Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alchemistic

Diesel Auto,royal Haze Auto,o.g. Kush, Power Flower

Recommended Posts

De foto's zijn overigens compositiet foto's van ieder ongeveer een dozijn opnames met steeds een iets verschoven focus punt. Weet niet zeker of ik het nou helemaal echt mooi vind, maar het voordeel is dat daardoor de hele top in focus is. Je kunt dan mooi alle trichomen scherp zien. Al zie je daar op zo'n verkleint plaatje in het forum helaas ook weer niets meer van.

 

Een enkele opname uit zo'n serie ziet er dan zo uit:

gallery_37858_16333_15471.jpg

 

Sommige delen zijn dan dus wat wazig.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, voor foto's hier op het forum heeft het eigenlijk geen zin, maar als je een top wil inspecteren op trichomen dan is het wel handig als je een foto hebt met alles in focus. en zo'n macro foto heeft doorgaans maar een millimeter of wat in focus. Een Z-stacker programma herkent welk deel van elke foto in focus is en puzzelt zo een mooi resultaat bij elkaar.

 

Gisteren trouwens die OG Kush even geprobeerd. Ik ben sowieso slecht met herkennen van smaakjes en geurtjes, maar in dit geval heb ik echt geen idee hoe het te beschrijven. Mijn vriendin zei op een gegeven moment dat het naar "hop" smaakt. Het heeft inderdaad wel iets van bier. Bij het malen rook het meer naar anijs ofzo.

 

Het effect was ook super! Lekker vrolijk en als een warme deken.

 

Denk dat je ook gelijk heb dat, wat ik dacht dat een specifieke buitenwiet smaak is, meer komt door de suikerblaadjes die we daar meestal op laten zitten. Deze topjes hebben nauwelijks suikerblaadjes en het heeft dan ook niet die "buitenwiet smaak". Eigenlijk net zoals de Destroyer van S37.

 

Vanavond de olie proberen. Daar ben ik toch ook wel heel benieuwd naar :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...