Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Haze in de tuin

Recommended Posts

Foto's!? Ja daar is het zeker tijd voor. Verduisteren had ik ook al mee kunnen beginnen denk ik. Nog niet mee gestart.

 

 

 

A die rooie lieb ben ik ook zo super benieuwd naar. Hopen op een vrouw. Dat die mooi rood wordt is me duidelijk.

 

gallery_33822_16645_2222622.png

Stammetje van zijn broer of zus staat er nog naast, afgeknabbeld door de slakken. Maar dit is een winnaar(es), dat is duidelijk.

 

 

Sugar punch fem. Ook zo benieuwd naar.

gallery_33822_16645_6023699.png

 

 

 

Ik ben helemaal verliefd op deze bladeren. Al een tijdje ben ik opzoek naar een echt haze/sativa plant met van die lange dunnen blaadsies. Ze zijn ook zo groot.

Dit is haar helemaal en ben dr echt blij mee.

gallery_33822_16645_496412.png

 

 

Ze zijn alle drie gefimmed, waarvan ik nog niet zeker ben of het is gelukt. Vandaag of morgen starten met verduisteren want dit worden monsters zo groot.

gallery_33822_16645_4029404.png

 

Ze gedragen zich als outdoorplanten in potten. Grote internode afstand en groeien als beesten.

Edited by miramar
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

hoop dat het je lukt met verduisteren, zal denk ik aardig wat strek in zitten

zet je ze gewlln binnen?

Goed bezig grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iemand nog tips heeft mbt verduistertijden. Ze worden verduistert in een schuur. Daar is het aan het einde van de dag wel flink opgewarmd maar heb weinig ventilatie ivm licht lekken.

 

Dus als iemand nog een goed en werkbaar idee heeft, gooi op.

 

Mijn eigen idee is om ze om 21:00 / 22:00 de schuur in te knallen en dan om 09:00 / 10:00 er weer uit te halen.

 

 

Edit: of toch maar wel een stek af halen?

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze gelijk in je schuur zetten

die van mij (ook 90+ % sativa)

heb ik al bijna 30 dagen 12/12, strekken als de malle

nu een paar dagen 11/13 en ik zie gelijk haartjes

ze zijn van ongeveer 25 cm naar 12/12 gegaan nu ongeveer 90 cm

zou zsm 11/13 zetten, denk dat nevilles ook erg zal strekken.

en die van jou moeten nog 16 weken he....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier gaan ze ook om 21.00 de schuur in tot 9.00.

De schuur staat de hele dag de zon op dus daar is het ook aardig warm.

Ik zet de schuur om 17.00 open met een ventilator die naar buiten blaast tot 21.00 uur dan is het weer aardig afgekoeld in de schuur als de planten erin moeten.

 

suc6

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

S37, als je een foto wilt posten, be my guest. Zo te lezen gaat ie lekker bij jouw.

 

@ FUBAR :D das ook best te doen, ff de schuur openzetten voor ze erin gaan. Thanxs

 

Morgen beginnen met verduisteren, I promise you! (one day you will be a Nevill's haze)

 

De nev's zijn hier misschien ook wat meer gestrekt doordat ze met zn drieën naast elkaar staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok! :)

1vd grote

gallery_40267_16880_1785525.jpg

smalle blaadjes vd kleine

 

gallery_40267_16880_1466460.jpg

was de nevilles geselecteerd voor binnen? dan kun je ze natuurlijk wel 12/12 zetten

Edited by S37
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die heeft een veel kleinere afstand tussen de nodes.

 

Het is een binnenplant en wil haar asap op 12 12 zetten. Nog steeds niet gelukt vandaag. Ben het gewoon glad vergeten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zou maar opschieten dan maatje straks wordt het weer veel te vochtig met alle rot gevolgen die je kan bedenken ;)

 

Maar jou kennende gaat dat wel goed komen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivm het droge voorjaar denk ik dat het een natte zomer gaat worden maar we Zullen zien

Tot nu toe erg droog :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een govergeteten tering wereld zeg,

 

Sla ik een end hout voor het raam van de schuurdeur, kom ik erachter dat de hele schuur licht doorlaat. Die hele fucking klote schuur is van rabatdelen of hoe je dat ook noemt.

 

 

IEMAND NOG TIPS WANT IK WEET HET NIET MEER.

 

 

Heb hier een sugar punch, rooie lieb, KOkush en Nevillis haze staan die verduistert moeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen paniek. :D

 

Purschuim misschien een optie.

 

Of een verduister tent maken in je schuur.

 

Frame van bamboe maken om je plant en zwart wit folie er overheen.

 

Zolang het niet regent doet een kartnonendoos ook zijn werk.

 

Het folie en de doos wel verwijderen als het donker is buiten.

Edited by achterlijkeharry
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

of frame van hout en dan veiverzeil er over, dat heb ik ook !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er lekker uit daar

suc6 ermee

ik volg !

 

//Green Lee :smoke

Edited by Green Lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mooie van de schuur was dat er veel ruimte is. Dan had ik ook weinig last van vocht problemen.

 

Zie het verduisteren met een zelfgemaakte tent niet zitten en Miss M. ook niet vanwege het aanzicht. Kan ik ook wel inkomen. Misschien kan ik een tent in de schuur zetten. Die aanschaf ga ik niet doen vrees ik.

 

Misschien dat ik die rooie hier in de tuin afbloei (als het een vrouw is, stil keeping fingers crossed). Heb er een afdak voor.

Die kushjes geef ik weg aan een vriendin.

Maar die Nevill's, poe heej. Wat zal ik toch eens,

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigen frame maken!

voordel houtjes 38 euro zeiltje erbij

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom de schuur aan de binnenkant niet even bekleden met een folietje?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig voor je Miramar, zeker wat betreft die Neville's...

 

Die Rooie Lieb zou ik sowieso proberen af te bloeien. Die Neville's echter wordt een hopeloze zaak zonder verduisteren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verduisteren van de schuur wordt een klus van 2 dagen. Die staat namelijk vol met spullen. Het idee van dit project was dat het makkelijk te doen zou zijn. Makkelijker als een berg guerrilla planten verzorgen. Ik had alleen de planten smorgens en savonds ff wat aandacht moeten geven. Om er een heel project van te maken zie ik niet meer zitten.

 

Jammer de Bammer

 

Tentje is een topplan echter dan wordt het ook weer een heel project want dan kan ik ze / haar niet de hele nacht in laten staan zonder afzuiging of iets.

 

Komt vast goed allemaal. Heb hier een goede plek waar ze droog kunnen staan. Die Nevills gaat niks meer worden denk ik. Mijn plan op dit moment is om ze zo groot mogelijk te laten worden en dan aan stukken te knippen om ergens bij iemand onder een lamp te knallen. Weet alleen nog niet bij wie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het niet doet ga je spijt hebben denk ik.....

iniedergeval dat is bij mij zo elk jaar weer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het moet kunnen idd. Maar een tentje is geen optie tenzij ik hem afzuig. Ik heb geen mogelijkheden de planten er twee keer per dag in en uit te zetten. Afzuigen is ook geen optie ivm risico dat ik gesnapt wordt. Wanneer ik gesnapt wordt met een hok en afzuiging zullen ze dat zwaarder kunnen straffen. Dat risico ga ik niet nemen.

Zelf een tent maken geeft hetzelfde probleem.

Opties die overblijven (denk ik) zijn toch de hele schuur verduisteren, bij iemand onder de lampen, de kliko in,

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

smorgens verduisteren, dat doe ik ook

dan kun je ook 4 u snachts nog ergens zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Harry, makkelijk had ik ook zeker niet verwacht. Ik had ook geen opbrengst verwacht. Maar dit had ik niet verwacht. Had iig verwacht de planten geforceerd in bloei te kunnen zetten.

 

@ S37, als ik het goed begrijp ga je om 4 uur je bed uit, zet je planten in het hok en haalt ze er smorgens weer uit. Dat doe je 100 dagen of meer?? Are you nuts?

 

 

Ik wil er best moeite voor doen, niet op vakantie voor gaan, geld in steken. Maar heb voor nu nog geen werkbare oplossing gevonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...