Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ziggy

autoflower 2x75W Tneon kweekje eerste keer deftig alle hulp welkom

Recommended Posts

BIJ NADER INZIEN STOP IK ER MEE!!!

HET WAS LEUK VOOR WAT HET WAS MAAR DE ZEVER ACHTERAF NIET WAART

 

ZIGGY OVER EN OUT

 

Nog een kleine tip , misschien graak ik hiervoor in de problemen misschien niet maar jullie hebben het recht dit te weten.

De politie zit op dit forum .. Maak u geen illusies ..

Geloof me en stel geen vrage

 

VEEL SUCCES IEDEREEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF !?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo verbaasd? Dit is wel te verwachten!

 

Deze forum is een vijver vol met vissen zonder dat je een hengel hoeft te gebruiken om te vissen voor de politie!

 

Ookal heeft wietforum een goede beveiliging etc, zal deze forum nog steeds gekraakt worden en ip adressen opgehaald worden zonder daar iets van te metken. Wat wietforum aan geld uitgeeft weegt niet op tegenhet vermogen van de overheid. Ip adressen worden opgehaald bij de provider en zo weten ze wie jij bent! Ze schakelen de netbeheerder in voor stroomverbruik en ze rijden in burger auto's smiddags en snachts voorbij met een IR camera voor hotspots.

 

Denk is logisch na, ik als agent zou hier infrilteren en zoveel mogelijk mensen pakken. Wat houdt hen tegen? Je laat open en bloot zien waar je mee bezig bent en dat is voor de blauwe mannen even de moeite om je ip adres te achterhalen.

 

Jullie weten wat de overheid doet. Diegene die kweken staan allang op de radar. Voor de politie is het maar een kwestie van tijd om actie uit te voeren.

 

Ziggy, ik wil weten waarom je dit wilde mededelen. Hebben ze jou dit gezegd toen je langs moest komen?

 

En nee je krijgt geen problemen met het vertellen van! Ken je rechten maatje

Share this post


Link to post
Share on other sites

drama ... :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie zit op dit forum .. Maak u geen illusies ..

 

No shit sherlock.

 

Ickzelve ben van de FOD Justitie. Heb van SensiLife mijn infiltrant gemaakt en DJBroertje geeft mij e-mail adressen door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerel, je kweekt met 2*75watt... Niet om je af te kraken hoor maar tis dat je het niet vergeet.

 

Misschien moet je wat minder sativa's roken,wordt jij blijkbaar een beetje para van. Jou moeten ze niet hebben hoor, ook al zijn je spullen weggehaald wat ik wel jammer voor je vindt. Dat is het laatse dat een kweker wilt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou u bakkes over para worde gast ik ging mijn verklaring afleggen en ze draaide hun scherm om en hadden allemaal foto's van dit forum ...

Wa parra ik smoor al anderhalve maand zelfs niet meer ;) lees ik dee dit kweekje 80% voor het kweken zelf omdat het leuk is.....

Reacties als die van u krijg ik ronduit het schijt van :)

Ik krijg prive berichte van allemaal mense die om meer uitleg vragen , ik geef ze die , heel het verhaal en bedanke me achteraf voor de info dus ssshhht ;)

 

en nee ik vergeet zeker niet onder hoeveel watt ik kweek...

Tis maar dat je ziet dat je daarmee OOK gesnapt word :)

En das gewoon kut

 

Dit is trouwens ook laatste post met dit profiel sebiet eens zien hoe ik het offline kan halen.

 

Nogmaals veel succes iedereen , ik blijf zeker bepaalde kweekjes volgen , cupp0 baeckalnd sniper ganjafarm en nog een paar

Keep them growing boys !!!

Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook normaal reageren he ziggy, een beetje respect.

 

En scherm omdraaien bij je verklaring? Geloof er vrij weinig van aangezien geen ene agent dit zou doen.

 

Eerst geef je aan omdat je getipt bent en nu zeg je dat oom agent doodleuk zijn scherm omdraait en jou kweekje laat zien..

 

Als dit wel het geval zou zijn dan zou elke grote kweker gepakt worden hier en niet de kleine micro kweekjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha kerel, loop niet zo hard van stapel, ik bedoel het helemaal niet negatief. IK spreek enkel uit ervaring als ik het heb over die sativa's, van sommige kan ik echt para worden :innocent:

 

En zoals GreenHulk al aangeeft wou ik jou daar ook op wijzen... je vertelde ons dat het waarschijnlijk de huisbaas vwas die een pik op je had en je appartement controleerde tijdens je afwezigheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat we vergeten dat ziggy niet in de randstad woonten eerder in een vlaamse streek .

randstad zit vol met growers die niet eens aan 2x 75 watt denken en direct naar de 400stappen ..

 

dit zal voor de blauwvessies makkelijk uitzoeken zijn .

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuppo als je zou weten waar ik woon en kweek zou je die laatste post niet hebben geplaatst XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

in adam hoop ik voor je haha ..

 

we hebben het nu wel over Tneon en niet over 400 en 600 watters :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was dat maar dan had ik ff de shop kunnen binnen lopen om wat te roken nu :D

Apen heeft die optie niet jammer genoeg :(

 

En voor de blauwe petten die mee lezen ik kweek niet naast een school :)maar even toegevoegd om ze geen extra reden te geven om me te viseren :)

Hun houden ons in de gaten en ik hou hun in de gaten vanuit de zetel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

400/600w is in mijn ogen nog steeds hobbykweek

 

iedereen rijdt toch liever met een snelle wagen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon een viekante meter moet kunnen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is je eigen hobby moeten ze zich gewoon niet mee moeien .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach het is belangrijker voor ze om ons moeilijk te maken in plaats van kinderpedofielen pakken en dergelijke terwijl 80% van de werkende Nederlander nog steed harder struggled om wat te kunnen kopen voor zijn kinderen ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet belangrijker, het is gewoon gemakkelijker.

 

Heb je ooit al eens een stoner met geweld zijn hobbykweek weten te verdedigen ? Ik zeg niet dat dit nog nooit gebeurd is maar heb het een flik horen zegge in een docu(Never Get Busted). Naam van de ex-agent weet ik niet meer maar je zou zeker eens naar deze reportages moeten kijken. Hij geeft het zelf aan, stoners om de hoek oppakken is gewoon eenvoudiger dan een onderzoek te starten naar een of andere verkrachting die gebeurd is.

Moet je maar es kijken naar de arrestatie van een zatlap en een stoner, de zatlap die zal zich verzette..

 

Edit: Gevonden http://www.youtube.com/watch?v=MdOKUb0jQko

 

Die kerel is geniaal "white male, long hair. I used to stop them all the time..." :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuppo als je zou weten waar ik woon en kweek zou je die laatste post niet hebben geplaatst XD

 

we weten het allemaal, je woont tegenover een politiekantoor... proficiat

 

 

En voor de blauwe petten die mee lezen ik kweek niet naast een school :)maar even toegevoegd om ze geen extra reden te geven om me te viseren :)

Hun houden ons in de gaten en ik hou hun in de gaten vanuit de zetel ;)

 

moest de politie jouw kweekje zien speedy, ik denk dat ze zouden lachen, eens over je hoofd wrijven en dan op hun gemak de woonst verlaten zonder gevolg terwijl ze mompelen "manneke, manneke, manneke..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas baeke niet tegenover het politie kantoor al zou dat in retrospect wel nog iets grappiger zijn XD

 

En mijn kweekje loopt voor mij goed genoeg hoor geen bruine punten en plantjes die lekker snel terug herstellen

Maar ja ik bekijk mijn plantjes in het zonlicht en niet door een oude lens van een gsm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat de kweek gestopt is, en we langzaam de verkeerde kant opgaan sluit ik het topic maar.

 

Als Topicstarter weer wil verder gaan hoor ik het wel.

 

:closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...