Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

_HigH_

Het is weer raak, voedingssmaak!

Recommended Posts

Net terug van de shop en ja hoor wat een klote smaak misselijkmakend, ik rook het al bij het verkruimelen leek wel of iemand met Hugo Boss de top heeft bespoten. weggegooid want terugbrengen dat kan hier niet in het hoge noorden!.. Eigen kweekje uit de tuin gejat, ja fijn! Doe me gordijn open complete plant met wortel weg... een spoor van aarde, takken, topjes... richting de parkeerplaats... leuk!

 

Ik wordt er moedeloos van, wat ik zelf kweek wordt gestolen en wat ik koop is gewoon pure oplichting. Hoe kan je tegenwoordig nog aan een beetje normale wiet komen!? Het binnen kweken lijkt me super, maar helaas genoeg niet de optie voor. Heeft iemand een TIP voor mij?

 

Groet een niet zo high persoon^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop een tentje, of bouw een hok en kweek binnen, is je kwaliteit toch stukke beter, en is de kans dat het gejat wordt stukke minder, brengt wel weer andere factoren met zich mee. maar als je het gewoon goed verschuilt, en niemand erover vertelt heb je weinig te vrezen.

 

EDIT ruilen alleen met zaad hier toegestaan.

Edited by djbroertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk een reactie!

 

Ja zou fijn zijn een eigen hokje. Maar kan ik echt niet maken, ben niet alleen.

 

Valt voedingswiet te herkennen aan de kleur of iets of is het puur de geur waar je het aan kan herkennen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedere binnenwiet heeft voeding gehad, de een is alleen wel goed uitgespoelt en de ander niet, maar ik kweek zomers ook en hier willen ze ook ma al te graag plantjes hebben in de omgeving zonder moeite ervoor te doen, maar heb het gewoon in potten staan en overdag zijn de honden buiten ( 2 duitse herders ^^) en savonds gaan ze na binnen de plantjes, en haal er toch altijd wel een leuke hoeveelheid vanaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal ook altijd een mooie opbrengst van buiten, 4 planten rond de 800 gram:) helaas is het me dit jaar ontnomen! Misschien ook maar 2 herders aanschaffen^^ en binnen zetten haha dan is de woonkamer vol! Dikke specie kuipen, zijn amper te verplaatsen. Moeten de herders altijd buiten, beetje lullig :)

 

guerilla is niks voor mij, te weinig controle, slechte opbrengst, mindere kwaliteit. Vertroetel me plantjes altijd tot het extreme;)

 

Volgend jaar een camera met een beweging detectie lamp erboven!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgend jaar een camera met een beweging detectie lamp erboven!

 

Het beste idee!

Moet je wel alle katten in de buurt ff ruimen :)

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

en die 2 herders kunnen gerust buiten slapen hoor in de zomer maanden eigenlijk zijn ze daar goed op uitgerust en is de cv juist hartstikke slecht voor ze..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kunnen zelfs nog wel tegen een graadje of -2 buiten. Doen ze niet bij mij maar ze kunnen het makkelijk aan, en denk dat ze het zomers ook niet echt erg vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan maar even helemaal off topic :) wat voor herders heb je dirk?

Share this post


Link to post
Share on other sites
haal ook altijd een mooie opbrengst van buiten, 4 planten rond de 800 gram:) helaas is het me dit jaar ontnomen! Misschien ook maar 2 herders aanschaffen^^ en binnen zetten haha dan is de woonkamer vol! Dikke specie kuipen, zijn amper te verplaatsen. Moeten de herders altijd buiten, beetje lullig :)

 

guerilla is niks voor mij, te weinig controle, slechte opbrengst, mindere kwaliteit. Vertroetel me plantjes altijd tot het extreme;)

 

Volgend jaar een camera met een beweging detectie lamp erboven!

 

ik heb toch heeeeel veel potente rokertjes in me handen gehad van guerrilla spots.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms kun je het inderdaad treffen met buitenwiet.

 

Twee keer een goede ronde gedraaid met NLX.

Ook wel eens buitenwiet uit Portugal gerookt: Red Hairy Skunk, en daar was ook niks mis mee.

 

Maar met alles op een kaart zetten, dus alleen voor buitenwiet gaan, dan loop je risico.

Een koude natte zomer en dito herfst en je opbrengst is te verwaarlozen.

 

Trouwens om in te haken op die honden: wij hebben ooit een Anatolische herder cadeau gekregen.

Lief zo'n pup, maar hij werd meer dan 60 kilo zwaar.

Een ontzettend lief beest, maar weerzinwekkend vies: zodra hij stront, blubber of een dood beest zag, ging hij er lekker in rondwentelen.

Het liefst vrat hij rauwe vuile pens of koeienuier.

Binnenshuis slapen wilde hij gelukkig niet: hij jankte alles bij elkaar en zou desnoods door het raam naar buiten zijn gesprongen.

In een nachthok wilde hij ook niet slapen.

Dus toen maar een hok gemaakt van strobalen: hij lag er naast of er op, maar hij verdomde het om beschutting te zoeken, zelfs bij strenge vorst.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ts

Voor de opmerking dat guerrilla niet potent/kwaliteit kan zijn is is een fabeltje.

Vandaag een topje van een gabber had hem 2 seeds gedropt die heeft ze op guerrilla gedropt.

Die van mijn waren ook geript (Tuin) ach hoor bij de game ik ga ervan uit dat ik niks oogst alles wat ik oogst is mooi mee genomen.

gallery_20039_14976_104185.jpg

Deze is potente dan meerder die ik van binnen gezien heb.

Wel vaag dat outdoor de trichomes minder hoog zijn.

 

 

 

Dieven hou je altijd waar dan ook met wat dan ook.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgend jaar een camera met een beweging detectie lamp erboven!

 

Het beste idee!

Moet je wel alle katten in de buurt ff ruimen :)

of de lamp goed instellen, gaan ze aleen nog af op herders en groter

Share this post


Link to post
Share on other sites

detectielamp erop? Dus bij elk zuchtje wind en bij elk beestje en diertje dat voorbij komt gaat de lamp aan, die lamp is nooit uit.

 

Guerilla is een gok nemen, er vanuit gaan dat je niet oogst is de beste verwachting, des te blijer ben je met elke gram die je wel oogst.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vriend van me, die altijd achter het huis een stuk of 10/15 planten had deed altijd van alles vrij los aan het hek binden, als je tegen het hek aankwam dan viel er van alles op de grond waardoor je dat hoorde en naar buiten kon komen. werkte altijd behoorlijk goed bij hem ( voor het geval je geen herders hebt :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is balen

 

Ik heb dit jaar in een slaapkamer die op het zuide staat 5xg13 van barnys gekweekt

Opbrengst was niet mega groot

Maar het rookt inderdaad lekker je eigen spul

Je hebt vele varianten om binne te kweken

Het hoeft niet meteen 400/600/1000w gezin toch je kan ook

Het kleinste tentje te nemen en daar met Pll/ led wat te kweken

Gr. Bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je met led of spaarlampen kweekt is het eerste wat je doet na je eerste eigen jointje als een raket naar de shop om hoe dan ook een ander wietje te bemachtigen.

 

LED is leuk maar brengt alleen meuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me sterk datcoffeeshophouders in groningen bewerkte wiet verkopen.

 

Zal wel aan je zelf liggen viezehanden? Ik weet niet hoe gevoelig wie is, maar bij hasj is het fataal. Als ik mijn handen was met zeep of gel parfum gebruik etc etc moet ik eerst 10 keer mijn handen wassen en een paar uur wachten. Parfum is zelfs zo funest dat een blokje hasj in een zakje zijn smaak kan verliezen als je 1 keer in de auto spuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je met led of spaarlampen kweekt is het eerste wat je doet na je eerste eigen jointje als een raket naar de shop om hoe dan ook een ander wietje te bemachtigen.

 

LED is leuk maar brengt alleen meuk.

rook jij er nog maar eens een van buzz of yolo

 

 

 

Lijkt me sterk datcoffeeshophouders in groningen bewerkte wiet verkopen.

 

je snapt hem niet he? is niet bewerkt, maar niet gespoeld, de voedings stoffen zijn nog te proeven zoals je met ripen wel eens hebt of als je telang door ben gegaan met de PK

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd het probleem is de voedingssmaak! Niet gespoeld of te kort.... doodzonde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd kut als je iegen wiet wordt gestolen en je plots bent aangewezen op minderwaardige wiet...

 

Als je mijn setup bekijkt;

 

Ik haal 40 gram +- onder 72 watt TL. Als je bv 2x55 watt Tneon zou hangen op dezelfde oppervlakte zou je 75 gram makkelijk kweken. Onder mijn huidige setup en mijn elektriciteitstarief draai ik aan minder als 15 euro per kweek!

 

Je kan perfect in heel kleine compacte kastjes kweken voor weinig investering, en het kastje kan groeien met de centen die je uitspaart door niet naar de sjop te gaan...

 

Ik hoop dan ook je micro/fluo verslag te kunnen volgen :D

 

Groeten,

 

Baekeslapeloos

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je met led of spaarlampen kweekt is het eerste wat je doet na je eerste eigen jointje als een raket naar de shop om hoe dan ook een ander wietje te bemachtigen.

 

LED is leuk maar brengt alleen meuk.

rook jij er nog maar eens een van buzz of yolo

 

;) :D :rofl :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnen kweken is geen optie.

Waarom snappen de mensen dat niet ? Beetje zinloos om dat steeds maar aan te raden dan ?

 

Buiten zal ook een probleem worden, als er eenmaal wat geript is bij je, komen ze volgend jaar absoluut even terug kijken.

Daar zou je natuurlijk ook op in kunnen spelen met wat hoogvoltage spulletjes, klemmend ijzerwaar, en visdregjes op ooghoogte door de tuin.

 

Als je zelf niet binnen kunt kweken, zou je bij een goeie vriend/kennis misschien een plantje erbij kunnen zetten ?

Andere optie lijkt me een goeie coffeeshop te zoeken.

 

Naming & shaming ben ik altijd wel voor, en terugbrengen kan niet zeg je, dan zou ik het toch zeker even zeggen als ik de volgende keer langs ga.

Bij welke coffeeshop heb je die slechte ervaring ?

(is er geen coffeeshop-test-topic hier?)

 

Als je fulltime roker bent zal het misschien niet werken, maar ik ruik aan de wiet in de meeste gevallen al of het rommel is of niet.

De laatste shop waar ik ooit geweest ben (Bazaar. A'doorn) kon je altijd de wiet bekijken/ruiken als het tenminste niet te druk in de zaak was.

 

Grtz, S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...