Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest elmanito

Medewerkers Philips bedreigd door afnemer lampen voor wietteelt

Recommended Posts

Guest elmanito

Philips heeft jarenlang geld verdiend met de verkoop van lampen voor wietteelt. Sinds het concern is gestopt met de verkoop van de lampen, worden medewerkers dagelijks geïntimideerd en bedreigd door een grote afnemer.

 

Dat laat Philips zondag weten in reactie op een reportage van KRO-programma Brandpunt. Philips heeft miljoenen euro's verdiend met de verkoop van lampen voor wietteelt.

Verkoop

 

Het elektronicaconcern heeft geen wetten overtreden met de verkoop van de lampen, maar er is wel wetgeving in de maak die het leveren van producten voor wietteelt strafbaar stelt. Het bedrijf zegt positief te zijn over deze nieuwe wetgeving en bouwt daarom de verkoop van de lampen af.

Met één afnemer van de Philips-lampen, die medewerkers lastig viel, bedreigde en intimideerde, heeft het bedrijf nog een overeenkomst gesloten voor het afnemen van een grote partij lampen. 'Daartegenover stond dat deze afnemer Philips en Philips mensen op geen enkele wijze meer zou benaderen,' staat in een verklaring.

Gevoelig

 

De afnemer houdt zich echter niet aan de afspraken, zegt Philips. Hij valt medewerkers nog steeds lastig, zelfs op hun huisadres, in de hoop dat hij alsnog de lampen krijgt. Philips zegt niet gevoelig te zijn voor de bedreigingen en zal de levering niet hervatten.

Tegen Omroep Brabant zegt een woordvoerder van Philips: 'We kunnen maar weinig tegen hem beginnen. De zaak ligt bij de politie. Het feit dat hij nu waarschijnlijk wordt opgevoerd in het programma is bijzonder raar. Ik ben des duivels,' aldus de woordvoerder.

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, dan gaan die miljoenen toch naar China!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop ik wel dat ze eerst de techniek overkopen of kunnen kopieren, want anders gaan we 20 jaar terug in de tijd met de technologie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal dan maar snel een paar dozen philips lampen bestellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie je.. dreigen en lastigvallen werkt.. zelfs bij Philips.. GEEF MIJ GODVERDOMME EEN PARTIJ LAMPEN!!!! ok omdat je zo dreigt dan...

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja he? eigenlijk wel.

Maar een paar miljoen extra op de bank is ook geen slecht idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verduisteren in de zomer, betere en mooiere wiet. Meer verdienen met minder investering wat wil je nog meer.

 

We kunnen straks nog altijd in de lantaarnpalen klimmen en daar de peer uitdraaien :P

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zijn zo meteen veel betere lampen verkrijgbaar zonder Philips die trouwens de nsa steunt

Share this post


Link to post
Share on other sites

600watt hps lamp van philips worden toch ook in de tuinbouw gebruikt of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osram heeft ook prima lampen.

 

Qua umol doen ze niet veel onder voor de greenpower.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dit doorgaat word de prijs per gram opgedreven want product is schaarser op een vierkante meter met minder goede lampen.

 

Leuk 10 rooitjes voor een kilo. 15 euro per gr. in de shop, voor PP :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Prijs gaat dan 25 euries worden in de shop.Tis nu al rond de 15.Als je deflatie gaat meerekenen (50% kans in Europa klik ) of het invloed heeft op deze sector, maar dan kan het nog leuk worden voor de patienten, maar niet voor de kwekers. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom niet? Juist wel voor de kwekers, alleen niet voor de kopers..

 

Wiet voor coke prijzen gaat zelfs mij te ver.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Als de trent doorzet in de VS ga je van achteren genomen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof er geen kut van het hele verhaal

Waarom je producent bedreigen !!! Phillips heeft duizenden bedrijven Weereld wijd waar aan zeleveren

En daar is vast nix te ritselen om aan jelampen te komen

En er zijn tiental andere bedrijven die lampen maken.

 

En gaat phillips nu ook zijn 23w tornado lamp uit de markt halen ( daar wordt ook me gekweekt )

Of zijn nieuwe led tl met 200lm/w

 

Gr. Bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

philips is een grote vis, als die niet meer rondzwemt is er ruimte voor een groot aantal kleinere bedrijven , die met lagere overheadkosten, in een verre chinese provincie nagenoeg hetzelfde lampje gaan maken , met een lagere inkoopsprijs voor growshops.

 

dat wiet duurder wordt heeft in dit geval er niets mee van doen , tenzij je bedoelt dat producenten en tussenhandelaren elke kans aangrijpen meer geld voor hun product te krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bots (wat smaakt de koffie goed he?)

 

De propaganda machine van Philips (aka prins bernhard, opstelten en zn broederschapje) draait op volle toeren, echter kennen wij geen saamhorigheid, maar dikke schijt.

( Donder nou eens op met die propaganda, ( ja jullie ja met je winkelhaak en kompassert, no black magic here!! Selassie i)

 

KOM MAAR MET BEWIJS !!! ( want met deze U.s.a trekjes ala syrie bewijs red je het niet)

WE ZIJN NIET DOM !!

 

p.s sylvania, osram , :D en oh ja, het zijn zelf de flikkers die al meer dan 85 jaar vrije energie onderdrukken!

(energie bedrijven elec netwerken aangelegd hebben, en ons daarvan afhankelijk gemaakt hebben)

(en ojah, dat geheimpje kon maar zo eens verklapt worden)

 

de mzl / ^ \

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de trent doorzet in de VS ga je van achteren genomen worden.

 

Nee hoor, ik word nog altijd high op mijn own supply, ik ben misschien 2 keer in me leven naar de shop geweest omdat ik wilde mixen.

Voor de rest kom ik er niet om mijn geld uit te geven.

 

Dat word dus veel buitenwiet omdat binnenwiet onbetaalbaar word. Buitenwiet voor binnen Haze prijzen. Leuk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Als de trent doorzet in de VS ga je van achteren genomen worden.

 

Nee hoor, ik word nog altijd high op mijn own supply, ik ben misschien 2 keer in me leven naar de shop geweest omdat ik wilde mixen.

Voor de rest kom ik er niet om mijn geld uit te geven.

 

Dat word dus veel buitenwiet omdat binnenwiet onbetaalbaar word. Buitenwiet voor binnen Haze prijzen. Leuk :)

 

Bedoelde ermee te zeggen dat we dan overspoeld worden met stash uit de VS, maar buitenwiet voor Haze prijzen moet je toch wel goeie zomer hebben & gezien het klimaat een beetje van de leg is, is het afwachten voor dit jaar. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een logica hebben ze hier zeg. Laten we stoppen met het produceren van kweeklampen en er zal geen wiet geteeld worden. Echt geen woorden voor, willen ze miljoenen mislopen voor dit. Je kan altijd nog andere merken kopen Gavita, G.E, Osram, Bosch. Ben ik nou echt de enige die denkt dat het land door super mongolen gerund word?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vraag is hoelang het duurt totdat ze Gavita, Osram, Sylvana, Led lampen etc gaan verbieden? Je verwacht dan toch ook dat zij op de radar staan voor een verbod?

 

En wat dacht je van Tneon lampen? Zullen die ook al een verbod hebben of krijgen? Want volgens mij is dat ook philips ( PLL ).

 

Led en HPS lampen kunnen nog gekocht worden in china etc. Maar vergeet niet dat je dan transacties gaat maken via het internet wat weer zichtbaar is voor de overheid.....

 

Iemand tips hoe we dit het beste kunnen aanpakken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...