Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

5x Critical Kush 5x White Widow dr120

Recommended Posts

@botsauto kf van sannie is een hele mooie en stabiele soort als ik de verslagen mag geloven dus maak je niet druk.

 

@miami thnks voor de support!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een update!!

 

De dames zitten nu in de 4e week zichtbare bloei en gaan nu echt toppen maken.

Groei is er jammer genoeg al uit maar dat mag ook wel, had ze graag iets groter gehad want ik heb nog hoogte genoeg.

Heb wel een nieuwe kap opgehangen (gavita triplestar) en die op diepstralen gezet aangezien ik nog maar 6 planten over heb.

Om voeding vragen ze amper maar ga wel zo langzaam aan wat topmax geven.

de planten worden nog niet echt lichter van kleur.

1 White Widow blijft echter extreem klein met heel veel internodes dus die heb ik op een verhoging gezet.

 

fotos dan maar:

 

een WW:

gallery_37862_16434_2729084.jpg

 

De laatste CK die nog staat:

gallery_37862_16434_747143.jpg

 

Top van de CK:

gallery_37862_16434_1477051.jpg

 

Een WW met heel veel zijtakken:

gallery_37862_16434_2394592.jpg

 

Snel vergeten deze ronde ondanks dat wat er nu nog staat wel goed ontwikkeld.

 

hastelacasto!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Casto houd de moed er in, mark my words die WW gaan dikke knotsen worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak deze ronde uiteraard gewoon af hoor, al baal ik wel dat de helft uitgevallen is.

Volgende rondje zet ik er genoeg in de voorgroei tent en plaats ik de 16 mooiste in de tent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft vaag dat prima gezond ogende planten hermafrodieteren, hopelijk bloei je de rest probleemloos af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen zien krasi ik hoop dat het gezeur nu even weg blijft en ik toch nog wat lekkers kan roken straks.

Heb nog genoeg van de buitenplant maar ik vind dat een stuk minder lekker dan wat er uit een binnentuintje komt.

Ach ik leer weer dat je niet zomaar alle zaden moet neer zetten zonder even te googlen op het soortje en de eventuele stabiliteit.

Nu ik dat wel gedaan heb lees ik alleen maar negatieve berichten over de critical kush van meneer barney, vooral op de buitenlandse fora.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten zien er top uit :tu

 

Over herma's kan hier urenlang gedisscusieerd worden dus daar begin ik hier niet aan, jouw photo's vertellen dat je ervaring hebt dus door een gebrek aan groene vingers zal het al niet zijn.

 

KUT, heb hier zelf nog 5fem critical Kush ligge... iemand ruile :lol:

heb ze wel al een tweetal jaar, zijn die van jouw recent of ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen idee hoe oud de mijne waren, weet je bijna nooit als je ze ergens koopt behalve als je een goede zaadbank hebt als sannie, sensi seeds en zo kan ik er nog wel wat noemen.

 

Ben wel heel benieuwd of jij ook herma's krijgt van je CK, zijn ze van barney's ook?

 

Ervaring in het kweken heb ik al een jaar of 15 maar altijd met stekken, dus eigenlijk moet ik ook alles opnieuw uit vinden hoor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jup zijn van Barney's, zou je toch verwachte dat ze degelijk zaad geven voor zo'n prijs. Wanneer ik ze ga zetten weet ik niet, voorlopig blijve ze in de frigo.Zal je zeker late wete hoe het geweest is, mss komt er wel een hermaverslag van, wie weet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou me op de hoogte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een dag te laat maar het is tijd voor een update!

Ik zit nu in week 6 van de bloei en gaat gelukkig beter als ik had verwacht.

Hok is toch aardig vol gekomen nog en met de Triplestar van gavita er boven krijgen ze optimaal licht nu.

Had 2 dagen terug weer eens wat voeding bij gegeven maar meteen weer verbrande bladpuntjes, ze staan weer op water en brood:)

in totaal staan ze vanaf ontkiemen nu al 8 a 9 weken en ze hebben gewoon geen honger.

 

De critical Kush:

gallery_37862_16434_488973.jpg

 

gallery_37862_16434_3213374.jpg

 

gallery_37862_16434_1406506.jpg

 

De White widow:

 

gallery_37862_16434_2684472.jpg

 

gallery_37862_16434_489031.jpg

 

Op naar weer een week zonder problemen!

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks krasi foto's worden soms een beetje van hetzelfde dus een keer met de macro lens gespeeld.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey casto, lijkt dan toch goed te komen

zonde van die andere criticals...

 

ik volg je!

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks allemaal hoop dat het met kerst lekker wit gaat worden hier maar denk dat ze nog wel iets langer dan de kerst mogen staan.

Ik schat nog 3 weken minimaal, maar het kan zo maar korter zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update tijd!

 

we gaan naar week 7 van de bloei en er sluipt wat geel blad in de planten.

De grote fanleaves beginnen te verkleuren en sommige onderin de plant sterven af.

Ik geef een minimale dosis voeding want op de een of andere manier reageren de planten meteen op een voedinggift (verbrande puntjes).

Deze keer geen foto's was te laat met foto's maken maar er zit toch amper verschil in de vorige, alleen de toppen zijn flink aan het aandikken.

 

ik ga maandag alvast beginnen met ontkiemen voor de nieuwe ronde want het gaat nu sneller als ik dacht.

 

op naar week 8!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou de WW is om de trichomen gingen naar 50% amber toe dus wilde niet langer wachten.

Lekkere dikke toppen :) alles hangt nu te drogen.

 

De critical laat ik nog even staan die mag nog wel eventjes.

 

Heb het niet gewogen maar dat zal ik als het droog is wel even doen voor jullie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen foto's meer Casto? Ben wel benieuwd wat het nog geworden is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's komen zeker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ronde voor de White Widows zit er inmiddels op en de Critical kush gaat nog even een zware tijd tegemoed.

Ze is eigenlijk een beetje aan het wegkwijnen maar ik laat haar nog eventjes staan tot de nieuwe ronde de bloeitent in kan.

Volgens mij ben ik jullie nog wat plaatjes verschuldigd en het eindgewicht!

 

eerst wat plaatjes van de critical die nog staat.

 

gallery_37862_16434_148751.jpg

 

gallery_37862_16434_1426718.jpg

 

En de geoogste White Widow die droog genoeg bevonden is om de weckpot te vullen en daar lekker te gaan curen:

 

gallery_37862_16434_1688898.jpg

 

gallery_37862_16434_312654.jpg

 

Dan het eindgewicht:

 

Ik neem jullie even mee naar het begin, de jonge zaailingen gingen al snel de tent in om lekker 18 uur van het zonnetje te genieten.

Ze groeide en groeide en na iets minder dan 2 weken mocht de klok om, en toen ging het los!

De 10 plantjes bloeide lekker tot ik wat vreemds merkte aan de Critical kush, Herma's :(

Dus daar gingen de eerste 2 tot ik er uiteindelijk nog 1 van over had.

Wat een teleurstelling maar goed, dit was een testrondje om het klimaat af te stellen dus ach.

Van de 10 had ik er nog 6 over dat was wel balen want dan had ik natuurlijk de planten veel groter kunnen laten worden.

 

Toen werden de haartjes bruiner en bruiner maar ik zat pas krap aan de 8 weken, maar de trichomen zeggen meer dan 1000 haartjes, 40% amber en dat terwijl ze in de 8e week zaten.

Ze gingen om want de trichomen werden amber en ik wil altijd redelijk wat heldere trichs hebben.

snel een drooghokje gemaakt en de foto's hierboven zeggen de rest.

 

Eindconclusie:

 

Barney's farm is meteen verleden tijd voor mij, jammer want ze hebben leuke soortjes.

Ook weet ik nu dat je eerst research moet doen naar een bepaald soortje voor je ze kweekt, forums vol over de CK van barney :(

hoe de CK smaakt weet ik nog niet.

De White Widow van vision seeds heb ik stiekem al geproefd en is echt heerlijk.

Een beetje scherp op de keel, maar nog niet helemaal droog en niet gecured.

Zit wel een lekker aroma smaakje aan die ik niet snel kan plaatsen want WW is niet helemaal mijn soort rokertje.

De high is wel iets om over naar huis te schrijven, heerlijk relaxed gevoel, je wilt eigenlijk niet opstaan van de bank, maar krijgt wel zin om iets te schrijven of te ondernemen.

Een beetje te omschrijven als lui energiek :) eigenlijk te lui om op te staan maar toch iets willen doen.

 

het eindgewicht was:

 

 

tromgeroffel!!!!!!

 

378 gram bijna droog en zonder de Critical kush.

 

Geen 600 zoals velen nastreven, maar ik miste dan ook 4 planten dus ook een langere voorgroei tijd.

 

Ik ben tevreden en dit geeft toch weer hoop voor de volgende ronde:

 

Northernlight special!

http://www.wietforum...nlight-special/

 

Volgt nog 1 update als de Critical droog is!

 

Hastelacasto!!!

Castoned als een garnaal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! En volgens mij qua opbrengst ook niet verkeerd, zeker met die hermas.

 

Groetjes,

 

NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...