Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wietbladeren

Nieuwste detectiefolie

Recommended Posts

Goedemorgen,

Sprak laatst iemand en die had het over nieuw folie dat veel dikker is dan de oude en dat toch zeer gerespecteerde mensen vertelde dat DEZE wel werkte.

Ik sta hier ook sceptisch tegenover,maar wilde toch is kijken wat de mensen hier op het forum ervan vinden en/of ze iets weten van deze zogenaamde nieuwe detectie folie ?

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal de zo genoemde opticlimate folie wel zijn die met bubbeltjesstructuur russen de zilverkleurige lagen. Heb hem zelf ook en ben tevreden. Is natuurlijk weer een extra stukje isolatie, warmte geluid etc..

Grtzz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is dampdichte folie voor gifhokken....

 

Zolang je uitblaast heeft anti-detectiefolie weinig zin.

 

Vergelijk het maar met een super goed geïsoleerd huis met een raam open....

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat racker zegt.... gewoon lekker goedkoop zwartwit folie ertegen aan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DELEN!!! DELEN!!! DELEN !!!

Op vrijdag 7 maart om 3 uur word er een chaos in nederland georganiseerd. De chauffeurs pakken de macht in nederland.

Alle kosten moeten in nederland omlaag. We moeten nu het heft in eigen handen nemen. Bij deze word opgeroepen om op 7 maart 2014 om 15:00 s'middags alle rijbanen van de snelwegen in Nederland te blokkeren. Deze dag word uitgekozen omdat het een vrijdag middag betreft en de spits dan gigantisch is.

Deel dit bericht zoveel mogelijk. En laat heel nederland het weten. WE ZIJN HET ZAT OM KROM TE LIGGEN OM NORMAAL TE KUNNEN LEVEN!!!

 

lol.... Hollanders die aktie proberen te voeren ... daar lig ik helemaal krom van .. van t lachen dan ...

 

de Fransen kunnen dit pas ! die hebben overal schijt aan ... maar de Hollander moet om 5 uur thuis zijn voor t eten .

 

en dan zijn ook de akties weer voorbij ... nee, zo voor lul ga ik mezelf niet zetten .

 

en daarbij .. ik hou niet zo van delen;)

 

 

nog iets ... in onze hobby hebben we niets aan detectie folie .. het is de kunst om ongezien te blijven ;)

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog iets ... in onze hobby hebben we niets aan detectie folie .. het is de kunst om ongezien te blijven ;)

 

Het is die folie met daarop met grote letters "Ik kweek wiet" die je buiten op je dak moet aanbrengen.

Het is goedkoper om zelf gewoon de politie te bellen maar sommige mensen hebben toch liever detetiefolie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie hebben helemaal gelijk het is weer een nieuwe manier om ons geld uit de tas te kloppen

en in deze tijd kun je ze beter besteden aan orca folie daar heeft com helemaal gelijk in

je kunt beter oppassen dat je buren je niet zien slepen met pallets potgrond

of dat je niet met die raketten (filters)over straat hoeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon lekker goedkoop zwartwit folie ertegen aan ;)

 

Dat kost je knaken.....

 

Zwart/wit folie is een witte folie waar je licht gewoon doorheen schijnt, achter de witte folie zit de zwarte die dan lekker al het licht absorbeert. Weg licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Racker. Word je niet moe van altijd hetzelfde verhaal herhalen? Ik ben nog niet zo lang in bezit van kennis maar ik begin nu al moe te worden van steeds de kennis herhalen. Kun je niet een sticky schrijven omtrent reflecteren van wanden en het belang daar van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft die niet door joh! komt door zijn leeftijd zal alleen maar erger worden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Racker. Word je niet moe van altijd hetzelfde verhaal herhalen? Ik ben nog niet zo lang in bezit van kennis maar ik begin nu al moe te worden van steeds de kennis herhalen.

 

Doe ik al jaren........maarjah, stoners hebben een dikke knar, daar kom je niet zomaar in.

 

Sticky krijg ik niet, ik heb geen aandelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon goed verhaal opschrijven, kennis heb je wel. Ik heb ook geen aandelen, tegenovergestelde zelfs na het noemen PHC. Toch sticky ontvangen. Denk dat er veel ' standaard' info is die een hoop onnodige topics kan vermijden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel benieuwd welke. Want ik zie toch steeds weer dezelfde thema's voorbij komen. Als er iemand zijn best zou doen om de belangrijkste informatie rondom een onderwerp op papier te krijgen zou het zeer waardevol zijn die in een sticky topic te krijgen. Ik zie dat de meeste stickys van jaren terug gedateerd zijn. Die informatie is verouderd en daarbij is er inmiddels ook al lang niuwe ontwikkelingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn kweekverslag.

 

 

Nee heb best moeite in mijn droog topic gestopt.

Maarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...