Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alchemistic

Diesel Auto,royal Haze Auto,o.g. Kush, Power Flower

Recommended Posts

Tja,

Kun je nog zo'n mooie nazomer verwachten of zelfs krijgen.

 

Met rot ben je weg.

Zo snel als mogelijk om

Share this post


Link to post
Share on other sites
:icecream: kush........ wat een toppe man ! super om te zien keep on growing..... groetjes kush
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer een hele zooi geknipt, toch redelijk wat rot tegen gekomen helaas.... en dan zal je zien altijd in de mooiste grootste en compactste toppen...

 

de kush is redelijk te knippen.. maar de powerflower pffff (bijna pure sativa) hier wat foto's van de kush

 

gallery_41284_17050_48821.jpg

 

gallery_41284_17050_490545.jpg

 

gallery_41284_17050_773829.jpg

 

Groet !

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wel Testen hoor als je nog een tester zoekt haha hier gaan grammen erdoor alsof het niks is dus komt ook mooi van pas.

heb je direct 2 testers me vrouw en ik haha greetzzz

 

voor de rest smullen om naar je planties te kijken mooie soortjes!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

i like i to verry damm much haha maakt niet uit als het maar kush is :icecream: heb gister een mooie vooraad pineapple kush gehad van me zussie

helemaal top hij is zo lekker dat je iedere smoker wil laten proeven groetjes kush :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste lading wiet is droog en geknipt en dit is het resultaat :

 

gallery_41284_17050_744045.jpg

 

gallery_41284_17050_973006.jpg

 

gallery_41284_17050_2014355.jpg

 

ga de takken er af knippen en het wegen :-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht laat, maar wow wat een mooie planten zeg... wil trouwens best wel testen... krijg je er ook wat voor terug. Hebben Kushtastic en ik ook gedaan dit jaar :P

Houd het goed en keep on tokin

 

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je alles nu om maat?

 

Kun je is een paar toppen power flower op de foto zettn? Wil dat wellis vergelijken. Per top bedoel ik dan wand op die andere fotos zie ik door de toppen het bos niet.

 

Maar ziet dr goed uit hoor man! Benieuwd naar je eind score.

Edited by Ozzoes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie volle bakjes heb je daar Alchemistic!

Ik ben benieuwd naar het eind gewicht, ik heb nu zelf ook alle plantjes om op 1 na ivm werkweek dus ik hoop dat ze het tot dinsdag kan volhouden zonder nog meer rot te produceren.

Ook ben ik erg benieuwd na een rokersverslag van je mooie toppen.

 

Keep up the good work!

 

Greetz Punisher

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ozzoes nee man dit is nog niet alles, maar wel grotendeels ... wegens tijd gebrek heb ik een halve vuilniszak niet kunnen knippen en met blad en al opgehangen en er zit nog wel wat aan de planten... morgen ff kijken of het niet allemaal weg is gerot...

 

zal ff kijken off ik nog een foto van de pf heb

 

wat in de bakken zit is net geen halve kilo... ik had stiekem op meer gehoopt maar ben zeker niet ontevreden.. de definitieve eindscore volgt nog...

 

@ punisher het rookverslag zal door ozzoes en smokes worden uitgebracht daar zal je nog even op moet wachten...

 

@ dank ziet er bij jou ook m ooi uit man ! ik hou het in gedachten !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat probleem ken ik helaas, tijd gbrek. Bij mij sloeg de rot in de ice en PF net toen ik 2 weken een dubbele baan had.. knippen tot een uur of 12 en opstaan om 4 uur. Dus ook veelal alleen groot blad verwijderd.

Wel karig van zulke bomen vind ik! Een halve kilo.. volgend jaar toch maar echte buitensoorten zetten denk?

 

Je rookt t zelf nie begreep ik dus dit is allemaal voor de verkoop denk?? Dan ist toch leuk verdiend denk:)

 

Groene groeten en nog veel succes met de laatste loodjes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx ! ja is al een paar keer nacht werk geworden.. en idd de opbrengst viel mij ook flink tegen.. heb wel redelijk wat ongeknipte popcorn liggen dus daar ga ik een mooie hasj van maken...

 

en idd veel geleerd dit jaar, de grootste les... een goed buitensoortje uitkiezen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog wat foto's van de laatste loodjes...

 

erg veel was weg gerot en veel was niet de moeite waard om te knippen.. veel heb ik gewoon ondersteboven opgehangen (een volle vuilniszak)

 

en heb een curverbak vol met kleine topjes en knip.

 

gallery_41284_17050_2391231.jpg

 

gallery_41284_17050_2651502.jpg

 

gallery_41284_17050_750656.jpg

 

kan iemand me vertellen waarom de wiet paars wordt ? ik heb dat altijd als ik mijn wiet wat langer laat staan ???

 

gallery_41284_17050_1790215.jpg

 

niet de grootste top (de rest was of rot of al geknipt) maar dit is een powerflower ozzoes

 

gallery_41284_17050_2197762.jpg

 

gallery_41284_17050_1267891.jpg

 

deze ook pf veel blas wat puntig omhoog staat en de geur doet me denken aan uhm... hoe zal ik het beschrijven fruitig kruidig beetje naar prei ofzow wel appart...

 

gallery_41284_17050_179464.jpg

 

ook pf

 

gallery_41284_17050_745417.jpg

 

gallery_41284_17050_1945054.jpg

 

gallery_41284_17050_2138608.jpg

 

en dit is dan de eindscore (zonder hetgeen wat ik vandaag geknipt heb en wat ik helemaal niet geknipt heb)

 

de kush :

 

gallery_41284_17050_1869270.jpg

 

de powerflower:

 

gallery_41284_17050_2300657.jpg

 

inderdaad geen superscore... zeker niet als je kijkt naar hoe groot de planten waren... zijn een aantal dingen mis gegaan onderanderen een n tekort.. een soortje wat te laat bloeit.. en volgend jaar kan ik deze locatie helaas niet meer gebruiken...

 

anyway ondanks alles ben ik blij met de wiet die ik er af heb gekregen kan ik heel wat vrienden blij mee maken...

 

rookverslagje zal nog wel volgen door ozzoes en smokes...

 

Gegroet !!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup mijn vermoeden is dus goed en ik heb de naam kaartjes van mijn ice en powerflower dus verwisseld haha.

 

Maar ziet dr alsnog mooit uit hoor! Dat paars worden is gewoon de kou. Mijn royal moby, painkiller en big bang neigen allemaal naar paars. Vraag me wel af hoe en of dat de smaak beinvloed.

 

Maar wat is er met de diesel auto en royal haze gebeurd?? Tot nu toe zie ik maar 2 planten voorbij komen maar je had er toch echt meer??

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren de jacks om moeten leggen zag al wat rot er in... en aangezien het de komende week geen heel geweldig weer wordt...

gallery_41284_17050_684160.jpg

gallery_41284_17050_2156540.jpggallery_41284_17050_386912.jpggallery_41284_17050_1865010.jpg

 

Zo vandaag eindelijk weer eens de tijd om een update te plaatsen...

DeAuto haze is inmiddels om gehakt en naar de kapper geweest en ligt te drogen en ook de auto diesel is knippie knippie...

Met de andere dames gaat het heel goed dat zijn dus 2 O.g.. en 2 power flowers (de buitenste op de foto's zijn de power flowers)

Leuk om op je eigen foto's terug te zien hoe klein ze eerst waren en hoe hard ze groeien... ze zijn nu +/- 2 meter hoog.. ze krijgen bio voeding en wortel stimulator en een aptus cocktailtje...

ik heb ze allemaal opgebonden met bamboo omdat ze toch wat begonnen door te hangen... heb ze flink in gesprayed met een anti insecten middeltje omdat ik voorige keer hier en daar wat beestjes zag.. (nu geen spoor meer van te bekennen) ik geef ze 1 keer in de week ongeveer 10 liter water per plant..

Hier de foto's :

 

gallery_41284_17050_2914834.jpg

 

gallery_41284_17050_584024.jpg

 

gallery_41284_17050_145058.jpg

 

gallery_41284_17050_83150.jpg

 

gallery_41284_17050_104562.jpg

 

gallery_41284_17050_3559678.jpg

 

gallery_41284_17050_3540852.jpg

 

gallery_41284_17050_1433267.jpg

 

zoals je kunt zien zijn die al langggggg om haha dat waren auto plantjes en als je goed kijkt zie je dat de haze ook wat paarsig was

 

vind wel dat de powerflower heel erg lekker ruikt maar de toppen vallen bij mij zwaar tegen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhhh jah. Even vergeten he haha. Maar volgend jaar denk meer autos zetten en dan wat mooie buiten soorten dr bij misschien?

 

Die pf is wel feel fluff vind ik maar makkelijk te knippen. Ieder blaadje heb netjes een steeltje waardoor t makkelijk afkknippen is. Een dikke laag thc en bij mij redelijk opgezwolle. Maar niet mooi hard idd dus weinig grammen in de schaal en redelijk rot gevoelig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja helaas kan ik die locatie volgend jaar niet meer gebruiken en in mijn eigen tuin heb ik maar heel beperkt zon... dus zit te denken aan geruillia en dan flink wat auto's...

 

nu eerst maar eens binnen aan de gang...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha hij die binnen kan kweken mag niet klagen! Jezus wat wil ik graag een binnnhok! Persoonlijk stop ik dan meteen met het buiten kweken qua stealth en qua werk, knip werk.

 

Maar wat mij trouwens echt verbaast... geen rippers bij je!! Zulke bomen en geen rippers! Wauw man je woon in een fijne buurt denk hahaha.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondanks de rot en alles toch bijna nog een halve kilotje goed werk alchemistic als ik die score haal in mijn tentje hoor je mij niet meer daar teken ik voor haha :)

en nu op naar het winterwerk ! :D

en je wietje lekker in potten doen he !! word de smaak nog beter van!!

en met dit verslagje

heb je me helemaal gemotiveerd om volgend jaar ook buiten bezig te gaan haha leuk man echt goed werk

volgend jaar idd nog iets resistenter soortjes voor buiten en je pakt volgens mij zo een kilotje.

greetz Smoke!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

BELLS RINGING

 

TESTER BINNENGEKOMEN

 

gallery_41578_17579_3173837.jpg

 

me vrouw kan niet wachten om te testen heb met haar afgesproken dat ze zelf ook nog even een rookverslagje voor je maakt!

dat bolletje haha geweldig man! bho skuff og power die bewaren we voor vanaamt!

die zal er vast inrammen!

alvast even een voorproefje van alleen de geur

die diezel ruikt precies als diezel heerlijk vol van geur heeft wat zoetigs maar ook wat kruidigs ziet er echt top uit!

de haze heeft een heel lichte hazegeur wat het voor mij aannemelijk maakt dat het ook heerlijk zacht op de keel zal voelen maar zal inslaan als een mokerslag

OG kush doet zijn naam ook zeker weer eer aan vrijwel nog geen kush gehad die slecht was...

deze og kush is dan ook aannemelijk beter als zijn voorgangers lekker compact en zeer kruidig van geur !

en dan gooi ik ineens de zak open van de power flower word met zoetheid overspoeld heerlijk die geur denk dat ik daar de eerst van ga draaien!

dan komt de jack

zijn geur is niet erg sterk maar ziet er wel superwit uit dus daarvan zal de smaak vanavond wel aangeven waar ik het mee kan vergelijken :)

Tot slot het bolletje bho skuf og - power als je alleen al naar dat bolletje kijkt word je al bijna stoned! dat word de laatste joint van vandaag dan zullen we vast heerlijk slapen haha ! tot vanavond topper

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet dr goed uit ben benieuwd ook! Vanavond is checken wat je er over gschreven hebt!

Benieuwd wanneer de kerstman hier voor de dur staat haha:)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...