Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Haze in de tuin

Recommended Posts

Nevill's, ze heeft me hart gestolen.

 

Wat ik heb geoogst is nog niet te roken. Ik denk niet heel sterk omdat ze nog een week of 5 moest denk ik. De laatste weken geen straaltje direct zonlicht.

Het was een mooie ervaring.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb haar gesmoked na het drogen. Smaak is nog niet waar het zijn moet denk ik, beetje koffieachtig. De geur als je haar aansteekt heeft iets van een konijnenhok dat gemest moet worden weg.

Maar de high hoog en droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat horen we graag mieramar! Koffieachtig lkker toch?? Komen bij mij wat strains waarbij dat de smaak aanduiding is:P

 

Geniet er van op je groene wolk ergens daar bovennnnnnnn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanxs Ozzoes! Zeker goed te doen. Heb er nog 1 jointje van over :innocent: totaal 6 van kunnen draaien. Niet slecht. Als je een veld vol zet kom je de winter wel door,. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic Miramar. :)

 

Die 2 zaadjes, die ik uit de Rooie Lieb sample had, vertonen helaas in de voorbloei al hermaverschijnselen. :(

Ballen en calyxen en ballen met haar (wel rode haren).

Heel jammer, want vooral 1 van de 2 is vanaf het 1e blad al donkerpaars (onder het blad).

gallery_32885_17826_171671.jpg

En de geeeuuuuuuur! :icecream: Ik kan er daarom ook nog steeds geen afstand van doen. :wub:

Ik denk dat ik het back-up stekje wel ga bewaren en er een microrondje mee ga doen. Alleen voor de hasj. :j

 

I'll keep you posted! :D

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Beaker, ik had je belooft volle lieb zaden te geven. Dit waren de zaden die uit de plant in me tuin komen. Geen idee wie de vader is en is hier in de buurt ook niet te vertrouwen. Dat zie je ook aan jouw hermaplant wat ik overigens erg vervelend voor je vindt. Die geur heb ik nog niet eerder aan een andere plant geroken. Vooral die rode is heel aromatisch, citrus, haze, lavendel/rozemarijn. Ze vertoond wel redelijk hetzelfde uiterlijk.

 

Thanxs for posting en gefeliciteerd met je moderatorschap!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist dat de vader onbekend was en de kans op herma groot was, maar ik MOEST ze gewoon proberen (je weet maar nooit :rolleyes: ).

 

...

Die geur heb ik nog niet eerder aan een andere plant geroken. Vooral die rode is heel aromatisch, citrus, haze, lavendel/rozemarijn. Ze vertoond wel redelijk hetzelfde uiterlijk.

...

Je slaat de spijker op z'n kop! Echt heerlijk. :icecream:

Ik zou graag zo'n donkerrode (is nie paars he! :rtfm: ) willen kruisen met een Santa Maria.

Een eigen versie van Rooie Marie en misschien als experiment met sts. :jump:

 

Bedankt voor je felicitatie (beter laat dan nooit :likken: ), maar ik ben al sinds eind mei vorig jaar mod. :lol:

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, raak in de war door die nieuwe avatar maar die heb je ook al weer een tijdje waarschijnlijk. :wacko: :lol:

 

 

Rooie Marie, qui qui!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, nee hoor, deze avatar heb ik nog maar pas. ;)

 

Er bestaat al wel een Rooie Marie, maar ik vind dat ze die naam niet verdient, omdat de Shaman niet rood maar paars is. :likken:

Ach, wat maakt het ook uit! Ik noem ze dan gewoon Rooie Maria. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...