Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik had 500ltr gekocht torn zag ik later dat hij maar 80rond was :lol: ach je hebt altijd een marge en dan maar hopen dat waar jij hem neerzet ook die marge hebt........

Share this post


Link to post
Share on other sites

lion61, jij krijgt voor je verjaardag een rolmaat

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

is goed wel een geijkte

Maar laat maar ik heb een goede

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij rookt niet van het eigen gekweekte kruid????

 

want dan zou een reserve totaal geen overbodige luxe zijn.

 

@boefje: jacuzzi's zeker??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suc6, Cum,......ik volg je topic.

 

Gaaf!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heb je geen Amnesia maar een s5 staan (typische vertakkingen en strek tusen de internodes)?

 

Die plant vraagt een andere aanpak dan Amnesia, vooral in de groeiperiode bomvol douwen met voeding en dit op nivo houden anders schreeuwt ze aan alle kanten om vreten (wat ze niet op kan nemen) als het erom gaat draaien in de bloei (vanaf eind week 4).

 

Opbergboxen kan wel als je er maar 2 gebruikt, dan bollen de wanden niet en blijft de deksel ook nog passend.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb eens op de 1e verdieping boven een keuken gekweekt, als de tent vloed had kon het keukenkastje niet meer open. was niet zo'n degelijke woning.

 

 

@ Just made it, netcups zodat ze 2 weken KUNNEN overleven, de standaard plug is veel te klein. hoogstens zoals jij zegt een paar dagen, maar als dat droogtrekt ben je de lul zijn je wortels kapot doet het dingetje niks meer.;

 

Begrijp het amnees maar ja ik laat ze d'r ook maar 'n paar dagen in staan en hou ze goed vochtig als ik het 2 weken moest uitzingen deed ik het op jouw manier 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat gelukkig weer wat beter met de amnees... :)

Bladproblemen worden weer wat minder nu en lijkt te stoppen door het insturen van een lagere PH (5.6)

Kalk is de boosdoener geweest denk ik want die lift de PH omhoog en dan krijg je tekorten. Niet dat ik veel kalk heb gebruikt maar waarschijnlijk zat er nog wel genoeg kalk in de gebruikte aarde zelf.

 

Na veel goede dingen te hebben gelezen over de RFX-1, toch maar opgehaald en staat zelfs al gevuld in 18 liters in de andere tent (kratjes komen de volgende ronde als dat beter is) Verder wel mooi spul dat RFX. Gaat wel meer vlokken in als de bedoeling was.. :whistle:

Er staan nu s5'en in waar ik al een tijdje op had gewacht! Ze waren al best groot bij aankomst met lange wortels en na een paar dagen 24/7 onder tl, was het tijd om ze vandaag in de RFX-1 te zetten. Al met al hoop ik dat het goed gaat met dit substraat!

Morgen zal ik een nieuw topic openen van de s5'jes en zal dit topic ook even geupdate worden met nieuwe foto's van de TMV Amnees. :P

 

@ lion61, Dank voor het opzoeken! Het word een vouwbare 500 liter. Heb nog zon vouwbare staan en die doet het goed!

@ Wesleyy, Het wil wel eens voorbij flitsen.

@ Supernoob, Goed idee van die kabelgootjes voor onder de potten/kratjes. In deze Mammoth tent zal ik de volgende ronde gaan vloeden.

@ Boefje, Zou ook wel wat zijn geweest als jij ze op elkaar had gezet. ;)

@ amnees, Je had het keukenkastje ook gewoon los kunnen laten staan…

@ lostchild, Ik denk niet dat het een s5 is. Het zou een amnees moeten zijn. De s'5en hier zijn iets dunner met het blad.

 

Gegroet, Cum Laude

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je rfx-1 ik deed het ook eerst op aarde maar ik wil niks anders meer dan rfx-1 !!!

 

Werkt top

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Ik zal dit topic ook eens afsluiten haha. :jump: :jump:

 

Alles is wezen staan tot dag 57.. De toppen zijn nu een 3 weken droog. De planten namen al tijden geen water meer op en vergeling nam hard toe met roest inbegrepen door een magnesium probleem. Het moest er gewoon allemaal af en had geen zin meer om te laten staan. De spint ellende kwam ook ineens weer aanzetten maar gelukkig hadden ze nog geen webben gemaakt bij de toppen maar wel veel blad kapot gemaakt.

 

Door de hitte konden helaas deze ronde ook niet alle lampen branden dus hebben er maar 2x600 gebrand en 1 weekje 3x600 ergens in de bloei. Opbrengst was zeer slecht maar was vanaf het begin al duidelijk omdat ze ook wel klein bleven en dan nog eens die ellende erachter aan. De vorige ronde in deze tent stonden er minder planten met een kortere voorgroei en de ruimte was compleet gevuld. Nu met meer nog niet eens de helft.. echt slecht. :thumbsdown:

 

Knippen is met de hand gedaan. Het had niet zoveel om de machine te pakken voor de deze ronde. Veel blad zat er ook niet aan en de opbrengst was toch te triest om te verwoorden.

 

Toppen zijn verder wel heel fris en hazy. Geen grote toppen maar wel heel compact. Zelfs onderop was het echte popcorn spul ook best wel hard omdat ze wel veel licht onderin hebben kregen. De geur neigt heel sterk naar limoen en word en echt knetter high van. Kortom een prima rokertje voor overdag. Weinig grammen opgeleverd maar wel goede kwaliteit. Heel misschien dat het wel een s5 type is maar dat betwijfel ik want de s5'en die ik heb gerookt en nu heb staan in een andere tent zijn heel anders.

 

De aarde die is hergebruikt is allemaal weggegooid. Tent is schoongemaakt en staat nu stil. :rofl

 

Dank allen voor al die leuke tijd tezamen. :wave: :wave:

 

Dag 57 (laatste dag)

gallery_41078_17300_675488.jpg

 

gallery_41078_17300_1571265.jpg

 

Nat

gallery_41078_17300_1488752.jpg

 

1 week gedroogd

gallery_41078_17300_1664080.jpg

 

gallery_41078_17300_1300673.jpg

 

En tijd om te curen

gallery_41078_17300_1514655.jpg

 

3 weken droog en gecured.

gallery_41078_17300_54344.jpg

 

:smoke

 

Gegroet, Cum Laude. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 gram max zo te zien...

 

jammer Maar het kan alleen Maar beter vanaf nu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Preda, Nee.

 

@ Murdoch, Klopt pcies. Je hebt 500 gram gewonnen! :lol:

En een afgetankte tank vol benzine..

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende ronde beter! Is de kwaliteit wel wat te doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de kwaliteit is wel goed dilago. Niet te fanatiek met voeding geweest, geen pk en de laatste 2 weken alleen water.

 

Ik vind hem erg fijn. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...