Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

5x Critical Kush 5x White Widow dr120

Recommended Posts

Prima score hoor, die 1 op 1 verhalen moet je bij veel mensen ook een beetje met een korrel zout nemen.

 

 

Geniet er van man! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch goed gedaan casto ondanks de tegenslagen

ben benieuwd naar de NL :P

 

tot zo

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnks allemaal!

 

ach 1 op 1 ik geef dat niet veel om al had ik het zeker wel gehaald als die klote herma's er niet waren geweest.

 

maar ik heb de Critical nog en man o man wat een dikke toppen zitten daar aan totaal geen fluffy bende!

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

De critical is droog genoeg voor de weckpot!

73 gram weckpot droog en geen fluffy toppen, tenminste amper dus mooie score voor een mislukte ronde voor de Critical Kush van barney's farm.

 

gallery_37862_16434_2237717.jpg

 

zo ziet het er uit dit is 1 van de kleinere toppen maar zo lekker compact dat hij op de foto mocht!

 

greets,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie score Casto ik hoop dat de Vision zaden je verwachting waar hebben gemaakt ;)

Succes verder nog ik kijk mee met je zoektocht....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks spacefrog,

 

Ik ben ondanks alles zeer tevreden, en vision seeds komt niet op de blacklist bij casto!

Al is WW niet helemaal mijn wietje hij smaakt heerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie resultaten casto, idd als je voor elke slechte CK nog eens 73gr had gehad was je er zeker geweest bij 1 op 1

 

ik ben nu 10x blue cheese bezig van barneys en moet ook zeggen

 

1. allemaal heel kleine zwarte zaadjes

2. er zijn er twee niet uitgekomen

3. ik heb ze in de aarde moeten steken toen het worteltje maar 1 a 2mm was, want het groeide gewoon niet verder

4. 1 plantje van de 8 was echt in het begin een sukkelplantje

5. bijna alle 8 heb ik ze moeten helpen bij het zaadje afwerpen of mss had maar 1 of 2 het gehaald (bruin vliesje dat te hard vast bleef, of zaadje wat niet wilde splitsen)

 

en dit waren niet m'n eerste zaadjes! kweek al jaren uit zaad en in de zomer 2013 hadden we samen met vrienden 60 RQS zaadjes waarvan 60 op 60 zijn uitgekomen, ik had ze voor iedereen ontkiemd in kleine potjes .... (wel te vermelden bij RQS Royal Haze zijn er 3 vd 10 herma geworden, voor de rest geen klachten)

 

dus ben ook niet zo tevreden over barneys, ok, heb nu wel 8 dames op 10 zonder hermaverschijnselen so far maar het had veel erger kunnen zijn

 

vision seeds nog nooit gekocht maar zien er wel goed uit, en lees er ook veel goed van, wel de duurdere zaadbank zo te zien (en dan spreken we nog niet over soma :P )

 

jow

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks

 

Ach wat is duur lord?

Ik heb nu 5 zaden voor 140 euro van sensi seeds. ( NL#5 x haze )

 

Moet dan wel weer de creme de la creme zijn als ik alle kweekverslagen lees dus mijn verwachting is groot!

 

Hansworst:

 

Valt zeker niet tegen maar als je weet wat het resultaat anders geweest zou zijn :), dan had ik die herma's liever niet gehad hehe.

 

Ah joh ik heb voorlopig een lekker wietje, en een lekker stukje hasj van het afval dus ik klaag niet.

Klagen is niet aan mij besteed.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

140 euro voor 5 zaden vind ik zeker al duur :)

maarja, idd, wat maakt het uit als je er prima en veel goede wiet voor krijgt

maar als je van zaad tot droge wiet mag 4 maand rekenen en dus 4 maand ongeveer 100 euro electriciteit

dan kost je opbrengst dus al sowieso 540 euro zonder voeding, aarde, etc

dus dan moet het toch al wat zijn en goede :P

 

maar idd, sensi seeds ook altijd zeer hoog aangeprezen, ben benieuwd :P

 

veel suc6

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wederom mooi verslag Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites
vision seeds nog nooit gekocht maar zien er wel goed uit, en lees er ook veel goed van, wel de duurdere zaadbank zo te zien (en dan spreken we nog niet over soma :P )

 

10 vrouwelijke zaden voor 45 euro is een prima deal toch

 

Prijzen van Sensi vind ik de pan uit reizen je kan ook goede genetica bieden voor een marktconforme prijs (= naar mijn idee 3 tot 6 euro per zaadje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat de widdows maar smaken ouwe!

ziet er heerlijk uit! :tu

 

140€ - 5 zaden?

is dit serieus?

benieuwd naar je critical kushjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foutje het zijn 10 zaden voor 180€ ;)

 

Kushje bewaar ik voor je mag je op een van de meetings proeven hoor!

 

Ik heb de ww bijna allemaal weg gedaan aan vrienden want mijn soortje was het niet helemaal wel goed te roken hoor maar niet mijn smaak.

Heb uiteraard ook WW bewaard voor de meetig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...