Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

5x Critical Kush 5x White Widow dr120

Recommended Posts

En toch worden de zaadboeren schatrijk van ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht iemand dit lezen kan iemand de volgende vraag beandwoorden:

 

De temperatuur met lamp aan is ongeveer 24 graden en de afzuiging staat constant gedimd.

Nu wil ik er nog een 600watt naast hangen maar vraag me af of dat opweegt tegen de kosten van het stroom .

Ik zit bijna in de 2e week zichtbare bloei!

 

Ga ik de opbrengst nog verhogen als ik er een lamp bij hang of heeft het geen zin meer?

 

Thnks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update tijd!!!!

 

De planten staan nu 3 weken op 12/12 en vertonen sinds 2 weken bloei.

Na 1 herma te hebben gevonden geen problemen meer gehad, het van onder water geven heeft ook veel goed gedaan.

De planten maken wel een groeispurt mee maar 1 White WIdow blijft wat achter in groei.

Deze had ik eerst in het midden gezet maar nu weer naar de buitenkant hopelijk trekt hij dan wat bij zo niet, zet ik hem op een verhoging om het veldje gelijk te krijgen.

 

Voeding geef ik even niet meer want ik merkte dat het net iets te snel was dus ik wacht nu tot het duidelijk te zien is dat ze honger krijgen.

 

Foto's:

 

overzichtje:

gallery_37862_16434_4566362.jpg

 

Critical Kush:

gallery_37862_16434_195174.jpg

 

CK die wat aan het strekken is:

gallery_37862_16434_1708853.jpg

 

Topjes CK:

gallery_37862_16434_732788.jpg

 

Topje WW:

gallery_37862_16434_1879682.jpg

 

Zo we kunnen er hier weer tegenaan komende week komt er nog een 600watt lamp bij te hangen want de temperatuur met lampen aan kan nog 4 graden omhoog.

 

hastelacasto!!

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plantjes :)

 

ik zet zelf altijd de kleinste in het midden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks,

 

Had ik ook miami maar ik dacht hoe verder ze van de lamp staan hoe meer ik ze dwing wat te strekken.

Mischien denk ik verkeerd hoor maar onder de lamp bleef hij alleen heel erg compact.

Anders kan ik haar altijd nog een verhoging bieden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu de bloei erin komt zal je de povochtigheid iets hoger moeten houden, dus nooit meer droog laten worden, mooie plantjes verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks krasi gaat zeker niet meer droog worden hier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

een lamp erbij hangen kan zeker,ik zou niet weten waarom niet. Moet je wel je klimaat in de gaten houden, gaat zeker een stuk warmer worden. Plantjes zien er goed uit,spijtig van die ene; hopelijk blijft het probleemloosverdergaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een tweede lamp tja de stroomkosten zul je er zeker wel uit krijgen maar persoonlijk vind ik de tent er niet vol genoeg voor. Maar als je het klimaat op orde blijft houd niks je tegen toch ;)

 

ps jammer van de herma ik hoop dat je nu kennis mag gaan maken met de stabiliteit van Vision Seeds. Als je daar een herma vind heb je echt zelf iets verkeerd gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het gaat lekker met de critical kush van barney's farm.....

Weer 3 hermas gevonden en een kopje kleiner gemaakt.

De Ww gaan gewoon lekker door en doen hun ding.

Jammer dat een zaadbank als barney's farm totaal niks laat weten na inmiddels 4 mails vanaf verschillende mailadressen.

Ik wil geen nieuwe zaden ofzo maar toch wel graag een reactie.

 

Na ja gelukkig was het een testronde met zaden die ik nog had liggen maar ik ga heel snel een paar stabiele mama's groeien.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja makkelijk geld verdienen die zaadboeren....F1 F2heel miss F3 zaad maar veel verder gaan ze niet meer noobs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik begin het groeien vanuit zaad nu al minder aantrekkelijk te vinden en het is pas mijn eerste keer vanuit zaad.

Mischien had ik iets meer research moeten doen naar barneys farm maar goed ik had het nog liggen en dit was ook bedoeld als een test ronde.

De vision zaden lijken wel stabiel dus het ligt niet aan het klimaat ofzo.

 

25 graden met lamp aan 20 graden lamp uit vind ik redelijk stabiel.

Ook geen fans, inblaas etc recht op de planten dus ze staan niet vol in de wind.

 

Barney's farm is vanaf nu een dikke no no.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat Barneys (goeie naam) inderdaad een batch slechte zaden verkoopt.

 

Laat het je niet reflecteren op de rest van de zaadmarkt, er zijn gelukkig nog altijd meer goede dan slechte zaden in omloop. Zelf nog maar 1x een herma meegemaakt (Sweet Seeds) op toch een rondje of 10-15 feminzed.

 

Ik neem aan dat je de tent nu niet helemaal vol krijgt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg niet dat alle zaadboeren slecht zijn hoor ben gewoon teleurgesteld dat er niemand van barneys farm de moeite neemt om even te reageren op 1 van de vele mails die ik gestuurd heb.

Zoals ik zei ik hoef geen nieuwe zaden maar zou een reactie op prijs stellen.

 

Ik heb nu nog 6 planten in de tent, 1 Ck en 5 white widows.

De Ck vertoont nog geen teken van herma maar waarschijnlijk zal ik daar vanavond of morgen ook wel ballen vinden.

De tent gaat niet vol komen denk ik aangezien ze al aardig aan het bloeien zijn maar mischien krijgt de WW nog een spurtje want die hebben ze nog niet gehad.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

klote man, ik heb het vorige ronde gehad ook gehad, allemaal herma en vol met zaad.

 

wat ik graag zou willen doen is uit regulier een mooie pheno uitzoeken en die als moeder houden.

dan heb je ook die hoogteverschillen ect niet meer.

 

naja positief blijven Casto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

indeed, mooie pheno zoeken en knallen maar... kijk eens naar escobar zn soortjes!! maakt mooie stabiele phenos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze ronde ga ik natuurlijk gewoon afronden daarna ga ik aan de gang met de northernlight special en daar ga ik dan stekken van nemen.

Dan kan ik zien welke een mooie en lekkere is en kan ik daar mee vooruit voorlopig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's maken met lampen uit bij zaad planten vooral doen :thumbsdown: geef niet altijd de zaadboeren de schuld kijk eerst naar je zelf,waarschijnlijk heb je gewoon een licht lek

die tentjes zijn niet helemaal licht dicht,zie op dit forum veel herma's voor bij komen en het valt me op dat ze allemaal in tentjes staan en doorschieters hebben dat verklaard voor mij al genoeg,ik heb al al 4 rondes geen last meer van herma's, wat doe ik, niet in het hok met lampen uit geen licht lek en temp komt niet bij mij onder de 22 graden met lampen uit,kijk maar wat je er mee doet,je moet echt naar je zelf kijken en niet de vinger naar de zaden boeren wijzen! :wave:

ps: controleer dat tentje maar eens goed van binnen waarschijnlijk komt er gewoon bij de ingang van de slangen licht erin of bij rits sluiting heb dit vaker ondervonden bij vrienden van me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn tentje helemaal nagelopen voor ik er in begon te kweken, er zaten wat gaatjes maar die heb ik allemaal dichtgesmeerd met zwarte kit en er kwam echt geen straaltje licht naar binnen.

Zelfs met een hps buiten de tent niet dus 100% geen lichtlek.

De foto's maak ik 2 minuten voor het licht aan springen en ook daar ben ik van overtuigd dat dat niet de oorzaak is, ik heb dat nog nooit gehoord of gelezen.

Oke als je halverwege de nachtperiode je tent open ritst prima dan vraag je er om maar ook dat gebeurt hier niet.

 

Juist de planten die zo omhoog schoten waren de herma en die stonden allemaal op een andere plek in de tent dus dan zou er overal lekkage moeten zijn, maar zoals ik al zei is dat 100% niet het geval.

 

Temperatuur van de aarde komt niet onder de 20 graden dus ook dat is geen probleem.

 

Enige probleem is de barney zaden, de vision seeds hebben nergens last van.

Oke de ene soort is gevoeliger als de andere maar er staat ook een barney die wel vrouw is en blijft.

 

Ben echt niet achterlijk hoor, heb de zaakjes hier prima op orde ondanks dat het mijn eerste kweek uit zaad is.

Daarvoor al 10 jaar stek ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou toch op jack white.....ze gooien het altijd op die tenten, pak een stabiel soortje (pheno) en je zal geen problemen ondervinden ...alleen minder opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites

er staat op de pagina van royal seeds dat hermafrodieten het meest voorkomen bij een kleinere opzet zo als kleine tentjes valt mij indd ook op die mensen die hier allemaal problemen hebben op dit forum zijn meestal allemaal kleine tentjes en 1 lampje, wat ook vaker de oorzaak is is een te droog medium wat ook vrij vaak gebeurd bij kwekers,zaadplanten zuipen meer dan je denkt!! ik heb al diverse soortjes gebruikt nu en heb er echt geen problemen meer mee,het ligt echt aan jullie hoor niet aan de zaadboer!!

 

hou toch op jack white.....ze gooien het altijd op die tenten, pak een stabiel soortje (pheno) en je zal geen problemen ondervinden ...alleen minder opbrengst

gast jij gelooft echt in sprookjes he,pffff

 

als ik trouwens naar zijn potten kijk zie ik nu al dat ze veel te droog staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef watervan onderaf dus hoezo te droog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

So far so good, ik heb iig nergens last van... weet niet of KF erg stabiel is of niet?

 

Stress hebben ze toch genoeg van de kou, qua kijken naar de planten kan ik me nu al wat meer beheersen maar eerste tijd stond ik er continue naar te staren :P

Maar geen bal te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jackwit, hij heeft zaad van 2 verschillende zaadhoeren, van de een allemaal herma en de andere niet :huh:

 

hoe kan dat dan? ligt het dan aan de kweker? dacht het niet.

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...