Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

lekker aankloten in 2014

Recommended Posts

Guest wiet61

hoi knutsel ,ja zeker voeg ik dat nog toe ,ook zit het in de supermix van plagron die ik toegevoegd heb.

Ik was het alleen vergeten te vermelden .:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

gallery_36283_16620_1730771.jpg

Dit voeg ik dus ook toe al vele jaren ,het is een soort stroop ,en het stinkt als de nete .

gallery_36283_16620_35157.jpg

gallery_36283_16620_1370780.jpg

 

hier zit dus ook veel in wat een plant nodig heeft .

Wat is jullie mening hier over .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig man!

 

 

Die voeding ken ik niet maar heeft het wel zin als het vloeibaar is?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61
Lekker bezig man!Die voeding ken ik niet maar heeft het wel zin als het vloeibaar is?
Dat weet ik eigenlijk niet johnny ,maar kwaad zal het niet kunnen ,zeker niet als je niet veel regen krijgt ,en je geeft het met het water mee ,dan krijgen ze er altijd iets van mee .als bladvoeding kan ik het ook geven dat doe ik ook wel eens .Een plantenspuit op de spot doet wonderen . Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat is natuurlijk zo maar het kost wel weer centjes. En als het dan ook nog eens minimaal werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

<p>

Nee dat is natuurlijk zo maar het kost wel weer centjes. En als het dan ook nog eens minimaal werkt.

</p>

Als het veel regent geef ik het ook niet ,het spoelt gewoon weg ,wel denk ik dat de plant de voeding opzoekt die hij nodig heeft .

Ik heb het voor niets ,dus dan geeft het ook niets .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dan zou ik het inderdaad gewoon inzetten.

 

Hoe gaat het met ontkiemen?

 

Ik ga van af deze week los, openen ergens deze week een topic.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

<p>

Tja dan zou ik het inderdaad gewoon inzetten.

 

Hoe gaat het met ontkiemen?

 

Ik ga van af deze week los, openen ergens deze week een topic.

 

gr

Hoi Johnny ,met het kiemen gaat het heel goed ,ik heb ook bijna geen uitval ,ze komen bijna allemaal uit .

Ze staan lekker onder het licht ,straks de lampjes er iets dichter op zetten ,die lange spieten wil ik niet meer .

Ik zal wat foto,s plaatsen ,ik hou je in de gaten hoor wat jij allemaal uit haald hahahah

</p>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

gallery_36283_16620_389235.jpg

Het kiemen gaat buiten verwachting ,bijna alles komt uit ,op de herijuana na .

 

gallery_36283_16620_1340728.jpg

En nog een overzichts foto ,de lampjes gaan nog wat naar beneden ,die lange sprieten wil ik niet .

Al zullen sommige dat wel worden ben ik bang .

 

En dan hier het boven kastje waar er ook nog in staan ,daar haal ik even een lampje voor dadeliijk .

gallery_36283_16620_449839.jpg

 

:wave:Er staan er nu een 200 in denk ik zo ,en van de MAF liggen er ook nog 200 te kiemen ,ik heb het maar druk mee .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit hoor! :specool

Heb je ze wel continu onder kunstmatig licht staan of ook gewoon buiten als het goed weer is?

18/6 dan?

 

Ik hoor dat je de Deense soorten niet onder licht mag zetten, maar de rest wel onder TL of heeft dat geen zin?

 

Die rootrainers van 20cm zien er stukken beter uit dan die van 12cm, scheelt enorm in diepte dat zie ik wel.....

Heb er net een binnen, maar wat me opvalt is dat ze erg slecht sluiten en er zit geen standaard bij om ze in te zetten helaas.

 

Succes met je kweek en post regelmatig wat foto's als je tijd hebt, erg leerzaam! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

coops ,ik laat ze gewoon op 24 uur staan verlopig ,en waarom mogen denen niet onder een lamp met opkweken, Als het goed weer is gaan ze naar buiten toe .niks beters als dat .

Coops je moet vreken of waar je dat gekocht hebt een mail sturen dat er geen mandje bij zit ,dat hoort er wel bij .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van die Denen heeft een ander lid van WF me gezegd, maar ik zie dat jij ze er gewoon onder hebt staan.

 

Heb hem via EBay uit Engeland gekregen en zie nu ook dat erbij staat dat het zonder houder is.

Sluiten ze bij jou wel perfect, zie er ook een open staan op de foto, maar als ze in de houder klem staan is dat niet zo'n probleem!

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Daily_Smoker ,Ja daar staat mighty mite tussen ik hoop dat ik er zaad mee kan maken ,van de 10 zijn er pas 2 uit ,we zullen zien .

Coops ,jaat klopt sommige sluiten niet zo goed ,maar dat geeft niks ,je kan ook van dun multiplex een bakje maken ,maak het bakje dan meteen zo groot als in een boodschappen tas past ,makkelijk winkelen op je spot ,en niemand ziet iets .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt je trays niet vol gezet, er kan nog een rijtje bij, de maxi zijn 40 cellen dus 10 books.

Pleur er nog een book bij of heb je dit express gedaan, omwille van..?

 

Ik zag het al direct aan je eerste foto waarin de 2e book gewoon los zit.

 

Jij hebt zeker je books 1 voor 1 gevuld en ze daarna in de trays gezet..

Pak een dichte krat of een vuilniszak en vul de tray met de lege books.

Zet de gehele tray in de krat op of de vuilniszak en pleur er maar een zooitje aarde overheen zodat het vult.

Laat de tray 1 of 2 keer zachtjes stuiteren zodat de grond goed aanzakt in de cellen.

 

Greetz.

 

het is ook geen gezicht dat het zo scheef staat, lekker gammel ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

cannabusinesss ik heb ze in de mand gevuld ,ik kan er echt geen meer bij krijgen ,hoe dat kan weet ik niet ,volgens mijn is dit niet dezelfde als bij jouw ,hoeveel rijen gaan er bij jouw in .

Hier 9 van 4 stuks ,een 10de lukt niet .Ik heb het nog geprobeerd maar het gaat niet ,ik snapte er ook niks van ,maar achteraf wel denk ik ,dit is een zending van een andere leveransier denk ik ,daarom had ik twee mandjes te weinig ook .

Of de mandjes zijn te klein

Share this post


Link to post
Share on other sites

coops ,ik laat ze gewoon op 24 uur staan verlopig ,en waarom mogen denen niet onder een lamp met opkweken, Als het goed weer is gaan ze naar buiten toe .niks beters als dat .

Coops je moet vreken of waar je dat gekocht hebt een mail sturen dat er geen mandje bij zit ,dat hoort er wel bij .

 

ik heb binnen onder hpi div denen ( lees.. vroegbloeiers..dus ook NDB..) als moeder gehad en gestekt ook...geen probleem

 

de moeders hield ik onder 23.5 / 0.5

 

in dat half uurtje zakt de temperatuur ff...en slapen ze even....lijkt me net ff beter als 24/0....

 

roots 20cm..bij mij gaan er ook 10 x 4 in een mandje....als ik er 9 in heb sluiten ze niet goed....geeft probleemen met wortels

 

gr :dope:

Carpe

 

ps denen...dwz..vroegbloeiers kan je beter niet on de tl hebben...maar hpi/hps geeft een berg licht...( Bij iemand onder flauwe tls schoten ze in de bloei...

 

mja...De NDB is eens in Groningen als binnenstek verkocht....onder naam white lady...mja...de stekkeboer hield ze onder 18/6 hpi....lol.......twas gauw einde verhaal dus....

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker gevalletje groei de massa, grijp de kassa: als dat allemaal geoogst gaat worden......BAM.

 

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om zaadplantjes (think different auto en auto haze) met dezelfde grootte als op voorgaande foto's voor te groeien op 22/2 of zelfs 23/1 en dan langzaam af te bouwen naar 18/6 tot ze naar buiten mogen/moeten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat inderdaad niet van harte, gewoon erin proppen, dat gaat best. Sommige dingen moet je met een beetje geweld doen dat kan verder geen kwaad.

 

Maar nu omdat er al grond in zit en de plantjes er al in staan zou ik dit in dit stadium niet meer doen om wortelschade te voorkomen.

Maar net wat carp zegt, je moet je wortels straks in de gaten houden of eerder uitzetten om deze problemen dus voor te zijn.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

We zullen het zien met de denen ,ze staan onder de tneon bakjes ,ze groeien zeer goed .Ze staan nu op 18 uur ,wel ben ik van plan om over te schakelen op de hps lamp

En wat de roottrainers betref ,ik heb het net geprobeerd om er 10 in te krijgen ,met geen mogelijkheid lukt het ,toch andere bakjes denk ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

gallery_36283_16620_1694377.jpg

Ik heb vlug jullie tip ter harte genomen en de denen onder een hpi lamp gezet ,hoe ver mogen ze er vanaf staan eigenlijk ,de kleinste staan nu op ongeveer 50 cm .

weer iets bijgeleerd na zoveel jaar . :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om zaadplantjes (think different auto en auto haze) met dezelfde grootte als op voorgaande foto's voor te groeien op 22/2 of zelfs 23/1 en dan langzaam af te bouwen naar 18/6 tot ze naar buiten mogen/moeten?

 

elke auto kan je onder 23/1 voorgroeien...de licht uren boeit ze niet...maar met auto's geld...zet ze liefst meteen in de grote eindpot...

 

ik heb een pheno adh47 die 1.80 cm worden in volle grond...dus als ik die zou moeten voor groeien onder hpi...dan zou ik ze ontkiemen in 11 literpotten

 

in roots zou ik deze pheno niet voor groeien....hoog uit ff ontkiemen...maar dan nog...worden ze geen 1.80 meer....

 

in licht uren afbouwen geloof ik niet...tis onkruid...!!

 

kheb al zoveel wiet proberen te verzieken...en dat lukt zelden !!...LOL.....

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen het zien met de denen ,ze staan onder de tneon bakjes ,ze groeien zeer goed .Ze staan nu op 18 uur ,wel ben ik van plan om over te schakelen op de hps lamp

En wat de roottrainers betref ,ik heb het net geprobeerd om er 10 in te krijgen ,met geen mogelijkheid lukt het ,toch andere bakjes denk ik .

 

wat ik weet van t-neon is dat dat ff sterker licht geeft als TLS......maar.... ik zou gaan naar 23/1....

 

ja hpi of hps zou beter zijn.....of... als de zon er is...lekker buiten zetten....mja...dan blijf je slepen...

 

JA vreemd...als de boekjes van 4 goed gesloten zijn en strak in het mandje zitten.... dan moet het goed gaan...zit het niet echt strak...dan mss wat anders er tussen zetten wat dunner is....

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

owja.......probeer er een klein ventilatortje op te zetten...dan krijgen de steeltjes wat wind training....

 

als je buiten ontkiem... heb je dat automatisch.......

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...