Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Haze in de tuin

Recommended Posts

miramar, je leest mijn zin niet goed

ik bedoel: wil je naar een verjaardag of whatever dat je ook als het donker is je de planten pas in het schuurtje kunt zetten

meestal sta ik rond half 11 op ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, ik vat hem denk ik. Dank je.

Wil ze graag op een zelfde tijdstip iedere dag verduisteren. Hoeft niet helemaal perfect maar denk dat als er met de tijd geschoven wordt het gevaar op herma's groter wordt. Dat zou wel balen zijn na zo lang verduisteren en zoveel moeite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom schroef je niet een paar balken aan elkaar en gooi je er een zeil over in de schuur? 10 minuten werk met 2 linker handen. Beetje duct tape en het is lichtdicht genoeg lijkt me. Als het goed is moet je ongeveer een maand verduisteren en neem aan dat er nog geen toppen aan hangen dus een afzuiger voor geuroverlast is nog niet echt nodig de komende maand?

 

greets Tita

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie Tip. Al ben ik niet bang voor geur, wel voor rot. Maar dat is idd de eerste tijd niet aan de orde. Het houdt me bezig en ben aan het zoeken naar een oplossing. Mogelijk dat ik een tentje kan gebruiken van een forummaatje. Een zeil over een balk trekken wil ik ook wel proberen. Het extra risico is kut maar daar stappen we maar even overheen. Nevills HAZE is belangrijker :icecream:

Verduisteren in de schuur duurt wel langer als een maand denk ik. Het is nu juli dan augustus nog even door en september doet ze het zelf hopelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vind het slepen met je planten geen probleem?

 

Waarom dan niet de zontabel er bij pakken?

Stel zon gaat op om 5 uur zet je ze 5 uur naar binnen, zodra het donker is of je terug komt van een feestje knal je ze weer naar buiten.

kun je elke dag een stukje eerder he planten weer uit de schuur halen tenzij je een avond weg bent.

zolang ze voor zonsopkomst maar weer buiten staan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

drama dude die neville haze gaat helemaal niks meer worden, word pas oktober oogsten en een shitload aan rot.

 

de rest moet wel goed komen :D

 

edit: je nevilles worden zo aan je foto te zien wel 2,5....

 

mochten ze echt te groot worden knikker ze dan maar 24 uur donker misschien wel 2 dagen. dit zal voor stress zorgen en mogelijk herma eigenschappen naar voren brengen. maar mocht je straks je plant tegen t dak aan zien komen heb je GEEN keus.

 

dan zal ze zich volledig richten op het maken van buds. reken sws maar 14 weken bloei gaat erg lastig worden ga maar sparen voor een binnen tent

Edited by hemprenaissance
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Casto, Slepen met planten is geen probleem. Maar het moet qua tijd ook kunnen praktisch gezien. Als ik iedere dag om 05:00 eruit ga dan ben ik kapot na een week. Ik heb hier nog geen ruimte om te verduisteren.

 

@ Hemp, Dat klinkt goed. Vooral het laatste deel. Binnenkweken zou perfect zijn maar zie ik op korte termijn niet gebeuren hier.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De Original Haze gaat vanaf 25 september beginnen met bloeien hier in NL & Neville's Haze zal daar niet veel van schelen, alleen de bloeitijd is een stuk naar beneden gebracht.Herma eigenschappen heb ik nergens van kunnen lezen bij Neville's Haze, tenzij deze feno meer indica eigenschappen heeft.Succes verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks,

 

Dubbel bedankt trouwens want heb natuurlijk wel naar je geluisterd. Er staat ook nog HP in het zonnetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ elmanito: jij beweerd dat er geen hermas opduiken uit het ow sow beroemd ( en oud ) neville haze???

 

dat kan wel degelijk zelfs met een lange versies. gezien bij een kennis van me dit is de ALLERGROOTSTE reden dat ik haar sws niet snel binnen zal telen. je zal maar week 10 zitten en ineens ballen das genoeg om alles naar deen klote te helpen :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je hebt Neville's haze & je hebt Neville's haze.Tegenwoordig verkoopt bijna iedereen Neville's Haze, dus weet niet waar je kennis die vandaan hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaden komen van een forumlid die ze weer uit de stal van Mr Nice heeft. Maar het klopt wel wat je zegt Elmanito, hetzelfde overkomt me vaak in de shop. Dat spul is niet meer te krijgen lijkt het.

 

Ze ruiken me toch een partij kruidig. Lijkt wel hashies, heerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Casto, Slepen met planten is geen probleem. Maar het moet qua tijd ook kunnen praktisch gezien. Als ik iedere dag om 05:00 eruit ga dan ben ik kapot na een week. Ik heb hier nog geen ruimte om te verduisteren.

 

@ Hemp, Dat klinkt goed. Vooral het laatste deel. Binnenkweken zou perfect zijn maar zie ik op korte termijn niet gebeuren hier.

 

Je hoeft dan toch niet vroeg op?

Verduister ze om bv 5 uur en zodra het donker is kan het weer weg.

Kan ook 7 of 8 uur savonds zijn net wat jou uitkomt ;)

Gewoon de zonsopkomst tijden checken en dan 12 uur verder = verduisteren -> donker -> verduister weg.... Kind kan de wasmachine aanzetten :D

Edited by Casto
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begreep het niet goed Cast door de tijden. Haalde 05:00 door elkaar met 17:00. Maar nu vat ik hem en zie dat je precies had bedacht wat ik wilde gaan doen, :lol:

Met de nadruk op wilde gaan doen. Ik ga ze ergens wegzetten, groot laten worden en dan stekken van snijden. Kan ze bij iemand kwijt, ole! Hij heeft nu 9 weken haze staan en is niet tevreden met het gewicht dat eraan komt. Het is natuurlijk ook net niks zoiets. Hij wilde weer terug naar 12 weken haze en om daar nog een paar weekjes aan vast te plakken leek hem geen probleem.

Zal de eerste keer stekken snijden voor mij worden. Misschien dat ik alvast drie stekken snij, van alle drie 1 en dan op een gare plek in de bloei laat gaan. Dan weet ik iig welke vrouwen en welke mannen zijn.

Dit heeft een goeie kans van slagen, dat betekend dat ik alsnog me Nevills zou hebben. Ben ik blij mee. :icecream:

gallery_33822_16645_302947.png

De Neville's haze, nog steeds met drie in 1 pot. Ze mogen snel "los" spelen lekker met de voetjes in de volle grond.

 

Er zit een tab bij en qua vloeibare voeding geef ik een lage dosis biobizz grow.

 

Het fimmen is bij twee van de drie goed gelukt. Dan andere maakt wel nieuwe vertakkingen aan maar gaat langzamer.

 

 

Dan de Sugar Punch, die gaat lekker lekker.

gallery_33822_16645_1674145.png

Hier en daar wat storm, slakken, katten en ratten schade maar voor de rest gaat ze het zeker halen. Ze heeft al aangegeven een plekje te willen reserveren in de kas bij slecht weer en laatbloeierij. Dat gaan we regelen voor haar. Een zoete dame die zulke klappen uit kan delen verdient een ereplaats.

Zal ik haar ook fimmen?

 

Tot een volgende :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er toch mooi bij? :tu

 

Zou de sugarpunch lekker laten zo,als je gaat toppen/fimmen staat ze weer een paar dagen stil,wat we niet kunnen gebruiken op deze tijd van het jaar.

 

Groeien met d'r donder. :whip:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik 2 tl lampen boven in mijn kas, die altijd aan staan 06:00 tot 18:00

 

Als ik keer weg moet in het weekend bijvoorbeeld, laat ik heel de dag mijn zeil erover liggen. en dan hebben ze toch kunstlicht voor 1 dag.

 

Normale tijden ben ik zelf altijd voor 6 thuis en gooi het zeil erop en savond eraf, maar soms laat ik het ook gerust hangen tot 10 uur sochtends, want zitten toch lampen in :)

 

Dus miss een soort van afdakje bouwen boven je plantjes?

 

En je gaat je plantjes nu toch niet ineens weg brengen? das zonde man :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ CBD, bedankt voor je tip. Tof van je dat je meedenkt.

Iets bouwen zou goed kunnen in de schuur. Iets in de tuin maken gaat niet werken. Iedereen kijkt erop en mensen houden elkaar behoorlijk in de gaten hier in de buurt. Echter wordt het nu steeds later en later in het jaar. Ik had voor mezelf uiterlijk 1 juli gesteld als datum om te starten met verduisteren van de Nevills. Daarbij heb ik ook mijn werk en mensen om me heen die aandacht nodig hebben. Er staan nog wat planten her en der die ook aandacht willen. Me te verduisteren planten stonden thuis en had er lekker wat neergezet omdat mijn schuur toch groot zat is. Maar ik had bij het begin moeten beginnen, eerst de schuur verduisteren. Dat was het belangrijkste.

 

Niet gelukt helaas.

 

Maar ze mogen bij een ander en daar ben ik echt super! blij! mee. :lol: :icecool :verrygood Het zou zo kunnen dat ik over een maand of wat een dikke nevels rook. A man, lijkt me prachtig.

 

 

 

Dan nu,

Wat ook prachtig is,

 

Den Rooie Lieb!

gallery_33822_16645_1854401.pnggallery_33822_16645_1998003.png

gebrouwen en geschonken door MacError hier van het forum.

Ik hoop natuurlijk nog steeds op een vrouw. Deze plant kan bij mij alle kanten op wat denken jullie man of vrouw?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wou ik ook net zeggen, Rooie Lieb en geplooide koper buis: Dat riekt naar Mac

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Sniper, dat heb je goed. Gelukkig heb ik nog zaden over dus kan altijd later nog eens zaaien voor een vrouw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het moet kunnen idd. Maar een tentje is geen optie tenzij ik hem afzuig. Ik heb geen mogelijkheden de planten er twee keer per dag in en uit te zetten. Afzuigen is ook geen optie ivm risico dat ik gesnapt wordt. Wanneer ik gesnapt wordt met een hok en afzuiging zullen ze dat zwaarder kunnen straffen. Dat risico ga ik niet nemen.

Zelf een tent maken geeft hetzelfde probleem.

Opties die overblijven (denk ik) zijn toch de hele schuur verduisteren, bij iemand onder de lampen, de kliko in,

 

 

ben hier ff niet meer geweest en ik lees dat het inmiddels wel weer oke is gekomen....

 

MAAR DENK A.U.B 10 STAPPEN VOORUIT VOOR U ERGENS MEE BEGINT

 

je zit gvd op goud man zulke mooi sooorten en dan 'kankeren' over verduisteren , 2 dagen klussen.... afzuiger hogere straffen. waar heb u het over dude !!!!! die afzigert levert je 20% meer straf op ??????

 

hoe dan ook het risico meer dan waard. daarbij weet waar gij aan begint!!!!

 

 

ps: edit sorry ik ben natuurlijk ook nalatig geweest in je topic, ik zal een deel van de schuld op me nemen :P

 

 

KOM OP DUDE NIET VERKLOTEN GEWOON DOOR GAAN!!!!!

 

possitief bedoelt / oppeppend!!!!!

Edited by hemprenaissance
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap je punt met verduisteren 2 jaar lang gedaan maar dat kost ook zijn tol en tijd.

 

Hoop dat je een weg en een manier vind ..

 

Kuro-neko.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mannen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is het waard, volgende keer weet je wat je moet doen ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

offcourse is het t waard, tjah draai je 24/7 binnen en heb je potten vol liggen.

 

maar dan nog als je ziet wat je buiten allemaal wel niet kan uithalen dat allemaal zonder of bijna geen stroomkosten !!!

dat kunnen we toch niet laten liggen.

 

zo draai je buiten ook nevilles haze een soortje die je binnen niet snel neer durft te zetten :whistle: :dribble:

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...