, stoom, je weet wel, die hete vochtige lucht. :P

Spint kan niet tegen een hoge luchtvochtigheid, ik had een tijdje terug een experimentje gedaan met spint in een bakje en een paar druppels water over ze sprayen, ze waren eigenlijk meteen allemaal dood.

Dus toen dacht ik, laat ik eens het hok vol zetten met stoom, een luchtvochtigheid van 99.99%, dat zal ze vast leren.

Enkel dood dat waarschijnlijk geen eitjes.

 

Ook die bom die je liet zien dood geen eitjes:"Je zal nog wel verder insecticide moeten toepassen voor de behandeling voor de eieren. Omdat De rookbommen enkel kruipende en vliegende insecten aanpakt, maar geen eitjes." ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die wiet ziet er smakelijk uit! Misschien moet ik ook maar eens Suger Punch zetten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon laten verhongeren die spint.

 

Jij 2 maanden terug op adem komen en daarna lekker spintvrij zijn!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook ooit een tijdje gestopt vanwege dezelfde motivering. Aantal rondes alleen maar spint en rot, ik had gewoon geen lol meer.

 

Iemand zei tegen mij dat spint lang kan overleven zonder planten, mits de temperatuur niet te hoog is. Ik heb toen gezorgd dat in de ruimtes (kweekruimte en ruimte ervoor) de temperatuur gewoon kamertemperatuur was. Toen heb ik eerst alles ontsmet, tot in de kleinste hoekjes. Daarna enkele weken laten rusten, maar wel de ruimte op temperatuur houden.

 

Na een lange vakantie (3 maanden gestopt) had ik weer zin om te beginnen. Ik heb toen mijn eigen moeders gemaakt en tot op heden nooit meer last van spint gehad. Het LV-probleem aangepakt, waardoor de rot ook verleden tijd is geworden. Resultaat is dat ik weer lol kreeg in het kweken omdat de grote problemen weg waren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohh, verkeerde topic. :P

Edited by bosrand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...