Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
racker

Fiat Voor Hennepteelt

Recommended Posts

Gvd straks moet ik nog gaan werken of zo.....

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo krijgt 1 bedrijf de monopolie in handen voor heel limburg.... en de shops moeten daar verplicht wiet afnemer anders raken ze hun vergunning kwijt....

 

De aangetrouwde zoon van de zus van de tante van oom piet die in de gemeenteraad zit had nog een kassencomplex staan en zo is het balletje gaan rollen. Eigenlijk kweekt die jongen al jaaren wiet hoor dus ervaring genoeg!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo krijgt 1 bedrijf de monopolie in handen voor heel limburg.... en de shops moeten daar verplicht wiet afnemer anders raken ze hun vergunning kwijt....

 

De aangetrouwde zoon van de zus van de tante van oom piet die in de gemeenteraad zit had nog een kassencomplex staan en zo is het balletje gaan rollen. Eigenlijk kweekt die jongen al jaaren wiet hoor dus ervaring genoeg!

Gokken, drugs maffia overheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker, gratis roken :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk, als je in heel Limburg in elke shop dezelfde soortjes tegenkomt :whistle:

 

"O de Amnesia is op maar ik heb gebeld, in Sittard hebben ze nog dus als je daar even heen rijdt..."

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo gaan ze toch die 80% export halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo krijgt 1 bedrijf de monopolie in handen voor heel limburg.... en de shops moeten daar verplicht wiet afnemer anders raken ze hun vergunning kwijt....

 

De aangetrouwde zoon van de zus van de tante van oom piet die in de gemeenteraad zit had nog een kassencomplex staan en zo is het balletje gaan rollen. Eigenlijk kweekt die jongen al jaaren wiet hoor dus ervaring genoeg!

 

en aan knippen heeft ie een hekel, kan die in de toekomst via de gemeente met subsidie bijstandtrekkers inhuren. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he he he ..... 15 tot 20 mensen personeel op bijna anderhalf hectare :jump: :likken: Dat is een beetje een onderschatting. De laatste keer dat ik dat bekeken heb deden zeer ervaren mensen over 10 vierkante meter knippen, schoonmaken en herplanten ruim 40 uur. Dan kom ik voor die 14000 vierkante meter 56000 uur per laten we zeggen 10 weken gemiddeld. Nou heb ik ooit bij een gemeente begrepen dat effectief 1200 uur per jaar per mens gewerkt wordt. Dan zit ik al op 140 mensen fulltime. Komt daarbij onderhoud en regelen technische installaties, het bijhouden van de planten (dieven toppen rottigheid wegtrekken etc) en iemand die de dierentuin bijhoudt, water geeft enzo. zeg maar een mens of 12. De onvermijdelijke manager en de sales. Plus logistiek, personeelswerker en boekhouding. Ben ik al aan de 160 mensen full time? Ik denk zelfs er al overheen. Die wiet gaat duur betaald worden :D ...... Kniertje had het alleen over vis, maar wiet kan er bij in de lijst.

Maar ik denk dat ze veel te groot denken. Met 10 van die kwekerijen kun je heel Nederland bevoorraden, als je het echt kan natuurlijk.

Maak ik me nu zorgen? Nee. Ambtenaren zijn per definitie geen ondernemers, dus de fundamenten van een fiasco zijn gelegd.

 

Maar boven al geeft het weer eens duidelijk aan: Ze hebben geen flauw idee waar ze over lullen die ambtenaren !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenkort bij de LOI: een avondcursus wietknippen

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

lekker, gratis roken :icecream:

 

In de Rastafari kwekerij rasta.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begint steeds meer de communistische weg op te gaan hier in de eu

14000m² met 12 pers damn ik ben al 2 a 3 uur kwijt om mijn tentje leeg te knippen ,kan ik er niet een van hun inhuren die moet dit dan voor elkaar krijgen binnen 5 minuten

 

Wat me vooral opvalt is dat dit mega kweekertje de wiet zal kweken knippen en verpakken in zakjes ,dus het enigste wat de shops nog zullen doen is zakje kopen zakje doorverkopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, dan maar cokehandel als het niet meer normaal kan. Ik weiger me over te geven en te kiezen voor de vrijheid van een loonslaaf.

 

Als ik niet meer normaal naar de afnemer kan, dan word het losse verkoop. Altijd mensen die kwaliteit prefereren.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

houdoe nog nie weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze nou per persoon een bepaald gewicht laten telen en je mag je eigen soortje kiezen is het al anders

maar 1 kas

krijg je alleen comerciele soorten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...