Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjafarmer97

Vader Geeft Dochter Hasjolie Om Brownies Te Bakken

Recommended Posts

Een 45-jarige vader uit South Hill, Washington heeft hasjolie gemaakt en het vervolgens aan zijn dochter gegeven zodat ze er brownies van kon bakken.

 

De dochter heeft deze gebakjes aan drie medeleerlingen gegeven zonder te zeggen dat er cannabis in zat, waarna ze zich op school ziek voelden en naar de dokter gingen.

 

Hij is aangeklaagd voor het geven van drugs aan een minderjarige, maken van een verboden stof en roekeloos in gevaar brengen.

 

http://cannaweb.nl/v...-mee-te-bakken/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn dus redelijk geschift bezig geweest.

Maar er zijn meer dwazen op deze wereld.

Ik ken iemand die bij een feestje vermalen refusal (een medicijn dat disulfiram bevat) door de hapjes vermengde en die presenteerde aan mensen die behoorlijk wat alcohol hadden genuttigd.

De hele meute werd doodziek en moest naar de poli.

Pas daar biechtte hij zijn rotstreek op.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken n moeder die ipv ritalin haar zoon n plakje cake meegaf naar school.

 

Vind dat persoonlijk minder discutabel dan ritalin.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinderen hoor je geen drugs te geven, nee ook geen ritalin en als die andere troep.

 

Alleen in uitzonderlijke gevallen zoals als kinderen zware aandoeningen zoals epileptische aanvallen zoals ik een keer in een filmpje zag. Niet als je kind een beetje druk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eten is heilig, daar kan niet mee worden geknoeid en al helemaal niet door derden.

Als iemand met mijn eten rotzooit heeft ie een slechte dag.

 

Inderdaad Johnny, er word te snel geroepen dat kinderen ADHD hebben, maar er zal niet worden geroepen

dat de meeste ouders gewoon lui zijn en nooit aan kinderen hadden moeten beginnen, de echte ADHD patienten

uitgezonderd natuurlijk.

Ga wat ondernemen met je kind en zorg dat het zijn of haar energie kwijt kan i.p.v. de hele dag met je luie pens in de

bank te meuren. Zulke mensen verdienen een platte in hun gezicht om wakker te worden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad,geef ze voor de verandering eens echt speelgoed ipv pc spelletjes,ipad ect.

Dan hebben ze ineens geen ADHD meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie nergens een leeftijd van het meisje staan maar toen ik 15/16 jaar was deden we dit allemaal op school haha.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan de lol er niet van inzien om iemand -zonder hem of haar er in te kennen- spacecake te laten eten.

Overigens een leuke school waar je op zat, waar iedereen de kluit belazert met spacecake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stupid americans al zou je toch verwachten dat ze in washington toch wel iets slimmer zouden wezen

 

Wesleyy deed jij echt drugs in eten stoppen en het dan aan anderen geven zonder iets te zeggen ....

Mag je blij zijn dat het niet bij mij was had je al die muffins in je reet gestampt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ik wist niet dat jullie geen jeugd hebben gehad.

Jullie hebben vast ook nooit alcohol gehad op die leeftijd hé?

 

Het gaat hier om een 16 jarig meisje, als het nu om een 12 jarig meisje ging dan was ik het volledig met jullie eens.

Maar met 16 jaar, het zijn geen kleine kinderen meer hoor. En denk je nu echt dat iemand niks merkt als er wiet/hasj inzit. Dit hebben ze na een hap wel door hoor. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel degelijk een jeugd gehad en nog een plezierige ook. En daarin heb ik een welbewuste keuze gemaakt en die luidde: ik ga nooit van mijn leven alcohol drinken en nooit van mijn leven roken, maar wel met mate cannabis gebruiken.

Medescholieren belazeren was bij mij op school "not done".

Maar dat kan aan het type school liggen, uiteraard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een groot verschil tussen zelf iets innemen of het verdoken en onwetend binnen te krijgen ,zou de eerste niet zijn die een weekje ziekenhuis mag doen door zo'n geintje

 

Enne iemand die nog nooit hasj of weed heeft gegeten zal dat ook niet herkennen , zou mijn kleine er ooit zo mee in aanraking komen is die school te klein voor diegene om te vluchten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wesley.

 

Als je iemand wat te eten geeft waar iets doorheen zit,zonder dat aan die persoon te melden,sorry voor mijn taal gebruik,dan verdien je een nekschot.

Heeft niets met "een jeugd hebben gehad" te maken maar met RESPECT ongeacht de leeftijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar dat kan aan het type school liggen, uiteraard.

 

Uiteraard. Voor de oorlog op de kantoorklerk-opleiding in Oegstgeest was sowieso alles anders. Maar jij hebt nog een referentiekader waarbinnen er uiteindelijk 1 TV zender kwam, de meeste andere posters hebben wat andere ervaringen.

 

Overigens heb je wel extreem dubieuze kennissen.

 

Maar on topic:

 

Ik vind vooral het 'roekeloos in gevaar brengen' een soort van 'dubbelop' of ze moeten 'drugs geven aan een minderjarige' niet als roekeloos of als gevaarlijk beschouwen. Beetje vaag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad waren er destijds minder zenders: als het me nog goed voor de geest staat: Nederland 1 en 2, een Vlaamse zender en een kortstondige zender van het REM-eiland.

Maar wat het aantal tv-zenders met moraal en fatsoen te maken hebben, vermag ik niet in te zien.

En iemand die ik toevallig ken, is per definitie geen kennis van mij.

Een kennis is voor mij iemand met wie ik sociale contacten onderhoud en die welkom is bij mij thuis.

Maar bij meeste mensen die ik ken, heb geen enkele behoefte aan welk sociaal contact dan ook.

 

Ik ken bijvoorbeeld 4 mannen die in hun zatte kop een ander mens hebben doodgereden, 2 mannen die hun dochter hebben verkracht en 2 mannen die een ander mens hebben gedood.

Ik ken ze dus, maar het zijn geen kennissen naar de definitie die ik aan kennissen geef.

 

Roekeloos in gevaar brengen is een wat ongelukkige woordkeus.

Maar niet elk krantenbericht moet er uitzien als een proces-verbaal.

 

Het kan ook zo verwoord worden: een persoon, zonder hem daarvan op de hoogte te brengen, een middel ter consumptie aanbieden, waarvan je weet of redelijkerwijs kan weten, dan wel behoort te weten, dat dit middel de persoon en of zijn omgeving in gevaar kan brengen.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken n moeder die ipv ritalin haar zoon n plakje cake meegaf naar school.

 

Vind dat persoonlijk minder discutabel dan ritalin.

 

Niks mis mee jij bent tenslotte ook een grote jongen geworden ey fluitert :D :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

De link met het zender aanbod tussen vroeger en nu is mij ook spoorloos ,het is niet dat al die extra zenders nu echt voor slimmere jeugd heeft gezorgd

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, ik begon niet over 'het type school'. ;)

 

Heel simpel, toen er nog maar 2 zenders waren was de wereld nog een stuk braver. Toen kon je nog met een gerust hart naar de dansschool om te walsen onder het genot van een pilsje dat je rustig op de bar kon laten staan. De laatste keer dat ik op een 'feestje' was, lagen er een paar bij de EHBO omdat ze juist hun drankje iets te lang alleen op de bar hadden laten staan om te kunnen dansen.

 

Maw. ik kan me voorstellen dat jongere mensen veel luchtiger op dit soort berichten reageren en dat heeft helemaal niks met school type te maken, maar eerder met 'gewenning' en 'afstomping'.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wel meegemaakt dat een dankbare patient een zelfgebakken cake naar de afdeling kwam brengen waar ik toen werkte; in het OLVG. Drie collega's twee weken lang dood- en doodziek in de ziektewet; lekkere aanslag op je formatie.

 

Dient iemand mij of de mijnen ongevraagd drugs toe, dan heeft diegene niet veel respect voor ons leven. Ik zal dan ook niet veel respect hebben voor het zijne.

 

Meest schrijnend geval dat ik ben tegengekomen in mijn medische arbeidsverleden: Een gast die, strak/stoned/wappie/dronken een erectieprobleempje had. Wist zijn eenmalige partner wel wat op en voordat-ie het wist zat de prik met papaverine er al in. Gevolg: Priapisme, voor de rest van zijn leven geen stijve meer.

 

V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongewenst iemand verdovende middelen toedienen zonder zijn of haar medeweten heet drogeren, en dat is geen grap.

 

Dat zijn bij mij geen streken, 16 jaar of niet, leeftijd speelt in deze nooit een rol. Onwillig iemand iets toedienen omdat jij dat leuk vind, voel je jezelf wel lekker wesleyy? Zelfs bij verstandelijk gehandicapten word dit niet normaal gevonden dus ik vraag me af in welke kringen jij je begeeft. Ik zou jouw maatje niet willen zijn want jij haalt veel problemen op je nek.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...