Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smellowmellow

Eerste Kweek.... bijna op zijn einde! 9X Damnesia Haze Gh, 2X Ak47 Dh met 600 watt gavita

Recommended Posts

Nix mis mee!!! Zou zelf alles op 1 aardebak hebben gezet. Smartpotten drogen heel snel uit. Moet je naast slapen tijden je grow. Verder super hoor!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede tip dracula,

 

Netjes hoor Smellow, Hoe is de geur zover?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kleine man

De geur is nog wat hooi-ig... begint langzaam aan wel weg te trekken en de echte wietgeur komt tevoorschijn... om het drogen nou toch iets te vertragen zit het nou in glazen potten.. want het droogde wel erg hard merkte ik..

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is het idd beter het al te gaan curen, anders blijft er helemaal geen vocht achter.

De ak-47 die ik nu nog aan het roken ben rook heel sterk en na drogen idd net als hooi en na een week of 3 curen begon het langzaam aan steeds sterker te ruiken naar echte wietlucht

Lang curen en bewaren kan ik niet daar kweek ik te weinig voor maar ben wel benieuwd wat een half jaar

cure voor verschil uitmaakt.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet ook niet of ik een half jaar kan curen hoor.. Had gisteravond een feestje bij mij thuis.. Volgens mij is er al een gram of 30 weggerookt!! hahaha

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindstand!!

  • AK47= 91gr :dribble:
  • Damnesia Haze=+-335gr
  • Maakt deze ronde een heerlijke 0,71gr/w!!!!

Volgens mij niet heel slecht voor een eerste keer!! miss de volgende ronde er nog meer proberen uit te halen!!!

 

NEXT ROUND!!!

 

Grtz Smell :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even voor de mensen die wel kunnen tellen!! :likken:

Aangezien er 9x damnesia in de tent stond en ik er 10 gekiemd heb... Nee die 10e is dus niet dood!! hahahah

 

gallery_41643_17193_1699653.jpg

 

Leeft nog best... flinke stam trouwens.. .+-4 cm

 

Grtz Smell :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de buiten-dame weer even opgezocht omdat ze precies een half jaar oud is nu! Staat ondertussen in bloei, hoelang is onbekend.. Als dit weer aanhoudt komt er best nog wel wat vanaf.. :)

 

gallery_41643_17193_782702.jpg

gallery_41643_17193_478002.jpg

gallery_41643_17193_193227.jpg

 

Grtz Smell :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plant, maar volgens mij zijn de vooruitzichten niet zo goed voor komende 2 weken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou niet eens uitmaken.. :) Die plant was een cadeautje als geintje bedoeld.. van mij part steken ze dat ding in brand.. kan de hele buurt meegenieten.. :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ze staat ook goed in het zicht of niet?

Toch leuk als je er nog wat af kunt halen toch......

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...