Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetikveel55

drugsinfoteam.nl Vraagje over lang termijn gebruik

Recommended Posts

Ik lees hier bij de risico's van lang termijn gebruik:

 

 

Roken van hasj en wiet is schadelijk voor de longen. Bij verbranding van hasj en wiet komen net als bij tabak koolmonoxide en teer vrij. Koolmonoxide is slecht voor hart- en bloedvaten en teer is slecht voor je longen.

Hasj en wiet kunnen eventueel je persoonlijke ontwikkeling in de weg staan. Vooral als je dagelijks blowt om je prettig te kunnen voelen. Als je dan dagelijks blowt, kun je geestelijk afhankelijk worden. Je hebt wellicht wat meer nodig om het effect te voelen (=tolerantie). Bij cannabis is de kans op geestelijke afhankelijkheid en tolerantie echter kleiner dan bij de meeste andere drugs. Bij stoppen kunnen zij ook enige tijd lichte onthoudingsverschijnselen krijgen zoals: wat onrustig, zweten en slechter slapen

 

Klopt de rode tekst van als je dagelijks gebruikt dat je dan meer nodig hebt want dacht eerst van niet?

En dat bij stoppen je last hebt van wat onrustig, zweten en slechter slapen

 

THNX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van die tolerantie klopt zeker weten. Als je dagelijks blowt wordt je niet meer zo stoned als wanneer je een paar dagen tussendoor niet blowt.

Die andere dingen herken ik niet. Ik slaap soms wel slecht maar of dat komt omdat ik die dag niet geblowt heb...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is inderdaad zow vorige week 2 dagen niet geblowd en dat was die dag ook goed te merken aan men humeur: moe en snel geirriteerd doordat ik slecht geslapen had.

 

 

 

Maar dan dat wiet slecht: de oneindige discussie

 

Dood ga je toch de een gaat met 80 dood en rookt iedere dag 5 gram en de ander wordt met 25 doodgereden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klopt de rode tekst van als je dagelijks gebruikt dat je dan meer nodig hebt want dacht eerst van niet?

En dat bij stoppen je last hebt van wat onrustig, zweten en slechter slapen

 

THNX

Ik heb wel na verloop van tijd er meer in moeten doen om het zelfde effect te houden jah,

 

En die 'afkick' verschijnselen herken ik ook wel, ben vaker geirriteerd en zweet erg veel, vooral als ik net wakker wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

afkicken?

 

zweten, slapeloosheid, Dromen over MEGA JOINTS!!!, prikkelbaar...

dit duurt een week of 3 en daarna voel je je beter als ooit daarvoor.

 

gewenning klopt ook.

 

een week niet gerookt, en je bent al stoned van een halve joint.

Rook je er dagelijks een aantal ( :verrygood ), dan rook je het als sigaretten,

en als je zoveel rookt dan is dat inderdaat zeer slecht voor je longen, ik hoorde wel eens 1 joint is als 5 sigaretten! Bronchittes, astma.

 

en...als je er aanleg voor hebt kan je ook veel problemen krijgen met je psyche...

sommige worden schisovreem, paranoia,

veel mensen worden soms wat angstig bij een hoge dosis, andere voelen dit bij elke joint, en omdat ze vaak en veel roken voelen ze dit dus 24/7 met alle problemen van dien...

 

Sorry voor de preek, maar...

 

wiet kan leuk zijn, maar wees wel allert dat er ook min punten aan kleven.

Edited by Anoniempje55

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je beter op zaterdag doen als zondag want maandag moet je weer naar werk/school voel je je alleen maar klote door.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan je beter op zaterdag doen als zondag want maandag moet je weer naar werk/school voel je je alleen maar klote door.

hoezo klote?

ik blow zelf dagelijks zo'n 4 blowtjes

en ik voel me altijd perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

men lichaam raakt nu wel gewend aan wiet;

 

waar ik op het begin de dag na blowen nog welles moe was enzo, voel ik me nu iedere dag gewoon fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALs ik dag ervoor blow slaap ik beter! Dus ben stuk fitter volgende dag!

Ik blow laatste tijd wel iedere dag maar niet echt veel.

 

Heel weinig maar ik voel hem wel altijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt allemaal....

Eerst lijkt het alsof je nooit droomt en als je dan stopt, krijg je zekers 10 dromen per nacht...

 

ik heb een zeer goede tip voor iedereen:

 

- als je niet kunt stoppen, rook dan om de dag, je wordt dan weer stoned en je slaapt die dag dat je niet rookt toch goed omdat je nog vol zit van de dag ervoor..

 

en nu de beste tip

 

ROOK NOOIT ALLEEN!!!!!!!!

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
en nu de beste tip

 

ROOK NOOIT ALLEEN!!!!!!!!

 

greetz

en waarom dan wel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Ook even reageren ...

 

Denk in eerste instantie dat het afhangt hoelang en hoeveel je rookt.

 

Klopt dat ik nu meer in doe dan in het begin maar, het smaakt ook veel beter. Ben wat van mening, als ik er weinig in doe dan is het beter dat ik een sigaret rook.

 

Simtomen: Ja de eerste dagen toch wel t'is gelijk dat ik energiepillen genomen heb maar, t'is ook te zien waar ik ben, zit ik ver in het buitenland valt dit nog wel mee, zit ik dichter ........

 

Voala ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...