Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alchemistic

Diesel Auto,royal Haze Auto,o.g. Kush, Power Flower

Recommended Posts

Ik heb als eerste 1 van die power flower gedraaid nou echt hij slaat in als een bom man

wat een super goed wietje heel lekker sterk op je keel iets waar ik van hou rook zelf zware shag als ik niet blow

dus sterke smaak is voor mij perfect

hij geeft echt zon headhigh lichamelijk voel ik me heerlijk,

lekker fit, maar in me hoofd ultra licht haha

de smaak kan je ook goed vergelijken met een kruidige maar toch sterk zoete smaak

weet zo niet waar deze plant mee gekruist is. maar de nasmaak doet me denken aan een wietje dat ik eerder heb gerookt echt heel lekker

dat nasmaakje is echt zo, van daar wil ik nog een trekje van hij is op voordat je er erg in hebt!

maar is een topplant

zat nog wel zoals je zelf al zei iets teveel blad aan was een kleine moeite om even eraf te halen dus heb em lekker zonder blad kunnen roken!

toppen zijn ook voor een buitenplant bijzonder compact.

ik geef de Power Flower een cijfer 7.8

De rest volgt.

zo stoned denk direct eem neertypen voordat ik het vergeet haha joooooo :yummy: :spliff:

 

goed bijpassend nummertje

 

https://www.youtube.com/watch?v=9ZwSXFcDf88

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is een mooie (bijna pure) sativa !

 

http://www.royalquee...wer-flower.html

 

die wietjes zijn in goede handen bij smokes ! dat hoor ik al wel !

 

me likes zijn op voor vandaag maar dat zijn ze absoluut man

mijn vrouw is zo stoned van jou og kush haha dat ze morgen vroeg even uitgebreid voor je aan de slag gaat met et verslag haha

ik zeg alvast dies lichamelijk stoned!! haha

 

 

Nou even de diezel heb zojuist dike van gerookt

en meot zeggen dat naar aanleding van de geur de smaak iets minder was het was heel kruidig nou heb ik vaker diezel gerookt en gaat mijn

persoonlijke voorkeur niet uit naar dit wietje

maar dat neemt niet weg

dat ie super stoned is

alleen naar mijn mening een te kruidige soort

overigens ruikt hij wel verdomd goed!

1 van ze betere dus dat zegt wel weer wat geur zegt niet alles!!

de plant was volgens mij ook niet heel compact moeilijke bloeier voor nederland denk ik...

mijn cijfer dan ook voor dit wietje is een 7.1

zo eerlijk als wat omschreven haha :)

 

Nu de HAZE

ik noem dat persoonlijk koninklijke wiet

dit is de wiet voor de echte smokers onder ons als je ergens lekker fysiek en head stoned van word dan is dat dit wietje wel

in mijn ogen op dit moment 1 van de allerbeste wietsoorten op de markt

en voor een buiten haze is dit top of the hill man.

niet heel compact het topje

maar zo lekker zacht op je keel en ook toch duidelijk merkbaar in je keel voor een zware shag roker als ik

van de drie joints die ik nu gerookt heb van je krijgt de haze van mij de hoogste cijfer en niet om het topje maar om de smaak en het effect perfect gekweekt topper! 8.4

en de haze kan je goed kweken in nederland!!

overigens worden alle jointje met sigaret gedraaid voor de beste smaak natuurlijk :)

 

gaat al iets minder snel nu allemaal damn stoned niet normaal haha :)

 

 

LOvE the life you liVe

 

:lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk alch die ken je alvast in je zak steken! Veren te over een pauw is jaloers op je!

Super blij te lezen dat je noeste arbeid beloond is met een fantastish rokertje! De hele zomer zwoegen en dan een vieze kop trekken bij je eerste hijs.. das balen, helaas kan ik t weten (uit t verleden dan gellukig, nie dit jaar)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk alch die ken je alvast in je zak steken! Veren te over een pauw is jaloers op je!

Super blij te lezen dat je noeste arbeid beloond is met een fantastish rokertje! De hele zomer zwoegen en dan een vieze kop trekken bij je eerste hijs.. das balen, helaas kan ik t weten (uit t verleden dan gellukig, nie dit jaar)

ja ik net zo ozzoes das zo klote wachten en dan wachten op een klotesmaak

je zal blij zijn als de postbode komt echt!! top gedaan alchemistic nogmaals !! en dat met alles wat je tegen heeft gezeten toch dit produceren word je echt happy van!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moest is weten! zit al in camping stoel met smacht te wachten bij de brievenbus! Komt de post bij jou savonds dan ozzoes? Nee nooit, maar wie weet haha!

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo de groene kerstman is langsgeweest hoor! Een prachtig envelopje gevuld met mooi rookwaar! En goed gevuld! Een krent is de alch zeker nie, eerder een wiet massiah haha.

 

Maaar alvast een topje kush gerookt, de zak was riant genoeg om stiekem al wa te probren.

Qua geur viel het me mee maar das ook alles! Heerlijk smaakie en kanonen ik ben heerlijk sloom stoned met een giga lekker gevoel in de kop! Pijn in de rug en nek worden ook heeeerlijk onderdrukt! Top zover! Kom er later even wat uitgebreider op terug, wou eigenlijk alleen even laten weten dat het binnen was gekomen, maar de praatstoel zit lekker hahaha!

 

Groene stonede groeten,

 

We genieten nog ff door van de laatste paar halen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit ouwe merry christmass indeed! Zo kank toch nie knippen man! Zit normaal al geen vaart in maar damn! Had em nie aan zien komen!

 

Luxe problemen, gotta love em!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O.G kush

 

is wat kleverig en niet echt makkelijk te verkruimelen.

is scherp op de keel, maar ook weer niet te scherp.. erg lekker smaakje

was gister zo stoned dat ik niet meer van de bank ben afgekomen.

en wou je ook even bedanken voor de andere soortjes.

ik vind ze allemaal erg lekker te roken.

ben niet heel goed in omschrijven hoor.

heb me best gedaan voor je

groetjes de vriendin van smoke

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu word het tijd voor het echte werk og kush bho skuff power

de eerste hijs wajo 1 bom met thc heerlijk

zeker iets wat ik ook moet gaan doen super gedaan

uiteraad ook het sterkst van allemaal no doubt about that

had nog niks gerookt tot aan nu !

direct fysiek en geestelijk apestoned en heb nog 3/4 in me hand zitten

gallery_41578_17473_224155.jpg

 

grtzz Smoke!! alleen de Jack nog te gaan

 

en deze verdiend ook een cijfer natuurlijk!! kan je nagaan hoe stoned haha

Deze verdiend echt een 9.1 man heb je ook hoop moeite voor moeten doen

en dat betaald zich dan ook echt uit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ozzoes knipper de knipper de knip... ik ben hier ook bezig met de laatste loodjes, de takken die ik gewoon zo opgehangen had (i.v.m tijd gebrek).

 

@smokes knallertjiuh hé ! die bho skuf, weltruste :likken:

 

gallery_41284_17050_2703953.jpg

 

gallery_41284_17050_2483223.jpg

 

gallery_41284_17050_1299967.jpg

 

gallery_41284_17050_1124991.jpg

 

dus nog een hoop van dit soort "half" geknipte topjes gaan we een mooie hasjish en bho van maken ....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ze hangen al op half 7 me ogen nu haha bewaar die ander stukje maar voor morgen.

we gaan weer over op powerflower :spliff:

daar kun je een hoop van maken !! zijn heerlijk thc rijk die topjes !!

ook flink bezig geweest aan je vingertoppen te zien!! haha dat word scrapen! (kidding)

Fijne aamt Kerel!!

 

:lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zker weten knipper de knip. Vandaag is toch het kritieke punt bereikt denk ik. Overal kleine rot plekjes. Zelfs in de haze.

 

Ben dan ook nog ni verder gekomen dan je og kush en powerflower maar dat gaat goed komen! Verslagjs volgns spoedig, in de loop van de week denk.

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooooo t heeft even geduurd maar alles is fatsoenlijk getest (op een lege maag zeg maar:))

 

Morgen gooi ik de verslaagjs ff online nu te stoned om dat allemaal uit te typen. Maar overall; een echt pret pakket. Favoriet; OG kush, vanwege t effect, heerlijk!

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okey het lang verwachte rook verslag van het pret paket van Alchemistic!

 

Laat ik maar beginnen bij de minste, en zo naar mijn favorietje toewerken!

 

Power Flower:

Ik zelf vind dit een vrij smakeloos wietje wat niet doet wat ik er persoonlijk van had verwacht. Niet enkel die van jouw, voor mijn eigen power flower geldt het zelfde, ben geen fan. Nogal tijgenstrijdig met wat Smokesallday er over heeft geschreven, smaken verschillen he;) Ik mis dus een stuk smaak, een smaak welke door RQS erg veelbelovend word geschreven. Een licht zoetige toon op de achtergrond die niet echt door weet te komen is wat ik ervaar. Het effect? Lekker in de kop en redelijk energiek int lichaam, maakt voor mij het gemis aan smaak dan wel weer goed voor de rest prima compact, leuk van formaat, mooi van kleur en een licht zoetige geur.

 

Diesel:

Dit kan ik enkel vergelijken met een wietje wat ik ooit uit de shop heb gehaald, diesel nog wat, ryder geloof ik. En die vergelijking wint jouw wietje absoluut! Wauw!

Opnieuw viel de geur redelijk mee, niet al te sterk maar dat maakt niet uit. Bijna puur in een jointje gerolled toen ik de laatste tak geknipt had. Zat om half 10 op de bank te paffen en heb zeker tot half 11 moeite gehad om me ogen open te houden! Heerlijk stoned door heel het lichaam maar zeker ook in de kop! Was een heerlijk maar moeilijk gevecht om wakker te blijven. Top zag er mooi licht uit rijkelijk bedekt onder een laag thc en redelijk compact wederom.

 

 

Haze:

Ik keek zelf naar deze toch wel het meeste uit. Ik rook bijna nooit haze, haze moet ik kopen en kopen heb ik denk al 2.5 jaar niet meer gehoeven. Maar ben wel dol op haze, niet alle haze. Maar zeker wel op deze haze. De smaak is subtiel al vraag je het mij maar zeker aanwezig en de rook is zacht maar toch vol. Het effect viel mij opzich mee, milde zweverige high in de kop die me toch wel aanzette tot creatiefiteit en een tja.. aanwezige body high. Ook mooi licht van kleur en dik bedekt onder een laag hars, zeker niet compact man man man daar heb je flink wat knip werk aan gehad! Gellukig is mijn super silver haze totaal tegen overgesteld!

 

OG Kush:

Hier ben ik van het hele pakket het meeste kwijt van! De zak was goed gevuld dus dat kwam goed uit hahaha :icecream: TIjdens het knippen voor de eerste keer gerookt, kon wel was een grote zak. Nou dat heb ik geweten, heb de schaar maar even weg gelegd wand ik kon niet meer goed zien wat ik deed, soms heb ik dat kan ik niet meer scherp focussen ofzo als ik goed stoned ben, wat dus het geval was. Heerlijk zitten genieten in me donkere hokkie! Qua smaak zit het ook wel snor, kan het niet beschrijven eigenlijk de smaak is niet super intens, een tikkeltje zoet maar ook een kruidige toon maar dan doe ik wel zeer me best er een naam aan te hangen hoor.

Geen soort die ik volgend jaar ga zetten vanwege z'n smaak maar zeker vanwege z'n effect! Heb nog altijd een toppie liggen daar ga ik binnen kort nog maar is lekker van genieten!

 

De Jack

Helemaal vergeten, die ligt nog in me la! Morgen meteen even proeven!

 

Al met al een heerlijk pakket! Stuk voor stuk soepele rokertjes, goed van effect en redelijk tot goed van smaak! Ik zou zeggen top gedaan man, op naar volgend jaar! Ik hoop dat het verslag is geworden wat je er van verwacht had, vond het toch moeilijker als ik had verwacht overal een naam aan te hangen!

De jack doe ik morgen nog even d'r op zetten, al weetje onderhand wel zo'n beetje hoe mijn morgen soms werkt :thumbsdown:

 

:wave:

 

Edit: als ik zo is terug lees bij RQS ken ik mij uberhaupt niet vinden in de beschreven effecten en smaken maar misschien licht dat aan mij.

Edited by Ozzoes
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

super verslag ossoes ! het heeft ff geduurd ... maar dan heb je ook wat !!! heel blij dat de soortjes bij een genieter terecht zijn gekomen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Alchemistic,

 

Nogmaals bedankt voor de wietjes en natuurlijk voor de gezellig middag met onze mini-meet :)

 

Heb even wat van de topjes in de foto tent gestoken.

 

De OG Kush:

gallery_37858_16333_126868.jpg

 

uitvergroting van de OG Kush:

gallery_37858_16333_192602.jpg

 

De Power Flower:

gallery_37858_16333_61321.jpg

 

en ook daar een uitvergroting van:

gallery_37858_16333_186855.jpg

 

Zal er vanavond ook eentje proberen :dribble:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch blijft me dat verbazen dat fotos mooier kunnen wezen als wat je met eigen ogen kunt waarnemen haha!

Maar mooie fotos' doen het kruid eer aan!

 

blij dat je er tevreden over was trouwens alch!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...