Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smellowmellow

Eerste Kweek.... bijna op zijn einde! 9X Damnesia Haze Gh, 2X Ak47 Dh met 600 watt gavita

Recommended Posts

Ik denk dat dat wel een beetje mee valt.

Je kan ze nog even laten staan maar je kan ze ook oogsten.

Succes! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe dag! Nieuwe kansen!!

 

Net maar eens even bij de grootste GS van Nederland geweest! (gamma :likken: )

Aangezien de ronde op zijn einde gaat lopen alvast wat voorbereidingen i.v.m. de 2e ronde.. Aangezien dit smartpots worden wil ik ze optimaal benutten! De potten komen 3,5 cm verhoogd te staan op gaas 5x5 met hieronder 5 keer pvc 32mm in de lengte van de tent. 2 van deze pijpen ga ik gebruiken om wat extra verse lucht ONDER de potten te krijgen! Dit om de reden dat als een smartpot op de grond staat die daar niet ademt natuurlijk.. :) Beetje zonde van een zogenaamd ademende pot!

 

gallery_41643_17271_1698887.jpg

gallery_41643_17271_1915662.jpg

 

De 2 x 32mm buizen worden aan beide kanten van klein naar groot geboord.. moet nog even kijken hoe groot.

De bovenste aansluiting van het T-stuk 110 komt een stuk pijp in wat afgedicht word aan de bovennzijde, en hier komt een x-aantal gaten in.. op dit stuk pijp kan indien mogelijk ook een schuifmof waarmee de luchtuitstroom aan beide zijden goed te regelen is.. :whistling zomaar een probeer-projectje dus!! Ik zit alleen te twijfelen om het te lijmen.. Het is niet echt nodig.. Maar het is wel wat solider! Weet alleen niet of over een aantal weken de dampen van de lijm nog kwaad kunnen? :excl:

 

Zo, dat was em weer ff!!

 

Grtz. Smell :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogguhhh all.. .zit me net te bedenken dat het wel grappig is dat er in het begin van mijn topic 12 zaden zijn en er maar 11 planten in het verslag zitten!! niemand die zich afvraagt waar nummer 12 is gebleven.. hahaha.

 

Vanavond voor deze ronde laatste keer licht en dan is het einde plantjes over een paar dagen!! Blij dat ik deze ronde bijna afgerond heb zonder problemen!! (afkloppen)

 

van de week maaar lekker beginnen met knippen.. heerlijk ontspannend! sjitload werkje in je eentje!! ach ja, houd een mens bezig.. vanaaf ff update met pics!!

 

Grtz Smell :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic SmellowMellow, net doorgelezen, succes met de laatste loodjes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 74!! licht uit!!

 

Zo, dag 74 is er. tijd voor vannacht laatste keer licht!! Dames zijn mooi ontwikkeld.. vind het goed zo!! Nu nog lekker 2 dagen donker houden en dan knippen, zal een werkje worden alleen!!

 

Ben zelf bet tevreden met wat ik met mijn eerste kweekje bereikt hebt, maakt me niet eens uit wat de opbrengst is. ik heb de volle kweek van de dames genoten. Bijna zielig om ze om te halen!! :rolleyes2:

 

Met deze kweek ook een hoop geleerd op WF!!! En dit zal voorlopig wel ff blijven. voor nu maar een paar pics van de (nog levende) dames!!

 

gallery_41643_17193_2046457.jpg

gallery_41643_17193_1939328.jpg

gallery_41643_17193_3062724.jpg

gallery_41643_17193_412464.jpg

gallery_41643_17193_2155370.jpg

 

Nog een paar van het geheel vlak voor het licht aanging!!

 

gallery_41643_17193_48235.jpg

gallery_41643_17193_3185147.jpg

gallery_41643_17193_1583123.jpg

 

Verder volgt er dan hier alleen nog maar een klein knip-reportje!!

Aangezien ik in dezelfde tent moet drogen als kweken duurt de 2e ronde nog ff... Maar goed.. sommige dames worden niet graag gehaast he!!

 

Grtz Smell

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb je mooi gedaan voor een eerste keer :showoff:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vena thnx!!! Ben er zelf ook well tevreden over! Op naar ronde 2!!

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Smell, veel plezier met knippen! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Smelly, ziet er lekker uit man, veel succes met knippen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen zien er smakelijk uit Smellow.

Je buizenprojectje zet mij ook aan het denken aangezien ik die rootpots ga gebruiken.

Ben benieuwd hoe dat uitpakt, ik ga het volgen man.

 

Kleineman.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ DonBone! :tu thnx!! Ze geuren heerlijk!! (axe effect van vrouwen denk ik!)

 

@kleine man Laat ik hopen dat ze ook zo smaken! Zelfde hier over het buis-projectje. Het complete oppervlakte van een 10 gallon smartpot is net iets meer dan een halve m²! Daarvan is een kwart de bodem! Dus toch zonde om die kwart niet te gebruiken.. Gewoon iets verhoogd had ook gekund, maar wou net wat extra's... Het houd me iig bezig he!! Of het meerwaarde heeft? Ik zou het echt niet weten!!! :huh:

 

Zit alleen nog steeds met de vraag om mijn buizen-projectje te lijmen? weet niet of hard-pvc lijm kwaad kan???

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet over alle pvc lijmen spreken maar wel bestaat er hittebestendige lijm waarbij er geen giftige dampen vrijkomen door de straling van je lamp.

Google maar effe dan vind je zo een paar merken die een hittebestendige lijm verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ DonBone! :tu thnx!! Ze geuren heerlijk!! (axe effect van vrouwen denk ik!)

 

@kleine man Laat ik hopen dat ze ook zo smaken! Zelfde hier over het buis-projectje. Het complete oppervlakte van een 10 gallon smartpot is net iets meer dan een halve m²! Daarvan is een kwart de bodem! Dus toch zonde om die kwart niet te gebruiken.. Gewoon iets verhoogd had ook gekund, maar wou net wat extra's... Het houd me iig bezig he!! Of het meerwaarde heeft? Ik zou het echt niet weten!!! :huh:

 

Zit alleen nog steeds met de vraag om mijn buizen-projectje te lijmen? weet niet of hard-pvc lijm kwaad kan???

 

Grtz Smell

Bison Polymax kan je veilig gebruiken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mug thnx... maar hoop dan dat dat de laatste optie is.. lijkt me lastig om met een kitspuit pvc pijp te lijmen... anders gewoon tube opensnijden en met een kwast aan de slag denk ik...

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffffff schiet lekker op!! meeste grote werk van de damnesia's geknipt, ondertussen ook al wat klein spul. de damnesia krijgt het netje wel vol.. dan de ak's nog.. :) lekker zo weinig tijd ivm werk deze dagen!! weegschaal is niet aanwezig dus roep geen gewichten!! ahahahah

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje herfst in de zomer, zo voelde het voor mij aangezien ik een paar keer buiten heb gekweekt alvorens ik binnen begon. Het is pure winst wat je er af haalt, want elke gram meer is een stap dichter bij zelfvoorzienend zijn. Dat is veruit het beste, niemand te hoeven vragen om wat te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dil precies, lekker ontspannen zo.. hahahaha afhankelijk was ik zowiezo al niet, want rook al jaren niet meer!!! Hahaha

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man. Ben benieuwd naar het resultaat.

 

Gegroet. Cum Laude.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zal je nog ff vol moeten houden!! Ik weeg niks nat!! Kan alleen maar verkeerde verwachtingen brengen.. :)

 

Voordat dit 100% klaar is draait de volgende ronde alweer denk ik! Heb er een hobby bij.. Tenminste goedkoper dan de vorige!! :innocent:

Weet wel dat ik de volgende heel anders aanpak!! Dit was echt maar een proefrondje.

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogguh all. :) Ff update-je..

 

Alles ondertussen geknipt. Semi-droog nou. Helaas dankzij de buitentemperaturen nou!!

 

AK47= 96 gr. :whistle:

DAMNESIA= 342 gr.. :innocent:

 

Ondanks rare dingen dus wel lekker gelopen!! :icecream:

 

Zal nog wel iets aan gewicht af gaan. Maar voor nu ben ik best trots!!

En toch maar snel eens 1 roken, moet wel he.. :yummy:

 

Op naar ronde 2!!!!!

 

Grtz Smell :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...