Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ziggy

autoflower 2x75W Tneon kweekje eerste keer deftig alle hulp welkom

Recommended Posts

:tu neem wat instrumenten mee wat rustige muziek helpt ze :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je ook niet zeggen dat een 250 hps makkelijk in een 60x60x90 tent zal gaan ,mijn ervaring ermee zegt dat je tent dan als een rokje zal worden gedragen door je planten :)

Tenzij je meteen op 12/12 gaat en scrogt voor je leven :)

Denk dat het prima zal gaan .. alleen je afzuiger moet goed zijn neem een 250 Lumatek met dimmer en een 350 tot 500 Kuub zuiger en je komt er wel ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

350 in de zomer vergeet het maar 500 mss

Je vergeet ook 1 ding je houd van die 90 cm hoogte mss 40 cm plant ruimte over

20 cm pot hoogte 25 afstand lamp 5cm boven de lamp vrij

Nu onder de t-neon groeien ze mss niet zo hard maar met de hps zit je vrij snel aan die hoogte hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ern s&p 350 TD en ga dit deze zomer nog in elkaar steken voor de winter..

en geef je wel een groot punt met de zomer ..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het een dure dildo ,hoop voor je dat er geen geluid te horen is anders ben je geript XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

de muziekschool is wa uitgelope...

Updat time !!

 

Eerst en vooral op aanvraag van buitenaf :

gallery_16263_5412_554865.jpg

 

EN

 

gallery_16263_5412_1306103.jpg

 

 

Dan ik heb 1 duidellijke foto genomen van het bladprobleem "de ziekte"

Euhm ..

Het komt alleen maar op de fast buds voor . en het zit over ongeveer over 20% van beide planten.

overbemesting ???

raar want het leek eve dat de bladpuntjes begonne te verbanden maar t'bleef stabiel(precies)

anyway graag uw mening

tziet er ietsje oranjer uit dan hier op de foto

gallery_16263_5412_1243319.jpg

 

het situeert zich voornamelijk in het midden bij de fast buds

 

Fast bud#2 Dag 49 zaadje in grond

gallery_16263_5412_79313.jpg

 

Black creams dag 46 zaadje in grond

gallery_16263_5412_979303.jpg

 

het geheeltje maar deze keer eens langst onder ;) (NIEUW!!!!!! Fast bud#2 zaadje :) )

 

gallery_16263_5412_1116408.jpg

 

iemand die me kan helpe ivm de vlekjes.

 

 

GRtz

Und

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is geen overbemesting.

Lijkt eerder op een ph probleem of een voedingstekort.

Ik ben geen professional dus zal zal ff t antwoord van de experts afwachten

 

Grtz,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm dju , hoe ganek da aanpakke..

 

wrs is de oorzaak 2 plantjes voor 1 pot want de black creams hebbe er niks last van :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst moet je wat zekerheid hebben wat er aan de hand is voor je wat gaat proberen. Een tekort is ook iets wat de plant niet kan opnemen, en niet per definitie dat er iets niet aanwezig is.

 

kun je een PH-,meting doen van de grond in de pot? Ik vermoed ook dat je probleem daar in zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep gistere gedaan de ph waarde van men grond zit op 6.5 dus daar zie ik niet echt een probleem in ....

Ook denk ik dat 1 van de 2 fast buds bijna klaar is.

 

Ik geef het nog max een week eigenlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha grappige manne, voila lieke afgespeeld nu afwachten .......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baekelandt heeft uw antwoord:

Uw plantjes hebben een calciumgebrek.

de ph waarde van je grond is zeker aanvaardbaar dus het is geen opnameprobleem, alhoewel Calcium beter wordt opgenomen in iets basere grond, 6.6 6.7 PH is optimaal.

 

je grond is gewoon uitgeput omdat er twee x zoveel planten in staan gaat het ook 2x zo snel...

 

mijn advies zou NORMALITAIR calcium korrels zijn want Terra Flores is N-P-K voeding.

DIT GEZEGD ZIJNDE:

gezien de leeftijd van de planten zou ik het gewoon gaan aanzien. Je gaat nog moeten spoelen en NU een topdressing van calciumkorrels toevoegen gaat je oogst verneuken want je speolt die gewoon de plant in dan.

 

Ik probeer altijd mijn grond met extra calcium op te waarderen. Ik heb enkel calcium en roze korrels, verse grond krijgt kalk, gebruikte grond krijgt allebei.

 

Een calcium gebrek zie je trouwens héél vaak tussen dag 42 en 63 opduiken. 6 tot 9 weken. Zelfs in opgewaardeerde aarde komt het al snel voor als de PH niet goed zit.

 

je kan altijd een kwart gram calciumkorrels oplossen in 2 liter water en dit aan de bepaalde planten geven. Meet dan zeker je EC, en hou de PH van het gietwater dan op 6.7, wat de beste calciumopname bevordert.

Calcium is mobiel dus wacht na de watergift 3 dagen om de zaak te gaan herzien. Ik denk zelfs dat 1 waterbeurt meer als voldoende is want ze moeten nog maar een week of twee, drie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HET KWEEKJE IS GEDAAN !!!!

 

 

DEZE MIDDAG : Goedemiddag meneer hier is het huiszoekingsbevel wij komen eve binnen..

 

KWeektent en planten in beslag genomen..

 

 

KUTZOOI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker dan daar zijn ze dan ook wel heel erg snel bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote man, enig idee hoe ze er achter zijn gekomen?

En nog plannen voor kweekjes in de toekomst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

erachterkomen , ik en mijn huisgenoten hebben een vermoeden dat het mense van de winkel beneden zijn..

1 van de 2 heeft echt een probleem tegen ons en na jaren frustratie eens bove komen zien enzo de politie verwittigd (ze hebben sleutel van het huis)

Het zou haast niet ander skunnen..

 

Er was wiet aanwezig , mijn huisgenoot had +-15 gr bove liggen hebben ze gezien , mijn grinder lag open en hash op tafel hebben ze allemaal gezien , zeide intresseerd ons niet we zijn getipt over een wietplantage en vinden het nogal banaal wat we hier aantreffen.... we dachten dat het om een grote kwekerij ging ,had je 1 plant minder hadden jullie kunnen zeggen dat jullie ieders 1 plant hadden en had er niets gebeurd....

 

 

ECHT KUT zo zondag zit je te chillen ineens bam 5 agenten in je woonkamer......

 

 

Tuurlijk stop ik niet fuck da don't give up ,,, sfor pussy's gewoone ve wachte..

 

Agente wisten me te vertellen dat als je 1 plant heb ze het zelfs niet in beslag mogen nemen ;)

 

Wel kut van de tent , het geld en vooral de moeite en liefde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadeel van huurbaas zo dicht bij te hebben , daarom altijd zorgen dat incriminerend matriaal altijd uit het zicht ligt ;)

 

De zon is er teminste elke dag dus zaadje in de grond en even voor het raam dan maar

 

Wel zwak dat ze het dan niet gewoon laten staan ook e ,pak de plant teveel mee en laat de rest staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent getipt 101%...

 

Wat een vieze vuile stink rat is het ook.. Wat ga je nu doen? Ik zou per direct oprotten daar en geen cent meer uitgeven aan die klote mongolen, dan maar een andere kamer/huis.

 

Word je nog vervolgd ziggy? Of krijg je een boete ?

 

Ben benieuwd.. Head up ziggy. Dit is een vervelende leerproces..

 

Wat ga je nu doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitnodiging zat deze zondag in de brievenbus , donderdag naar politie bureau , en hier weg zo snimpel is het allemaal niet greenhulk ;)

 

Even snel met 3 een ander huis zoeke en hier contractbreuk doen... nene in al die zever heb ik helemaal geen zin zeker niet voor een hobby die 1 plant te illigaal was...

Klote dat ze het niet late staan ja das waar , maja ze konnen niet anders als alles in beslag nemen ze vonden het zelf rot en zeide spijtig je was goed bezig :P echt geen kut politie eerder een kut rat die in mijn huis zat zonder dat ik thuis was !!!

SCHENDING VAN DE PRIVACY !!! nuja kunne niets bewijze...

 

Ik zeg het ze hebbe 1 zaadje late staan en zeide dat is je ene plant koop opnieuw een tentje srry van het geld en begin gewoon terug opnieuw man maar dan met 1 plant voor jezelf (woorden van de politie) echt mense er hing een kei ontspanne sfeer toen politie binneviel nog nooit meegemaakt ... maarja ze zeide het zelf ook van dit is banaal we kome voor plantage niet voor een hobby kweker die voor zichzelf kweekt...

 

SWOIT JULLIE ZIEN ME NOG TERUG VERSCHIJNE !!

!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen, moet inderdaad wel een tip geweest zijn dan, vieze ratten zijn er ook.

Tot snel! eens een kweker altijd een kweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De klootzakken! (sorry voor mijn taal)

Manman je was er bijna... Soit niet opgeven man gewoon opnieuw beginnen!

 

Veel sterkte en veel succes met je volgende kweekje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

chill , volgende zaadje was al ontkiemd , hebben ze hier gelate (uit medelijde denk ik :P)

Die gaat morge in de tuin ,komt er iets van dan komt er iets van zo niet .. .BOEIE

 

 

PLannen voor volgend kweekje zijn in aanmake , geen stress jullie horen snel van mij , zo snel geef ik mij niet gewonnen ik ben een vechter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is de mentaliteit! :punk:

Ik kijk uit naar je volgende kweekverslag!

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...