Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ach Baekelandt van 't verleden wat weet gij nu dit is een gemiste kans en school zuigt bavianenaars

 

Sniper luister naar mij, ik ben Baekelandt van het heden, binnekort van het verleden maar recenter als Ludo hier boven mij en ik zeg: zet uw vloer vol met planten. Nu. Vamanos. Andiamo. Andale. Jodela hiep hiep hiep

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, nou aan geestelijke ondersteuning geen tekort zie ik.

 

Alles goed met Snipe? Killingfields, tastes so gooooojjddd

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedelo jadela koekoek!

 

party.gifparty.gif

 

yeaahaaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baekelandt van het recente verleden die toen Baekelandt van het heden was moet zijn smoel houden want hij is een zatlap met slechte muzieksmaak!

 

Hij heeft wel gelijk wanneer 'ie zegt "vloer volzetten met planten"

 

maar daar kom je zelf ooit nog wel achter ;)

Wij verwachten uw update rond deze tijd dat wij zelf gaan updaten! Bring it on!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen weer min of meer nuchter? Kunnen we dan verder ja.

 

 

Vandaag dag 67 dag 7 12/12

Drinkt de ene dag een halve liter, soms heb ze erge dorst en krijgt ze een liter, voeding wordt vanaf nu stelselmatig opgedreven volgens schema BN, zowat alle twee dagen kunnen we weer wat binden.

 

Nog even een blik op de dame vorige week.

gallery_37919_15898_4062720.jpg

En vandaag

gallery_37919_15898_1229474.jpg

gallery_37919_15898_1291251.jpg

gallery_37919_15898_1447568.jpg

Toch een ding waar ze snel mee is, na 3 dagen 12/12 de eerste bloeiharen al gespot.

gallery_37919_15898_3151317.jpg

gallery_37919_15898_3050053.jpg

gallery_37919_15898_1631935.jpg

En dan kreeg ze een flinke SM en bondage beurt, waarbij ik haar vrijwel helemaal los heb gemaakt en herschikt over het net.

gallery_37919_15898_2547113.jpg

Oeps, knak, half door, gespalkt mbv een plakrand van een vloeitje, komt wel goed hoop ik.

gallery_37919_15898_1064275.jpg

Das dan ook de enige scheut die nog rechtop staat

gallery_37919_15898_3380048.jpg

 

 

 

En speciaal voor Baekie:

kijk eens wat komt daar piepen

gallery_37919_15898_1109683.jpg

 

Geniet nog van dit fantastisch weertje dit weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik zie dikke toppen en brede rivieren kleefende trix en plakkende klieren .

nu gaan we lekker bieren .

gaan dikke toppen worre .

de poes zei pik en de kanarie zei lorre .

en die heb ik vanmiddag hoogst persoonelijk weer terug gebracht .

want ik wil er 1 die zingt .

sorry hoor want nugter blijven is me met dat mooie weer niet gelukt .

 

gewoon genieten

mac

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verschil opeen weekje :tu

is ons bernadetje er dan toch doorgekomen... :)

 

komt wel goed nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i love mac :likken:

:bier

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update time, niet bijster veel te melden. We weten inmiddels dat deze ronde niet wauw gaat worden. So be it.

 

De dame slurpt de ene keer weer eens een liter, dan weer een halve liter met inmiddels verhoogde voeding en een drupje PK volgens het BN schema.

Vrij donkergroene fanleaves dus honger heeft ze zeker niet, hopelijk houd ze dit zo aan. Vandaag krijgt ze gewoon wa ter en morgen kijken we wel weer of ik de voeding volgens schema verhoog of gewoon deze dosering aanhoudt.

 

De geknakte scheut heeft nog enkele dagen meegedaan maar had vandaag toch de geest gegeven, tja het is wat het is. Is het geen kwantiteit hopen we toch op kwaliteit.

Ook onder het net hebben 2 takken het net niet gehaald. Deze heb ik gedieft, wat geschoren en als stek in een potje vochtige stekaarde gezet zonder veel meer blabla in een kamer serretje zonder extra licht bij men peper zaailingen. Ze leven nog, als ze aanslaan zullen ze ook wel gaan reveggen gezien ze toch al een ruime week 12/12 stonden. Wederom, geen verwachtingen whatsover, redden ze het, fijn, doen ze dat niet is het ook zo.

 

Ook lijkt de ergste groei der uit te zijn en is ze begonnen met topjes bouwen, gisteren heb ik haar nog gedeeltelijk losgemaakt en herschikt. Denkelijk heb ik misschien deze week nog enkele groeischeuten die wat neergeduwd worden maar denk ik niet dat ze het net nog verder gaat vullen.

De verwachte groeispurt is eerder een nog bossiger plantje geworden.

Moet er misschien wel hier en daar enkele fanleaves uitdieven in het midden. Merk regelmatig condens op daar waar bladeren op elkaar liggen.

Verder vandaag ook de resterende groeibuizen vervangen door bloeibuizen.

 

Dan wat random foto's om af te ronden zonder uitleg.

Vandaag dag 74 en 14 dagen 12/12

gallery_37919_15898_1569584.jpg

gallery_37919_15898_26893.jpg

gallery_37919_15898_2818964.jpg

gallery_37919_15898_3821805.jpg

gallery_37919_15898_3373422.jpg

gallery_37919_15898_1250828.jpg

gallery_37919_15898_1094462.jpg

gallery_37919_15898_1182421.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat ze zich bij jou niet over de batmix heeft heen getrokken

Hoop voor je dat ze wel een stel grote toppen gaat maken en het net gevuld zal raken met je pas ontwaakte muts ;)

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sniper ik hoop en denk dat de groei er nog niet helemaal uit is. Binden zou volgens ook niet meer nodig zijn, laat de toppen maar de ruimte krijgen.

 

Ik hoop voor je dat ze je nog aangenaam gaat verrassen.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speedy thx

 

Dj, thx, ik hoop niks meer, dan kan het alleen maar meevallen.

De zit idd nog wel wat groei in maar de eerste twee weken had ik alle dagen wel wat te binden, u kom ik toe met wat herschikken en hier en daar eens wat onder het net te duwen. Dus zoal je zegt ik zorg er nou voor dat ze een mooi veldje toppen kan vormen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hah die sniper,

 

plant is goed aan het recht trekken! houden zo!

 

met die nieuwe plant doe je MIJ geen plezier, je doet er jezelf een plezier mee ;)

 

op naar de knuppels!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk hoor Ludo, tis trouwens een oude bekende zijnde een auto Ak'tje die volgens de opgedane ervaring vorig jaar ongeveer samen met de KF zou moeten klaar zijn. Kwestie van toch nog een extraatje achter de hand te hebben. Overigens gaat de kleine zodra ze begint te groeien (is lekker in de pot aan het wroeten nou) naar buiten.

 

Knuppels, we zien wel

 

 

Bay ze weej, der is nog zaad onder weg voor buiten en eventueel volgende ronde indoor. Moet nog ienemienemutte doen maar heb alvast een paar soortjes bestelden ben dan zelf nog benieuwd elke freebees ik erbij krijg

 

Stay tuned

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

kik ze goan!

 

ben blij voor je dat ze het nu wel snapt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje dominant zijn, staat sniper elke dag 40 minuten op de plant te brullen "groei verdomme groei!" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is wel mooi bijgetrokken Sniper. :tu

1 op 1 gaat het zeker niet worden, maar ik denk dat je over 2 maand toch wel een volle pot met heerlijke Killingfields hebt. :smoke

Ik hoop voor je, dat ze ook nog een mooi kleurtje gaat krijgen straks. :icecream:

 

Groeten Beaker :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi, hier en daar heeft ze nog wel wat uitleg nodig hoor.

 

Baekie, brullen nee hoor ik spreek heel zachtjes en lief tegen der. En dan wring ik een scheut onder het net door en bind een tak vast. Wie nie luisteren wil zal voelen

 

Speedy, Baekieheeft daar zijn gevolg voor om zijn rotzooi op te ruimen, t schijnt dat ze het land uit is

 

Beakie, nee op wordt het niet, time will tell en kleurtjes, boeit m eigenlijk nu zo niet, als der maar wat afkomt.

 

 

Laterz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigen schuld ik had moeten weten niks te drinken tijdens het neuzen hier

 

Scheelt een hoop troep op het scherm en scheelt ook in prikkels in de neus ,desperado door de neus is niet zo'n lekker gevoel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin 4de week 12/12

 

 

Gisteren toch een blunder gemaakt (een van de velen zeker, nu en in de toekomst)

 

Was ff druk met andere zaken en bijgevolg nogal krap voor het licht uitging de tent open gedaan voor de dagelijkse checkup en watergift. En dus ook her en der wat scheuten aan het reorganiseren toen het licht uitging, geen probleem ff tijdsklok op manueel en de boel afronden. En dan zip je de tent dicht, met het licht nog aan. Gelukkig had ik dat wel gezien toen ik ging pitten dus de dame heeft al bij al 3 uur extra licht gehad, hoop dat ze me het vergeeft.

 

 

Verder alles zen gangetje, sinds vandaag krijgt ze ook weer wat sterkere voeding conform het schema maar dat wordt nog ff aankijken, ze ziet groen zat. De supermix zit op max nou, enkel de PK en bloembooster hebben nog wat overschot eer ik daar op de maximale dosering zit. Nu ja ik volg tot nu toe netjes het schema and so far so good dus, fingers crossed.

 

 

De dame zelf, tja der zit nog wat groei in, vandaag toch maar nog eens de boel herschikt en wat open getrokken teneinde de vele scheuten tussenin plat te krijgen. Op hier en daar wat al te enthousiaste scheuten na laat ik der gewoon gaan nou, toppen mot ze maken.

 

 

Tent open lampen omhoog

 

gallery_37919_15898_1411907.jpg

 

gallery_37919_15898_3336514.jpg

 

gallery_37919_15898_87423.jpg

 

gallery_37919_15898_688508.jpg

 

gallery_37919_15898_1343138.jpg

 

Random topjes in aanmaak

 

gallery_37919_15898_2658031.jpg

 

gallery_37919_15898_1046070.jpg

 

gallery_37919_15898_3769078.jpg

 

Paar foto's met flits, bescheiden trichjes in aanmaak

 

gallery_37919_15898_3029192.jpg

 

gallery_37919_15898_2907997.jpg

 

 

De kleine, begint langzaam ook wat te groeien al zit er wel wat strek in.

 

Deze zal spoedig naar buiten verhuizen (en binnen slapen).

 

gallery_37919_15898_917105.jpg

 

 

En na weer een partijtje worstelen

 

gallery_37919_15898_1049928.jpg

 

gallery_37919_15898_362740.jpg

 

 

Laterz

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, dat gaat er nu goed uitzien.

geen grote stappen snel huis ;)

ziet gut aus snaip.

volhouden nu.

muchos succesos.

 

grtn erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet eruit alsof ze toch nog wat aan het vullen is geweest

Dat schakel klok probleempje heb ik ook al paar keer meegemaakt ,gelukkig de volgende ochtend wakker geschoten op de normale schakel tijd en eraan gedacht

Een uurtje langer heb ik in de vorige ronde wel een aantal keer meegegeven zonder zichtbare problemen dus zolang je het niet zoals ludo doet denk ik dat ze je het wel zal vergeven ;)

 

Ps al dat haar tussen die plant zal ook fijn roken worden :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er plots zelfs niet half slecht meer uit! Goed bezig snipie!

Wel aan denken dat je de toppen ook naar boven gaat moeten laten groeien. Niet te snel binden, laat ze ff strekken, anticipeer niet op de groei.

 

huisdieren? want ik zie haren op de toppen. Niet zo fijn te roken :P

 

en idd, zoals Gerard Geelzucht boven mij al zei zal 3 uur eenmalig niet veel kwaad kunnen. Je moet met zwaarder geschut afkomen als je groeisprieten uit je toppen wil krijgen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...