Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

extreme prijsstijging na legalisering in Colorado

Recommended Posts

de meeste schreeuwen om legalisatie omdat ze dan denken dat ze meer jointjes kunnen roken voor nog minder geld. Lachwekkend gewoon..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ten eerste gaat het om kwaliteit bij legalisatie & voor rotzooi betaal je nu ook minstens 14,- euro/gram, dus waar heb je het over.Legalisatie houdt trouwens ook in dat er wel een streng teeltplan gaat komen om aan de achterdeur te mogen leveren & daar horen regulieren kippenshit met antibioticaresten niet bij. :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af waarom er op dit forum mensen faliekant tegen legalisatie/regulering zijn, terwijl ze zelf wel gebruiken. Als je voor eigen doeleinden wat kweekt, dan zal de prijs in de shop je een rotzorg zijn. Of vrezen sommigen dat hun bijverdiensten zullen verdwijnen als de gemeenten hun handel op de markt gaan zetten? Die angst voor hogere prijzen komt me behoorlijk schijnheilig over. Berust die angst op verlies aan inkomsten? Zou het wellicht tegen vallen te moeten gaan werken voor een beloning die overeenkomt met de economische waarde van de verrichte arbeid?

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk verder dat er niet veel broodkwekers zijn die hun hand ophouden voor een uitkering.dat is toch veel te veel gedoe voor een paar honderd euro.ze verdienen toch al dikke centen en wilen low profile blijven.denk aan al dat papier werk en controles etc.

Ontopic;

Legalisering werkt alleen als dit volledig is en in alle landen.dan krijg je zeer goedkope buiten wiet en iets goedkopere binnen wiet.zou zo mooi zijn.....

 

Grtn depaashaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic opgeschoont.

Graag on topic svp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme, ik wil van jou horen, of dat je denkt dat ik tegen of voor legalisering bent, ik ben benieuwd of je het je strot uit kunt krijgen, kom maar op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk verder dat er niet veel broodkwekers zijn die hun hand ophouden voor een uitkering.dat is toch veel te veel gedoe voor een paar honderd euro.ze verdienen toch al dikke centen en wilen low profile blijven.denk aan al dat papier werk en controles etc.

Kan je wel alleen leven van een broodkweek zonder ander (wit) inkomen? Gaat de belastingdienst zich dan niet afvragen waar je van leeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme, ik wil van jou horen, of dat je denkt dat ik tegen of voor legalisering bent, ik ben benieuwd of je het je strot uit kunt krijgen, kom maar op

Op persoonsniveau zal het me worst zijn hoe iemand denkt over legalisering. De Nederlandse is in meerderheid voor. Ook ik ben voorstander. Ik denk dat je ook voorstander bent en zo niet dan is dat een standpunt dat ik respecteer. Het is mijn gewoonte namelijk om standpunten van anderen, ook als die niet overeenstemmen met de mijne te respecteren. Iemand met een ander standpunt dan het mijne kwaad toewensen of kwaad berokkenen past niet bij mij.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Afgelopen zaterdag stond nog een heel stuk in het AD over de legalisatie in Colorado & Washington State.Menige Nederlandse ondernemer staat te popelen om mee te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic weer een beetje opgeschoond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als vraag en aanbod in evenwicht zijn, doet marktwerking de rest.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie vergeten dat concurrentie ook de prijs laag houd, als er een enkele producent is dan is er in die zin geen concurrentie meer wat de prijs zonder twijfel als een raket doet stijgen. Er zijn nog altijd meer mensen die roken dan kweken en het moeten kopen in de shop.

 

Als de prijs niet meer te vangen is straks door legalisatie zijn er altijd nog mensen die wel vertrouwen hebben in schoon en biologisch product.

 

Ik vertrouw niks wat overheid is en wat er mee te maken heeft, dat is mijn religie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je houdt het niet lang vol als je onder kostprijs gaat produceren.

 

You know this is a capatalistic society anyone at anytime is allowed to invest participate and grow in the up and comming market. The only diffrence between large corperations and and the small buissness owner is buying power. This doesnt mean that we as individual growers will not have the ability to compete. As posted before we have massive companys exporting beer and whiskey. Yet just down the street I have dry dock brewery and downslope distilling. They produce some of the tastiest libations ive had anywhere. And they are small buissness competeing in the same state as stranahans and coors. And they are doing very well for them selfs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...