Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow Weed

Na 1 maart 2014 geen huiszoekingsbevel neer nodig

Recommended Posts

Na 1 maart 2014 geen huiszoekingsbevel neer nodig

 

FredTeeven.jpeg

Fred Teeven

 

Het is hem eindelijk gelukt, onze strenge maar o zo rechtvaardige Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie. Na zijn eindeloze geknaag aan de fundamenten van democratie en mensenrechten heeft hij nu de botte bijl ter hand genomen. Twee van de pijlers van de rechtsorde, de wettige gelijkheid van ieder mens en de – in ons land al sinds 1815 bestaande – grondwettelijke bescherming van de woning tegen willekeurige binnentreding en doorzoeking, zijn ingaande 1 maart 2014 compleet weggehakt.

Degenen die nu met de dooddoener aan willen komen dat “uw rechtsorde niet de onze is” moeten voor ze die kreet slaken kort stilstaan bij het feit dat de rechtsorde die wij hadden misschien verre van volmaakt was, maar ook het enige dat ons allemaal beschermde tegen willekeurige opsluiting, marteling, verdwijning en alle andere vormen van rechtsverkrachting die fascistoïde dictaturen kenmerken. De willekeur die voor veel politieke vluchtelingen in de eerste plaats de reden was om hun vaderland te ontvluchten.

Nu verbaast dit alles ons niet echt van Foute Fred Teeven. We weten al lang wat deze man drijft. Dat hij zijn wetsvoorstel door de Tweede Kamer heeft weten te manoeuvreren hoeft ons ook niet te schokken. De fracties daarvan, ook die van de zelfverklaarde “weldenkende” partijen, proberen elkaar al jaren de loef af te steken met populistisch gelonk naar het Wilders-electoraat en zijn nu – met het oog op de komende verkiezingen - extra gevoelig voor de waan van de dag.

Wetsvoorstel goedgekeurd door 2e en 1e Kamer

 

Politie-inval.jpgWel schokkend is het dat de Eerste Kamer, dat laatste bolwerk van het gezonde verstand in de politiek, Teevens monstruositeit heeft goedgekeurd. Om daarmee van het wetsontwerp in de praktijk een wet te maken. Hoewel er volgens de Grondwet nog een aantal stappen te gaan zijn voordat een wetsontwerp ook staatsrechtelijk Wet is, zijn dat al sinds decennia theoretische wassen neuzen.Degenen die hun hoop nog stellen op het Europees Gerechtshof of de Mensenrechtencommissie moeten zich realiseren dat Fred in het verleden de uitspraken van die instanties consequent genegeerd heeft als ze niet in zijn straatje pasten. Ook dat negeren heeft altijd de instemming (of tenminste de stilzwijgende toestemming) van zijn partij, de coalitie- en de gedoogpartners gekregen.

Wat houdt deze wet in?

 

Maar wat houdt dit wetsvoorstel nu eigenlijk in? Kort gezegd komt het hier op neer: Wanneer de politie, de IND, de marechaussee of welke andere officiële opsporingsinstantie ook, het vermoeden heeft dat op een adres illegale vreemdelingen aanwezig zijn vervalt de noodzaak tot het tonen van een last tot binnentreden, een arrestatiebevel en/of een huiszoekingsbevel. De opsporingsbeambte mag, puur op zijn vermoeden, de deur van een woning forceren, de woning doorzoeken (inclusief afgesloten bergplaatsen als kasten en laden, en inclusief persoonlijke correspondentie). De op het adres aanwezige personen mogen gefouilleerd worden en de inhoud van tassen en kleding doorzocht. Dat geldt ook voor de data in bv. mobiele telefoon

 

bron http://www.gewoon-ni...n/#.Uw30bvl5OxW

 

 

ja ik hoor het alweer wat heeft dit te maken met canabis, maar meneer agent had gewoon een vermoeden dat jij een iligale in je huis had, en komt dus gewoon binnen, mogen alles open maken, vinden je kwekerij en doen daar dan maar melding van

 

NEDERLAND WAPEN U TEGEN DEZE UDDR PRAKTIJKEN

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dit voor onzin, nou wil ik hier al helemaal niet meer wonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

fool, eerste kamer heeft al ingestemd

is nu niks meer tegen te doen lees 2e paragraaf

 

"Wel schokkend is het dat de Eerste Kamer, dat laatste bolwerk van het gezonde verstand in de politiek, Teevens monstruositeit heeft goedgekeurd"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuur een berichtje naar Willem mss dat er daar nog wat moed te rapen valt om ze eens wakker te schudden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar gaat dit heen , Beter laat je of je Deur maar open staan of breng direct je Sleutelbos op het Politie Buro

 

Hoef je ook geen Deurkosten te betalen

Edited by Boosie

Share this post


Link to post
Share on other sites

The council of Europes commissioner on human rights (T. Hammerberg) stated in 2008 the following:

 

Criminalisation is a disproportionate measure which exceeds a state’s legitimate interest in controlling its borders. To criminalise irregular migrants would, in effect, equate them with the smugglers or employers who, in many cases, have exploited them. Such a policy would cause further stigmatisation and marginalisation, even though the majority of migrants contribute to the development of European states and their societies. Immigration offences should remain administrative in nature.

 

 

 

We zijn inmiddels 6 jaar verder en nu ziet het grotere plaatje er zo uit: Strengere grenscontroles, decryptieverplichting, internetfilters, inval zonder huiszoekingsbevel. Privacy versus controle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij willen graag amerika bedanken voor deze geweldige input in europa

Het was fijn om een test konijntje te wezen voor de wiet qwa straffen en beleid hopelijk hebben ze er daar nu geen problemen meer mee qwa patenten en aandeelhouders

 

Ps zodra je die probe in mijn r**t wilt schuiven voor dagelijkse controle dan houd mijn vrijwillige medewerking toch echt wel op

inval zonder huiszoekingsbevel ,mijn huurbaas doet dat zelf als je er niet bent voordeel hiervan is hij heeft zelf een sleutel dus je deur hoef je niet elke keer te vervangen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

'' Bij de inval werden geen illegalen aangetroffen, toevallig werd wel 1 gram wiet met 16% thc gevonden, waarop de woning 3 maand dichtgetimmerd werd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Speedy Weedy , enkel en alleen al om je te sarren breken ze tegen woordig je deur , Zei een agent laats nog Breken is altijd leuker dan binnen lopen (Krijgen ze een Kick van ofzo)

 

En nu helemaal met hun regeltjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaan we weer net als onder het mom TERRORISME en lekker kunnen doen wat de heren zelf willen

 

Dat de kamers dit goedkeuren!!!!Wat dacht je van dit

 

Er zijn door het huidige kabinet nog nooit zoveel wetsvoorstellen naar de Tweede Kamer gestuurd die zo diep ingrijpen in ons privéleven zonder dat daar een overtuigende reden voor is. Denk aan ruimere mogelijkheden om telefoons af te luisteren, preventief te fouilleren, het opvragen van camerabeelden, het ontnemen van Nederlanderschap etc. Toch blijven dezelfde makers van deze wetsvoorstellen in allerlei interviews en wetsvoorstellen maar benadrukken dat zij zeer begaan zijn met vrijheid en de rechtstaat. Ik zie daar echter vrijwel niets van terug en neem ze in dat opzicht niet meer serieus.

Is het de bedoeling dat rechters de ene na de andere wet naar de prullenmand verwijzen? Nee, zeker niet. De kracht van de grondwettelijke toetsing zit juist in het voorzichtig toepassen ervan. Of de rechter in een ivoren toren zit of in een glazen huis, ik kan mijn grondrechten beter daar stallen dan bij Rutte, Opstelten en de zijnen.

 

Amerikaanse praktijken hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij kunnen maar beter opflikkeren uit dit tyfus kut controle land dan hier nog blijven....

 

Dit is de zoveelste voorstel dat erdoorheen gedrukt wordt zonder de mening of stem te horen van de burgers die dit land overeind houden!

 

Democratie? Ik hoop dat heel het kabinet werkelijkwaar de kanker mag krijgen en dat ze er maar langzaam en pijnlijk aan kapot gaan!

 

Zolang wij niet opstaan zullen wij nederlanders bekend staan dat we zonder enige tegen stribbeling graag droog in het sterretje genomen worden!

 

Weg uit dit land! Alles is verpest en alles is verziekt! Alles!

 

Jammer dat nederland geen ballen heeft net als andere landen die wel durven om de straat op te gaan!

 

80% van de nederlandse bevolking heeft hier zelf aan te danken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We moeten massaal stoppen met belasting betalen. Gewoon NUL inkomsten voor de overheid. Dan is die onzin zo afgelopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoppen met het betalen van belasting lijkt me vrij lastig. Hoe boks je het voor elkaar om je werkgever of je uitkeringsinstantie te weerhouden van het inhouden van loonheffing? Hoe krijg je een winkelier zo gek dat hij aan jou geen Btw in rekening brengt? Of reken je gewoon 21% of 6% minder bij de kassa af en hoopt onbelemmerd met je boodschappen de winkel te kunnen verlaten? Of je betaalt een of andere gemeentelijke heffing niet: welnu er wordt gewoon beslag gelegd op de huisraad die overbodig is of op je auto. Hoe denk je een openbare verkoping te voorkomen? Of er wordt gewoon beslag gelegd op een deel van je loon of uitkering. Hoe denk je de beslaglegger hiervan te kunnen weerhouden?

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

* ziet een stel kikkers met gekookte poten die niet meer kunnen springen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivo wrijft in zijn handjes kan ik je vertellen.

 

Hier word sowiso misbruik van gemaakt, onder het mom van "wij verdenken van illegalen die uw hennepplantage verzorgen".

 

Dit zijn gestapo praktijken, jagen op mensen die de ellende ontvluchten opzoek naar een beter bestaan.

Geen mens is illegaal.

 

Ik hoop dat er grof/dodelijk geweld word gebruikt tegen deze gestapo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het welbekende spreekwoord '' Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in''

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie een kuil graaft voor een ander … zit nooit zonder werk ...

maar dat is te positief .

 

daarbij kweek ik geen illegale mensen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

we kunnen altijd nog methode's gebruiken zoals die in het topic :hoe pak je mensen die hun neus in andermans zaken steken beschreven worden :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Speedy Weedy , enkel en alleen al om je te sarren breken ze tegen woordig je deur , Zei een agent laats nog Breken is altijd leuker dan binnen lopen (Krijgen ze een Kick van ofzo)

 

En nu helemaal met hun regeltjes

 

Geen probleem die deur is een aantal verdiepingen lager bestaande uit meer glas dan deur .. kosten voor huurbaas :)

Mijn deur opent naar buiten dus laat ze lekker kicken de eerste poot die door de deur steekt is mine

Nog steeds benieuwd wat er met een knie gebeurd wnr je er een 16 inch orginele velg met gevulde band erop laat stuiteren :jump:

Ik kan er niks aan doen dat een opgefokte pet door mijn deur trapt en daarmee mijn banden stapel uit evenwicht haalt :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xtreme

 

Ik roep een collectief op en jij gaat als individu je eigen angsten daar eerst even op loslaten, hahaha, lekker Xtreme!

 

Maar inderdaad, als jij in je eentje als loonslaaf die zich al machteloos voelt, ook maar 1 seconde denkt iets te gaan doen dan is dat bij voorbaat kansloos en word je door de tijgers opgegeten. Dat is namelijk wat tijgers doen.

 

En seriously, BTW overal betalen? Dan heb je weinig feeling met ondernemend nederland. De meeste kunnen het missen als kiespijn. Bij de AH is dat praktisch gezien wat lastig, maar goed, daar kom ik dan ook bitter weinig en da's toevallig een luxe van de regio waar ik in woon. Reken maar dat er nul BTW op die ribbetjes van vanavond zat en daar hoef ik die boer helemaal niks speciaals voor te vragen of er verdacht over te doen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

We moeten gewoon in opstand komen,KLAAR !!! Waar en wanneer ??

Roken we meteen ff lekker batsie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg allemaal verzamelen in den haag op 14-03-2014!

 

Meen dit serieus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer dan 60 % van WF rijdt op een fiets... En anders is er geen poen voor benzine...

 

Zal drukke boel worden in Den Haag ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds de uitvinding van de verbrandingsmotor vind ik de fiets als vervoermiddel echt achterhaald. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...