Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miami

Organic grow / miami style

Recommended Posts

ziet er netjes uit miami! :lol:

 

laat die kleurtjes maar komen :verry good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook dat ze in het begin wat licht van kleur waren, dat trekt helemaal bij. Wat ik nu zelf anders zou doen is pas gaan bijvoeden wanneer de dames dat gaan aangeven (c.q. lichter van kleur worden). De huidige ronde iets teveel voer gegeven ;-) En KF is daar gevoelig voor zo blijkt. Mijn volgende ronde ga ik gewoon eens wat door de aarde mengen en dan enkel en alleen water tot het eind TENZIJ ze anders aangeven.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks agent orange, ze schijnen idd nogal door te groeien, merk het sinds een paar dagen dat ze nu echt de hoogt in willen gaan.. en hard ook!

 

Skunkmonster thanks kerel, ik ben ook heel benieuwd naar de kleurtjes :lol: Hooguit nog een week en dan moet er wel wat te zien zijn ;)

 

Donnie, ze waren eerst wat licht van kleur idd maar ik zie dat nu al bijtrekken, ze gaan echt super hard.

Ik neem je tip zeker mee, ze krijgen geen voeding tot dat ze het zelf aangeven. Thanks :(

 

Bij mij zit er als aarde toevoeging per pot (11 liter)

 

- 40 gr GL zwarte wormen mest

- 40 gr Complete Organics

- 40 gr Perfect start

- 5 gr Symbiosis mycorrhiza

- 2 Buffertabs

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dezelfde samenstelling afgezien van een grote eetlepel vulkaanleem. Goed dat je het advies ter harte neemt, KillingFields blijkt een voedingsgevoelig soortje. Zo leren we met z'n allen :lol:

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mowgli en Botsautobob B)

 

 

Update dag 14 12/12,

 

We zijn nu precies een week verder, alles gaat nog steeds z'n gangetje ;)

Ze beginnen langzaam aan ook meer te drinken, ze krijgen nu ongeveer een halve liter per plant om de 2 a 3 dagen.

Ik heb de laatste keer alle potten opgetild om zo een indicatie te krijgen van hun verbruik, want ze drinken niet allemaal evenveel.

 

Volgens mij heb ik ook een freak, 1 plant die het minder doet en alleen maar klauw blad heeft. Naja ik heb verslagen gelezen dat de freak uiteindelijk toch een gulle gever was dus we gaan het zien :lol:

 

Pics..

 

gallery_34690_16217_210335.jpg

 

gallery_34690_16217_444979.jpg

 

gallery_34690_16217_1090951.jpg

 

Deze dame is toch echt me favoriet ;)

gallery_34690_16217_1636985.jpg

 

De dame links achter ga ik mischien knakken als het hoogte verschil met de andere planten te groot wordt.

gallery_34690_16217_1501411.jpg

 

Latersss

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Miami.

Eén die wat groter is maar de andere redelijk egaal. Kleur zit ook goed en goede bouw van de plant.

Ga je voor Scrog of laat je ze zo groeien?

Edited by Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Tune,

 

Ga je voor Scrog of laat je ze zo groeien?

 

B)

 

SOG :lol:

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bekende freak, ik heb nu een soort van halfie tussen m`n meiden zitten, een halve freak. B)

Je kan die vlugge ook alleen pletten 1 internode boven de top, dan groeit ze evengoed omhoog, maar even een dag of 2 a 3 niet, dan is de rest waarschijnlijk net zo ver, ook gaan de andere vertakkingen dan meer groeien. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die grootste is de roze pheno, mark my words. B) Deze pheno heeft een enorme groeipotentie.

 

Ze zijn mooi gegroeid, KF kenmerkt zichzelf door het ontwikkelen van extreem dikke stammetjes.

 

Ze gaan lekker!

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo die staan er mooi bij.

onderste nodes komen ook mooi mee naar boven.

 

soms knijp ik de hoofdtak een beetje in.

niet zover dat ze knakt maar gewoon een klein beetje.

dan komen de zijtaken nog beter mee naar boven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, heb haar van de week geplet, vandaag weer alleen dan een node hoger. Ze trekt er zich weinig van aan ;)

 

Amecheesia, dat wat je beschrijft heb ik ook gedaan, pletten,knijpen hoe je het ook wil noemen ;)

 

Donnie, i hope you're right :( Heb haar nu al 2 keer geplet en ze blijft maar gaan.

 

De stammen zijn idd extreem dik B)

 

Skunkmonster, bedankt maat! :lol:

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die grootste is de roze pheno, mark my words. ;) Deze pheno heeft een enorme groeipotentie.

 

Ze zijn mooi gegroeid, KF kenmerkt zichzelf door het ontwikkelen van extreem dikke stammetjes.

 

Ze gaan lekker!

 

Groet,

Donnie

 

 

ik gok toch echt dat het de donker paarse haze/berry pheno is en anders de lang bloeiende groene...

ben benieuwd wie gelijk heeft :lol:

 

gaat lekker miami !! B) die gaan nog heel wat de lucht in de komende tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou goed kunnen hoor stikkie maar ik zie precies hetzelfde bij deze dame als in mijn run, de roze pheno heeft vanaf het begin een flinke voorsprong kwa bouw.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 21 12/12,

 

Ze beginnen echt goed te drinken nu, sommige bijna een halve liter per dag. Ik haal om de x aantal dagen de potten eruit om ze te wegen, en vervolgens geef ik dan water. Als ze nog zwaar zijn krijgen ze niks uiteraard. Er zijn er nog steeds 2 die het minder doen, die zijn ook wat lichter van kleur. Waar het door komt? fuck know's..

Ze krijgen dus alleen nog maar water en om de 2 weken bacto.

 

De bloei is ook eindelijk begonnen, het heeft even geduurd, bijna 3 weken wel te verstaan ;)

En wat groeien die krengen zeg, niet normaal! De grootste is nu ong 75 cm. Ben benieuwd hoelang ze nog doorgroeien, gelukkig heb ik nog wat hoogte voor de toekomstige wolkenkrabbers :whistling

 

Pics..

 

gallery_34690_16217_1210622.jpg

 

gallery_34690_16217_635244.jpg

 

gallery_34690_16217_251404.jpg

 

gallery_34690_16217_2006288.jpg

 

Hasta la próxima, nos vemos

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Staat er mooi bij !

Op naar een mooie oogst !

 

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites
toekomstige wolkenkrabbers :whistling

 

Hou er maar rekening mee.

Je bloei begint net, de spurt gaat aankomende week los, kijk die dikke stam rechtsvoor eens. ;)

Dit worden monsters!!!

Je kan wanneer je strek ziet de desbetreffende internode gewoon een plet geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaan Ze!! ;)

 

wat een stam die rechts voor zeg!!!

mooie bezetting zo

 

dat worden harde topjes tot onderin :blink:

 

hoogte zul je inderdaad wel nodig hebben als er nog van die arm-lange paarse colaflessen boven op moeten komen :wacko:

 

gaat lekker!!!

 

greetz Skunkmonster

:whistling

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames gaan lekker miami!

 

Mochten ze echt te hoog worden dan kun je ze altijd nog een por in de nek geven. ;)

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel hoogte heb je?

Zien er mooi uit, die 2 in midden aan weerzijden groeien mogelijk minder omdat ze tikje van luchtaanvoer krijgen?

 

Wordt met deze start een mooie ronde, nu nog proberen (knakken en netje?) ze niet door dak te laten gaan.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dr.Cannabidiol, bedankt :D

 

@Botsautobob, gracias :D

 

@Krasi, merk wel dat ze nu wat meer gelijk opgaan, dus het pletten een paar dagen geleden heeft wel geholpen.

Die stammen zijn idd echt ziek gewoon, je wordt er bijna bang van ;)

Morgen plet ik de 2 grootste weer bovenin.

 

@skunkmonster, dikke shit of niet? :whistling

De bezetting is nagenoeg perfect, maar als ik nog een ronde KF doe gaan ze direct op 12/12.

Ik hoop dat je gelijk hebt over die arm-lange paarse colaflessen :blink:

 

@Donnie, thanks kerel, ik spiek nog steeds af en toe in je topic om een idee te krijgen wat me nog te wachten staat.

Hoop dat knakken niet nodig is, ik heb ze expres ook niet gedieft, wil ze gewoon in volle glorie zien en laten gaan :D

 

@lostchild, ik heb 2 meter hoogte. Denk niet dat die 2 het minder doen door de luchtaanvoer, heb ze al op verschillende plekken gehad in de tent. Geen idee hoe het komt, van 1 is het wel duidelijk want dat is gewoon een freak.

Netje zat ik ook nog aan te denken maar ik denk dat ik het gewoon zo laat, als het straks echt nodig is (ik hoop het wel :wacko: ) bind ik ze gewoon met een touwtje vast aan de ophang buizen :D

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...