Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Boosie

Nederlanders willen marihuana gelegaliseerd hebben

Recommended Posts

Oplossingen: bied die buurjongen van 16 eens wat aan, rook samen en hij zal respect voor je hebben en niks jatten. En het 2de geval van een 14 jarige die zijn eerste jointje wil roken, laat 'm lekker zn gang gaan, al is ie 12.

 

Juist niet, je moet rekening houden met andere mensen. Als je buren anti wiet zijn dan zal je zeker problemen met hun krijgen als jij wat in je tuin hebt staan. Hun kind wat wiet aanbieden lijkt mij dan helemaal niet verstandig. Mensen hebben nou eenmaal een bepaalde beeld over wiet en dat zal nooit overgaan. Iemand die helemaal verslaafd is aan cannabis heet een junkie maar iemand die verslaafd is aan alcohol noemen ze een alcoholist. Terwijl ze gewoon hetzelfde zijn. Toch wel vreemd dat er nooit moeilijk gedaan word als het om alcohol gaat, maarja daar betaal je namelijk veel belasting voor.

 

Ik denk ook niet dat de overheid met legale hobbykwekers bezig wilt zijn. De controles zullen vrijwel onpraktisch zijn. Kijk maar eens bij Bedrocan daar word echt alles geregistreerd van stek tot aan de gedroogde top. Toch zijn er mensen die beweren dat ze hobbykwekers zijn maar wel 1 of 2 kilo legaal willen kweken. Je gaat me toch niet wijsmaken dat 2kilo wiet voor eigen gebruik is. En al zou het in praktijk wel zo zijn hoe kunnen ze je erop controleren dat jij het niet stiekem verkoopt aan andere partijen?

 

@zappie: een bekende van me heeft chronische slapeloosheid. Zij vertelde me dat ze slaappillen van de arts kreeg, deze hielpen in het begin wel maar het sloopt je wel na een tijd. Onder invloed van een slaap pil zal je niet eens normaal kunnen functioneren, te veel negatieve bijwerkingen. Ik wil niet eens weten wat er in dat soort spul zit. Sinds ze overgelopen is naar wiet heeft ze daar nooit last van. Wiet is in haar geval een goedkopere medicijn maar ondertussen willen ze je allerlei troep aansmeren zodat overheid er geld aan verdiend.

 

Met legalisatie bedoelen ze gewoon dat ze zelf gaan kweken en dat zij de boel gaan verkopen, en kom je daar tussen dan zal je vast te maken hebben met een "economisch delict".

 

Is misschien een beetje offtopic maar dit doet me echt denken aan de etherpiraten die met een zender gewoon gebruik maken van de ether. Inmiddels zijn de boetes al gestegen tot 65 000 euro. Het is zogenaamd een economisch delict. Met andere woorden jij hebt een mast in je tuin staan en daar heb je een vergunning voor nodig. Een frequentie moet voor een paar ton verhuurd worden maak je er gratis gebruik van dan zit je aan de portemonnee van de staat en dat mag niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Laat jij je het kaas van je brood gappen?

 

Dat doen verschillende andere instanties al. :rolleyes2:

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, andere vraag:

als er veel kwekers nodig zijn bij shops of bij clubs

hebben de kwekers van dit moment dan geen giga voorsprong?

 

of zit het puur in het feit van minder gaan verdienen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kaas van mijn brood jatten doen vooral de SP, Groen Links en de PvdA. Als we maar genoeg blijven herverdelen en verder nivelleren, eet iedereen binnenkort een boterham met suiker. Mensen die jachten bouwen, komen dan vanzelf in de ww, als er geen jacht meer wordt verkocht.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oplossingen: bied die buurjongen van 16 eens wat aan, rook samen en hij zal respect voor je hebben en niks jatten. En het 2de geval van een 14 jarige die zijn eerste jointje wil roken, laat 'm lekker zn gang gaan, al is ie 12.

 

Denk je echt dat kinderen (want dat zijn het op die leeftijd) die rotzooi van een ander aan zal nemen? Die rent vlug naar zijn vader en dan kan het wel eens een hele slechte dag voor je worden. Want dan ben je een kinderlokker die een kind probeerd te drogeren en ga je voor je bijl met poging tot verkrachting.

 

Conclusie, je goede bedoelingen zullen je bij deze bont en blauw met je poot hoog in de cel doen belanden.

 

Laat jij je het kaas van je brood gappen?

 

Dat doen verschillende andere instanties al. :rolleyes2:

 

Ik lust geen kaas dus daar maak ik het ze al moeilijk, en mijn brood betaal ik contant dus de kunnen niet weten dat ik brood bezit :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn deugd, waar ga jij heen met je gedachten cannabusiness? Kaas van brood eten ( verkeerde context denken ) over

kinderlokker.

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kaas van mijn brood jatten doen vooral de SP, Groen Links en de PvdA. Als we maar genoeg blijven herverdelen en verder nivelleren, eet iedereen binnenkort een boterham met suiker. Mensen die jachten bouwen, komen dan vanzelf in de ww, als er geen jacht meer wordt verkocht.

Vingertjes wijzen is wel heel erg makkelijk hoor. Maar het maakt niet eens uit op wie je stemt. Zodra ze op hun heilige zetel zitten zijn ze al hun beloftes vergeten alleen is de ene klootzak een betere acteur als collega klootzak. Wacht maar tot Geert Wilders premier dan gaat het volk pas echt zien wat armoede is.

 

Wat gebeurd er als er goedkope brandstof word gemaakt van hennep? Dan kan de baas van Shell zijn biezen pakken maar die laat zijn kaas niet van het brood vreten die heeft teveel invloed bij de wereldlijders. Daar bovenaan houden die stropdassen mekaar goed het handje boven het hoofd.

Ik denk eerder dat de persoon die met de techniek komt vermoord word door Shell. Er was een man die een motor ontwikkeld had die op water reed (iets in die richting) op een of andere manier is die meneer van de aardbodem verdwenen. En heel toevallig is er ook niks meer te vinden van zijn uitvinding. Vreemd he.

 

Zie mijn vorige post over het Dupont verhaal. Dan zal je ook wel een beetje snappen waarom hennep illegaal is geworden.

 

@cannabusinesss: Haha kinderen lokken met wiet is dat soms een goedkopere alternatief voor snoepgoed??

Edited by moskoufiets

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Oplossingen: bied die buurjongen van 16 eens wat aan, rook samen en hij zal respect voor je hebben en niks jatten. En het 2de geval van een 14 jarige die zijn eerste jointje wil roken, laat 'm lekker zn gang gaan, al is ie 12.

 

Denk je echt dat kinderen (want dat zijn het op die leeftijd) die rotzooi van een ander aan zal nemen? Die rent vlug naar zijn vader en dan kan het wel eens een hele slechte dag voor je worden. Want dan ben je een kinderlokker die een kind probeerd te drogeren en ga je voor je bijl met poging tot verkrachting.

 

Conclusie, je goede bedoelingen zullen je bij deze bont en blauw met je poot hoog in de cel doen belanden.

 

Laat jij je het kaas van je brood gappen?

 

Dat doen verschillende andere instanties al. :rolleyes2:

 

Ik lust geen kaas dus daar maak ik het ze al moeilijk, en mijn brood betaal ik contant dus de kunnen niet weten dat ik brood bezit :likken:

 

crazy.gif whee.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mfiets, je zou het haast zeggen :P

 

@zappie

Wat zou jij doen als vader zijnde en je zoon komt naar je toe gerend "Papa!, De buurman wilde me wiet geven!"

Dan ga je wel ff verhaal halen toch? Zou ff lekker wezen.

 

moet niet gekker worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaha, tuurlijk, maar je had al kinderlokker en verkrachting in je tekst dus ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat moet een volwassen man bij een vreemd kind zoeken en wiet aan te bieden dan? 1+1=2

 

Goede bedoelingen worden niet gezien.

 

Vind het sowiso al een raar iets om iemand van 16 wiet aan te bieden, niet alles maak je goed met wiet.

sommige hier die zweven teveel.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Canna: krijgt ie heeeeeel wat anders ook een langwerpig iets en het is geen joint :icecream: "Papa de buurman heeft een hele rare wietkelder, er waren veel klemmetjes, gagballetjes en zweepjes en vreemd genoeg moet ik altijd een leren pak aantrekken voordat ik naar binnen mag. Ook moet ik hem met meester aanspreken ipv meneer"

Edited by moskoufiets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag me dan ook af of Stichting Martijn ook een wietclub word :innocent: "Helaas hebben niks kunnen oogsten want we hebben namelijk al onze babyplanten verkracht". Haha nee dat soort grappen gaan te ver.

Edited by moskoufiets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er was een man die een motor ontwikkeld had die op water reed (iets in die richting) op een of andere manier is die meneer van de aardbodem verdwenen. En heel toevallig is er ook niks meer te vinden van zijn uitvinding. Vreemd he.

Een auto die op water reed is er nooit geweest.

Het was een sprookje, een "hoax".

Uitgevonden om investeerders op te lichten.

Water is geen brandstof.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Leuk dat er weer doorverwezen wordt naar wiki, maar water is H2O, toch wel interessant dat waterstof.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stichting martijn ja, dat er zulke mensen bestaan word ik helemaal naar en misselijk van gadverdamme.

Dat is ook het enige volk waar ik geweld tegen goed keur.

 

@Fool, maar waterstof wel en als ik me niet vergis kun je dmv electrolyse van water de waterstof isoleren.

Houd me ten goede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Canna: die pedo's zullen het wel naar hun zin hebben in een wietplantage, vrijwel alles wat ze mogen aanraken zal niet eens ouder als 2 maanden zijn.

 

@FoolOnTheHill: Het is een lange verhaal hoe ze wiet verboden hebben. Uiteindelijk ging het om Dupont die zijn zakken wilde vullen. Omdat te bereiken moest hij er namelijk voor zorgen dat hennep verboden word.

 

The first diesel engine was designed to run on vegetable oils, one of which was hemp oil. In the 1930s Henry Ford produced an automobile composed of 70 percent hemp plastic which also ran on hemp based fuel and oil. In 2001 the "Hempcar" circled the North American continent powered by hemp oil.

 

Bron: The Marijuana Conspiracy - The Real Reason why Hemp is ILLEGAL

 

Hennep kan de wereld echt veranderen maar de elite laten het niet toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het is een lange verhaal hoe ze wiet verboden hebben. Uiteindelijk ging het om Dupont die zijn zakken wilde vullen. Omdat te bereiken moest hij er namelijk voor zorgen dat hennep verboden word.

& racisme, want de Mexicaanse immigranten namen het mee vanuit Mexico.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marijhuana is een verbastering van de Spaanse meisjes-namen Maria en Juana ;) De naam die waarschijnlijk is gegeven aan de Mexicaanse imigranten.

 

@Mfiets,

hahaha, in de haaientank met die viezerikken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan ook jongens, legalisatie is hard maar het zou echt het beste zijn. Daar ben ik nog heilig van overtuigd.

Zolang het er niet is, en je kunt daar bij baten ben je daar geheel vrij in omdat te doen. Maar zo zijn ook de gevolgen dan.

 

Als het zou worden gelegaliseerd vervallen er banen en komen er ook genoeg bij. Daar ben ik van overtuigd.

En de lui die nu echt er alleen in zitten voor het geld stappen zo over op iets anders hoor, daar ben ik ook van overtuigd.

 

Tijdens de drooglegging in Amerika waren er ook genoeg lui die zopen als een idioot en ook die alcoholist werden. Tevens vlogen de Al Capones de grond uit.

Nu is het zeg maar legaal, nu zijn er nog steeds alcoholisten en mensen die zich kapot zuipen.

Er is alleen een stuk minder criminaliteit omheen.

Die zijn wel naar iets anders over gegaan.

 

Jongens het antwoord is niet het legaliseren alleen, het echte antwoord zou zijn mensen correct voor te lichten. ZONDER LEUGENS!

Wanneer dat alleen al zou gebeuren zouden we heel wat minder toestanden hebben.

 

Dan zou de vraag stelling namelijk heel anders zijn:

 

"Waarom zouden we het niet legaliseren?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak de kwekers hun hokken af en 40 procent van die zelfde kwekers gaat stelen overvallen plegen noem maar op.

Laat dit fijn zo. Zelfde als prostitutie, neem ze weg en gefrustreerde mensen doen rare dingen. Die hoertjes kanaliseren die soms perverse behoeften.

 

Ook ik heb geen dikke auto en geen vuurwapens oid. Ben een hele lieve schappelijke persoon. Toch jadasveel?

 

Ik las dat iemand zei max 2400 w aan kunstlich bv.

2200 gram moet lukken x 5 dat is 11kg per jaar. Wil je me wijsmaken dat jij met partner 5,5 kg per jaar rookt? RIP

 

Trouwens als er legalisatie komt moet dat in de hele eu ongevoerd worden lijkt me.. Anders gAn we nog meer exporteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanito: Als ze hennepolie als brandstof zouden gebruiken dan was nooit een Irak oorlog geweest. Kan je nagaan hoeveel mensen er nu dan nog in leven zouden zijn. Als alle wereldleiders stoners waren dan waren er vast oorlogen meer.

 

De meeste racisten zijn toch wel lachwekkend. Lopen ze te schelden op moslims maar ze maken wel gebruik van brandstof dat uit een islamitische land is geïmporteerd. Vraag me af hoe Geert zou reageren als hij erachter komt dan zijn benzine uit Saudi afkomstig is.

 

@Pirus: Ze willen het niet legaliseren, niet omdat het een drugs is maar omdat men veel dingen van hennep kan maken. En dat willen ze niet. Textiel, olie, brandstof, plastic. Hennep is makkelijk te verbouwen de mensen die in de huidige branche zitten zouden miljoenen verliezen. En dat willen ze dus niet dat is juist de rede waarom ze het verboden hebben.

 

Alcohol is veel erger daar gaan zoveel mensenlevens aan kapot maar toch maken ze er dagelijks zoveel reclame voor. Mensen zijn zo erg in de maling genomen dat ze erin geloven dat wiet veel erger is als alcohol. Maar wees eens redelijk sinds wanneer is er iemand aan cannabis gestorven?

 

@Starter: Dat heb ik ook al eerder gepost. Grappig dat dat soort mensen heel erg anti broodkwekers zijn maar zelf willen ze wel voor eigen gebruik een paar kilo's oogsten per kweek. Yeah right. Hoe hypocriet kan je nou niet zijn.

 

Ze gaan ervan uit dat ze thuis mogen kweken als ze cannabis legaliseren. Vertrouwen hebben in een overheid dat zojuist "maar" 250 miljoen euro voor een paar drones heeft uitgegeven.

Edited by moskoufiets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defensie moet goed wezen, intimidatie is ook een vorm van offensief.

 

Los daarvan is het zaak dat we met zijn allen tot een oplossing komen want iedereen wilt een stukje van de taart,

en hoe het er nu voor staat wilt het gros het stukje taart van de broodkweker afpakken, wat moet ie nu eten dan?

 

Legalisering, staan ze nu echt om te springen daar is Brussel en ik vraag me nog altijd af wat de huidige situatie daar in Uruguay is nu

het allemaal legaal is verklaard daar.

 

Het evenwicht uit balans brengen is geen goed idee, maar ik ben maar een simpele ziel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...