Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Haze in de tuin

Recommended Posts

Hier niet de rot maar de .. LOL

 

Balen man maar thja it al in the outdoor game.

 

En echt zeker niet te klagen over de zon :)

 

(Pm je later even terug erg druk en erg uit me dakje).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kuro, bedankt!

 

@ Harry, Wat een spanning! Nanda zou zeer vroeg moeten zijn maar tis een kruising natuurlijk. Succes met "het", ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gosternokke jongen die paarse donder is me lekker. Heb haar fijn verkruimeld en mijn verdamper er mee gevuld. De bowl helemaal vol en dan een diepe puf nemen. Poeheej, das een dampervaring joh. Goh das echt,,, uhm,.. tja,. heb er ff geen woorden voor,

:vape:

 

Heb nog wel een foto van me SP. Die mist nu wat takken en bladeren, alles voor een betere beluchting. Iedere dag wat rot verwijdert. 7 weken bloei, de helft van de toppen hangt nu te drogen.

Ze heeft het zwaar in dit weer op het moment. Maar moet er wel bij zeggen dat ze ook niet altijd de beste behandeling heeft gehad. :whistle: Ze heeft al een regenbui gevangen.

 

gallery_33822_16645_1653216.png

 

Ze is paars met aan de basis van de calyx een rood/bruine kleur. Verwarrend met toprot/knippen, maar echt heel mooi en apart. Nooit eerder gezien eigelijk, het maakt me benieuwd naar het eindproduct. Hopelijk paars met een bruine gloed. Eens zien hoe lang ze kan blijven staan. Ik ben benieuwd.

 

Ondertussen is de HP2 een week geleden geoogst evenals BBQ die mooie rode wiet opleverden. Deze planten heb ik niet eerder genoemd dacht ik maar wel leuk om te vermelden dat het oogsten hiervan gelukt is. Ben benieuwd hoeveel skunk er nog in zit of uit te halen valt. De geur van de HP2 is goed en ik moet bekennen al een proeftopje te hebben gerookt en dat viel ook niet tegen.

 

Alles bij elkaar misschien een gram of 40. Geen fantastische aantallen maar dat gaat ook niet altijd.

 

Foto sp :smoke

gallery_33822_16645_4200373.png

 

Ze stond net even te schuilen toen ik een foto wilde nemen.

 

:wave:

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hier een ander Lebje

 

Leb'80 x Church f1

 

gallery_16467_4905_739226.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie kleuren op mooie planten :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Elmanito, het ziet er prachtig uit. Zo te zien een plant die buiten staat met wat koude nachten.

 

Bedankt Elmo! Zal wat kleur meenemen naar de Meet.

 

Sugar Punch heeft het niet meer naar haar zin. Dat is ook niet zo gek als je er zo bij staat,

gallery_33822_16645_18244.jpg

Maar het was nodig wat takken weg te halen. Anders rotte ze helemaal weg. Ze heeft het echt lang vol gehouden vind ik. Nu is het moment om de laatste drie takken te oogsten en drogen. De trichs zijn half vol. Ik heb er eerder wat vanaf gehaald toen de trichs nog helemaal doorzichtig waren. Ben benieuwd wat het verschil zal zijn tussen de twee.

gallery_33822_16645_296312.jpg

Excuus voor de fotokwaliteit.

 

 

De Nevill's haze staat nog steeds in de tuin. Een laatste dame en ze staat nu een week of drie in bloei. Nog maar 13 te gaan,.

Ze heeft de herfst tot nu toe overleeft en toen ze nog "in vorm" was zag je echt die kerstboom achtige opbouw.

 

gallery_33822_16645_382396.jpg

 

Maar we geven niet zomaar op want als ik dit zie wordt het wel nieuwsschierig.

gallery_33822_16645_364353.jpg

Ik wil haar wat bijvoeren en dacht eraan twee tabs bij te steken. Goed plan of zal ik haar gewoon rustig op deze toer door laten gaan?

 

We zullen zien, ik ben iig heel blij met me takkies SP en ga zo nog even verder turen door me microscoop naar haar.

Edited by miramar
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke kleurtjes daar miramar :icecream:

 

wanneer is die nevilles gezet? was je daar ook al aan de late kant of is zei gwn een late dame?

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT: Ik dacht dat alles hier laat de grond in is gegaan maar heb even terug moeten lezen om te zien wanneer het was. De Nevilles zijn in begin mei de grond in gegaan. Maar laat is ze zeker en verwacht er dan ook weinig van. Toch wel spannend met deze extreem opgerekte zomer. Wie weet wat voor daagjes we allemaal nog gaan krijgen.

 

 

Net nog wat geknipt. Knippen vind ik nooit echt een vervelende klus. Zeker niet als je wat van dit prachtigs vast kan houden.

De SP is alweer geknipt. Een leuk klusje, ik merk dat ik dan echt helemaal gefoccused ben. Ik hoor niks meer en zie allemaal maar de plant die ik vast hou. Knip, knip. Maar het is geen makkelijke plant. Zoals Achterlijke of Ozzoes ook al aangaf in zijn topic. Er zit zoveel paars en bruin in de plant zelf dat alles wel voor rot door kan. Toch zou ik haar zeker weer zetten als ik de kans kreeg. De voordelen die ik in haar zie, vroege starter, sterke wiet, lekkere wiet, mooi uiterlijk, geen hele heftige geur als er 1 in de tuin staat.

Nadelen zijn, het moeilijk kunnen zien van rotte plekjes, veel aandacht nodig in de vorm van controle op rot en voeding bijsturen.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies miramar, mijn hazes gaan ook nog lekker, al heeft die niet nog een 13 weken nodig. Maar hoop op het beste voor je!

 

Als je mooi materiaal zit te knippen is het niet zo'n vreselijk rot werk nee, maar fluffy bladeren zooi is een ander verhaal vind ik persoonlijk. heb t nog een beetje compact mogen worden?

 

Inderdaad erg lastig de rot te onderscheiden van het paarse bruine. Schrok me in het begin iedere keer de pleures als ik die paarse royal moby zag! Dacht iedere keer opnieuw neeee man, helemaal weg gerot.. ohnee, ze was paars.

 

Maar blij dat ze het goed heb gedaan bij je in de tuin! Benieuwd hoe ze mag gaan smaken!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt! Help het ook hopen voor jouw dat het nog lekker warm blijft in je kas.

 

Fluf knippen ben ik heeeeel makkelijk in geworden. Ik haal er nog net geen heggeschaar langs, knip knip knip klaar. Die fluf is ook vaak beter om te dampen en puur roken. Dan kan je die blaadjes prima gebruiken dacht ik zo.

 

De SP is lekker compact hoor. Hard. Alleen ze had zeker nog meer kunnen zwellen en de trichs waren halfvol. Maar ik durfde echt niet meer verder. Om de dag wat rot weghalen is pijnlijk en wilde graag wat overhouden. Ben echt benieuwd hoe die smaak zal worden. De PUNCH zit er al in iig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een update hier.

 

Tot die tijd een muziekje,

 

Edit: maar ff dat muziekje wat er stond verwijdert. Wat een vreemde muziek, batterijjjjjjeeeeen op.

 

 

 

Dit is top!

 

 

Maar deze is beter, ^_^ :D

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja de knipkunsten van mira kennen we wel inmiddels :D

 

Als je een topje van miramar wilt roken moet je eerst een halve plant eromheen vandaan knippen haha.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt ja, ik hou veel van die blaadsies er nog omheen. Dan blijft het topje mooi donker/in de schaduw.

Hier de songtekst van de muziek hierboven. Heb je wat om te lezen tijdens het snoeien :verrygood :smoke

 

Now that I know the way it goes

You gotta pay back every penny that you owe

Twelve years old, in your mama's clothes

Shut the blinds and lock up every door

And if you hear, someone's comin' near

Just close your eyes and make them disappear now

Years away, finds me here today

On my own, always on my way now

So I send my friends, gifts from where I've been

Something for the hand, they're never there to lend

Better keep those eyes, climbing paradise

And don't pretend, you won't reach it in the end now

Dearest dear, I know you been here

Why'd you run, tell me, why'd you disappear now?

That you're not here with me

Seems to be the only time that I can see you clearly

I may not know, how to treat or give you what you need

But I am a gentleman who says what he means now

And now I sing upon my knees

And praise the kindness of a gentle breeze

I see it swell like a story in me to tell

Told years away and past my baby dying

So you raise them up, to Heaven always hell

They're unaware, share, give a hand to help son

Oh, you give them away but they'll come back to you someday

Wanna know why nobody was ever there to help them

And no it ain't fair and if God forbid you care

It's enough to get you in a whole lotta trouble

Oh, realize, it ain't wise to idealize

Or put your life in the hands of any struggle

Never renounce or ever claim to be

And never buy that freedom just ain't free now

Ella sang, siftin' in the sand

Like a hymn within to help us understand

Heaven awaits, we're making our last stand

Glory bound and sparrow in our hand

 

Ben ook aan het knippen in me topic :whistle:

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kzal eens ff wat foto's uploaden. Had nog een mooie shot genomen van de bevruchting van de Nevil's haze. Ze staat er stoer bij, alleen krijgt ze zo goed als geen zon meer. We gaan het meemaken, misschien stijgt de temp zomaar 15 graden :engel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kzal eens ff wat foto's uploaden. Had nog een mooie shot genomen van de bevruchting van de Nevil's haze. Ze staat er stoer bij, alleen krijgt ze zo goed als geen zon meer. We gaan het meemaken, misschien stijgt de temp zomaar 15 graden :engel

 

Zeker foto's posten, ben er ook benieuwd naar!

PS: nog een tiental weken te gaan... :-)

 

Grtz,

Deep

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Nevill's dame staat nog steeds stoer buiten. Ze ontwikkeld zich langzaam door en daar geniet ik toch wel van. Ik maak me geen illusies maar ze blijft door gaan tot nu toe.

Rond de plant wat houtasse gestrooid wat twee dagen erna zichtbaar was in de bladpunten. Gelijk gele puntjes te zien en sommige al verder. Ik geef haar geen voeding meer. Van de week nog wat bacto voor haar maken.

 

De foto's zijn van anderhalve week terug,

 

gallery_33822_16645_5188814.png

Een verwachte bezoeker meld zich. Superchill!!

 

gallery_33822_16645_4834249.png

 

gallery_33822_16645_3873827.png

 

gallery_33822_16645_6011516.png

Een poging tot bestuiven. Ik heb haar wat stuif van een Wildsuper07 gegeven maar zie nog geen bruine haartjes. Ik denk dat het mislukt is.

 

Ze heeft het koud op het moment denk ik. S'nacht kan de temp al flink zakken. Zal van de week weer een foto maken.

 

 

 

 

Ik ga ervanuit dat ze tussen de 14 en 16 weken zal bloeien. Ze heeft er nu 7 op zitten.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk jij heb nog wat mooi groen om van te genieten!!

 

Voeding zou ik idd niet doen nee, de plant neemt zover ik weet weinig tot nix meer op in deze kou. Misschien wat warm water in de ochtend? Heb je toch een voorsprong alvast qua warmte.

 

Maar hoe smaak die sp nu.......!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Alch, komt je bekend voor misschien die groene rakker? Ik heb de Nevil's binnen gehaald :lol: Wat er aan hing iig.

 

@ Ozzoes, de SP smaakt naar een Sativa. Dikke vette sativa smaak, met heeeel in de verte wat zoets. Potente dame dat wel. Precies zoals in de omschrijving. Je komt er de dag mee door als je weinig rookt maar geef je gas dan krijg je die mokerpunch. Niet verkeerd maar voor overdag wat te heftig.

 

De Nevilles Haze heeft heel wat kou doorstaan. De eerste nachtvorst had ze wat gekrulde en verdorde bladeren. Dat zetten niet door tot een tweede keer nachtvorst. Toch bleef ze netjes staan, ontwikkeling van nieuw materiaal leek niet meer te gebeuren. Daarna twee keer een flinke storm op dr kop gehad en toen was het klaar. Bovenin wat rot dus direct om gehaald. Er zit amper topmateriaal aan maar heb toch wat te drogen gelegd.

Een diepe diepe buiging voor een plant die het zo lang vol houdt :engel

 

Ze heeft ongeveer tien weken in bloei gestaan nu. Trichs zijn mooi milky.

 

gallery_33822_16645_575487.jpg

 

gallery_33822_16645_201050.jpg

 

Ja, dan hoor ik wat mensen heel hard lachen. Want dit is toch helemaal geen wiet, niet? Ik ga het eens proberen en laat jullie weten wat ik er van vond.

 

Have a good one! :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat soort flufwiet heb ik ook weleens gehad. Iedereen lachtte zich suf, totdat ze een paar trekjes namen...

Was wel een totaal andere soort; Passion#1 van Dutch Passion.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed te horen dat de sp goed bevalt!

 

Toch nog wat te roken man van die nevilles! Dappere plant hoor! Mijn laatste restje van de big bang staat ook nog steeds, maar das morgen wel anders haha.

 

Hopen dat t wat is en anders ken je er prima hasj van maken toch?:)

 

Roookze!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed te horen dat de sp goed bevalt!

 

Toch nog wat te roken man van die nevilles! Dappere plant hoor! Mijn laatste restje van de big bang staat ook nog steeds, maar das morgen wel anders haha.

 

Hopen dat t wat is en anders ken je er prima hasj van maken toch?:)

 

Roookze!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die neville heeft idd haar sharmen. erg mooi.

 

neville hoort ook absolute geen schoonheids prijs te winnen!!!! zelfs binnen is het meeste fluf achtig. wel een van de lekkerste high die ik ervaren heb al is dat persoonlijk.

 

mooie plak bende??? en goed aan trichs. dan zal ik iets van ice/oil o.i,d van maken

 

gefeliciteerd mis je het groen al in je tuin.... met zon sativa kan het niet anders dan dat je er een band mee krijgt :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...