Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sok

25x OG Kush in 2 tenten

Recommended Posts

het is leuk dat de 1e tent beetje achter loopt kun je heel mooi het verschil en het proces zien .

en mijn ervaring is dat je in een tentje gewoon veel makkelijker meer er af haalt dan in een hokje van dezelfde grootte.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de stimulerende woorden heren, ik denk dat het ook een aardig gekkenhuis gaat worden daar ja :lol:

 

@cannacaine; Het verschil is mooi om te zien inderdaad, maar ik had echt verwacht dat het sneller zou gaan. Daarom overweeg ik ook om er de volgende keer gewoon vanaf het begin een 600 watt HPS in te gooien nadat de zaailingen onder TL al laten we zeggen 2 weekjes hebben kunnen voorgroeien.

 

Op dag 5 12/12 is de G-unit alweer redelijk uitgedost ten opzichte van afgelopen maandag. Ze krijgen zo rustigjes aan al wat uitgebalanceerde maaltjes en een wekelijkse douche met auxine. Ik merk toch wel dat dat een aardige boost geeft elke keer, maar voor deze ronde is het nu wel even genoeg denk ik.

 

gallery_38480_16025_2001043.jpg

 

In m'n eigen hok heeft er weer een kleine stoelendans plaatsgevonden en is er bij een aantal extra dames de chiropractor langsgeweest. Met andere woorden wat weloverwogen schuif- en knakwerk voor de betere invulling uiteindelijk. Het begint steeds meer ergens op te lijken en ze reageren tot nu toe overal goed op! Ook hier wordt er rustig aan wat gemengde voeding gegeven en het biologische equivalent voor de wekelijkse douche gebeurt met Alg-A-Mic.

 

gallery_38480_16025_648569.jpg

 

De 2 Kandy Kush Confidential dames in de 11 liters gaan ook aardig hard. Sterker nog, die lijken wel het meest te floreren. Als deze trend zich doorzet dan zal Snooki wellicht plaats moeten maken voor deze dames, zodat ik de ruimte wat verantwoorder kan gebruiken, maar dat kan met wat latere omliggende knakperikelen misschien ook wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man! Hokkie G gaat als een gek zeg :wub: Zijn de eerste bloei verschijnselen al waar te nemen? Dit wordt sowieso een volle tent. :lol:

 

Hoe gaat het met die 2 dames die je geknakt heb? Groeien die lekker door of hebben ze daardoor lang stil gestaan? Verschil is toch wel extreem tussen 400W en 600W en de zaden. Maar denk dat het op het einde wel wat bijtrekt. Duurt alleen een stukje langer.

 

Ik blijf het echt een geweldig soortje vinden die OG Kush van RQS, daar stap ik voorlopig niet van af :D

 

Merk je dat echt zo die auxine spray?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo kerel!!

 

mooie bezetting hoor in dat bovenste tentje!!!

 

jammer dat die andere wat tegen valt!

 

persoonlijk had ik in het tentje waar het minder gaat die kleine eruit geflikkerd! en uit het bijna overvolle tentje wat uitgehaald om die ander mee op te vullen :wub:

 

er leuk ook met 2 tentjes tegen over elkaar op 12/12 draaien :D

 

misschien doe je er later niet verkeerd aan om ook te gaan dieven, (onderste "kansloze" scheuten verwijderen) aangezien je een redelijk dicht bladerdek hebt :D

 

beetje het zelfde idee als bij scroggen, alle topjes die weinig tot geen licht vangen is verloren energie: kan je beter in de toppen boven het blader dek steken B)

al zou ik wel zoveelmogenlijk blad laten zitten

 

 

zelf heb ik 2 rondes auxine gebruikt, echt mooi spul!! (eerst geloofde ik er niet zo in. iedereen die adverteerd met gegarandeerd hogere opbrengst)

maar ik MERK het Zeker! Vooral als ik het Niet gebruik zie je het duidelijk terug!... wat eigenlijk best logisch is...

 

http://www.auxine.eu/index.php?currPage=au...amp;currLang=nl

 

het product bevat echt een super breed en compleet spectrum aan Micro/Macro Nutriens,natuurlijke auxins, cytokinins, gibberellins,multivitamines en aminozuren

 

gallery_9296_15892_59730.jpg

 

(bron:) http://www.auxine.eu/ingredients.pdf

 

ik heb ooit een beetje "google" info opgezocht over het Product auxine en Auxine's (de planthormoon die celstrekking/celdeling bevorderr)

 

Planthormonen

 

Auxine Wiki

 

 

kortom een mooi kompleet anvullende bladvoeding voor de overgang van 18/6 naar 12/12 ( tenminste ik gebruikte het de eerste 3 weken na de klok om ging B) )

 

wel zuinig opzijn en in de koelkast bewaren! spul kost hier in de lokale growshop namelijk 50eu per fles

 

staat me iets van bij dat na opening de THT datum flink verkort, al neem ik dit zelf wat minder nauw ;)

 

ik blijf je volgen!

 

Greetz Skunkmonster!

 

:lol:

 

 

Edit:

 

Flimpje gevonden over Auxines icl geile zwoele belgische stem die het lekker melow met een zachte G voor je uitlegt :D

 

http://www.vib.be/nl/landbouw-en-milieu/Pa...twikkeling.aspx

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ja het is wel een mooi goedje hoor. Er wordt hier nog gebruik gemaakt van een gratis sample flesje maar ik heb gezien dat die troep aardig duur is ja. Dat bewaren in de koelkast is wel een goeie, want er ontstaat hier ook een mooi laagje schimmel op als het te lang staat. Ik heb het tot nu toe vooral gebruikt als groeistimulator vanaf de 3e week groei tot aan de eerste bloeiverschijnselen. Dus ik verwacht het nog 1 keertje te sprayen deze week. Bij elkaar hebben ze dan ongeveer 3 à 4 keer een douche gehad. Er zijn wat dat betreft nog geen bloeiverschijnselen waargenomen g-o, maar ze staan nu ook pas precies een weekje op 12/12 :wub:

 

Dieven heb ik de vorige keren ook gedaan, waaronder de afgelopen ronde redelijk grondig, zo'n kwart tot een derde van de hele onderkant weggetrokken. Dat mocht ook wel want de dames waren erg groot geworden, maar dat zal deze keer denk ik beter onder controle te houden zijn. Sowieso wordt het goed leeggetrokken daar beneden :D.

 

M'n eigen dames reageren erg goed op dat supercroppen. Veel beter dan toppen. Ik heb toevallig gister de hele boel even goed onder handen genomen, en je ziet dat de ruimte direct al veel beter wordt benut. Ik heb ze op tactische plekken geknakt onder of boven bepaalde oksels zodat de nieuwe scheuten die erin gaan verschijnen allemaal mooi in het zonnetje komen te staan.

 

Ze groeien dan ook als een gek door ineens, dus ik verwacht de klok ook hier per omgaande om te zetten. Truusje (de middelste rij rechts) is nog eens getopt op alle 4 de scheuten en Sharona ook voor het eerst. Bea (linksonderin) doet gewoon lekker d'r ding na de enkele fimjob en vult haar plek dan ook prima op zo. De toppertjes zijn zo'n beetje op dezelfde hoogte gebeurd als de knaksessie bij de rest, dus eerst nog even een paar daagjes herstel geven en dan kunnen ze wat mij betreft later deze week in de bloei. Dat mag ook wel na een kleine 6 weken groei tegen die tijd.

 

Misschien dat Snooki alsnog de tent mag verlaten, maar ik vind het ook wel weer geinig om te kijken waar het eindigt. De rest laat ik dan wel lekker de boel overwoekeren :lol:

 

gallery_38480_16025_47354.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog geen problemen in de G tent om ze te kunnen wateren?

Je tentje trekt ook langzaam bij. :lol:

Edited by Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie post skunkmonster! :wub:

 

Gebruik je Auxine niet in de groei maar alleen de eerste 3 weken bloei? Tijdens de groei spuit ik ze ook altijd al in 1x pw.

 

Wat betreft het bewateren in tent G moeten we misschien zo'n lange buis kopen zodat je ze water kan geven zonder ze eruit te halen. Volgens mij heb ik je er een keer ene plaatje van laten zien, weet je nog?

 

Tentje N trekt redelijk bij ja. Ben benieuwd hoe dat geknak van je plantjes er in real life uit ziet. Ik ga ze snel bewonderen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wateren begint nu inderdaad echt beroerd te worden zonder ze er uit te moeten halen. Ik heb laatst ff een stukje tuinslang op de gieter gezet maar dat is ook geen doen. Dus daar moeten we maar even wat op verzinnen ja :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een stuk plastic pijp die je overal tussendoor halen en dan vanaf boven water er in gooien. Denk dat dat de beste optie is...

 

Wat met dat scrognet een nadeel is is dat we erna de bakken er niet meer uit kunnen halen om eventueel te dieven of oude bladeren weg te halen. Als ze zo dus in de bloei schieten en we het net gaan ophangen dan halen we ze eerst nog een keer uit om alles onderin kaal te maken met zijn 2en.

 

Dat is het nadeel van zo'n scrognet, dat je ze niet meer kan verplaatsen. Maar het voordeel weegt zwaarder denk ik (letterlijk zwaarder) want dan blijven de toppen lekker goed verdeeld, overeind en in het zonnetje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen wij dus ook met stuk tuinslang op de gieter.

Kan je perfect tussen net en in de pot mikken....maar ja wij mannen kennen dan ook alles van "in de pot mikken" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt genoeg naast gemikt hoor :lol:

 

Maar dat is inderdaad de meest handige manier om te bewateren :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

emmer of speciekuip met voeding en een vijverpompje met een stukje tuinslang en lange koperen pijp erop met een bochtje en je kan overal bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat als de boel grondig gedieft is dat er dan ook wat beter tussendoor gemanouvreerd kan worden.

 

Maar zo'n pompje is sowieso geen gek idee, kan het zo vanuit de jerrycan afgetapt worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand een advies hoe en wanneer je het beste een scrognet kan ophangen?

 

Na de eerste week echte bloei wanneer je weet dat ze verder niet de hoogte in gaan? Of daar voor al zodat je zo er doorheen kan laten groeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

meeste planten groeien in de bloei wel langer dan een week hoor

 

maar als je nu week 1 zit kan je da wel al ophangen, waarom: omdat het kan

Share this post


Link to post
Share on other sites

't Zal wel een steunnet worden ipv een scrognet zeker ?

Voor een scrog staat het wat te vol misschien, een steunnet kun je wel ophangen, die Gangsters hebben geen 300% stretch in de bloei toch ?

:lol:

Edited by soca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht het inderdaad ook meer als steunnet in te zetten. De boel boel is van zichzelf al flink vol en goed verdeeld, dus het zal hier en daar enkel een beetje ruimte geven zijn ter optimalisatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, even voor de goede order, er wordt een steunnet bedoeld ja :lol: Even voor het gemak een scrognet genoemd (is ook hetzelfde). Vorige oogst hebben we ze vast moeten zetten met bamboo stokken. Vandaar nu een net.

 

Tentje G is al zo dusdanig vol dat scroggen niet eens hoeft. De ruimte wordt al meer dan benut :wub:

 

Soca, die OG'tjes groeien inderdaad maar lichtelijk door. Zijn 75% indica's.

 

Ik weet nog wel de eerste keer dat ik wat ging kweken 10 jaar geleden. Had ik sativa zaden (weet ik nu achteraf) En liet ik ze een meter voor groeien en toen in de bloei. Dit met mijn, verkeerde, wetenschap dat een plant stopt met groeien als deze op 12/12 gaat. Nou nee dus, ze groeiden om de lamp heen tegen het dak aan haha. Al doende leert men :D

 

Alhoewel, een steunnet dient ook lichtelijk als scrognet. Wanneer 2 zijtakken elkaar verdringen kan je ze mooi uit elkaar zetten/laten groeien door die tak een linie op te schuiven in het net.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zouden die krullende blaadjes niet kunnen komen doordat het soortje niet zoveel licht aankan(genetisch bepaald)omdat het soortje van aan de basis staan van alle kush kruisingen uit de hindu kush valley komt die niet zo dicht bij de evenaar ligt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk het persoonlijk niet aangezien elke wietplant 12 uur ligt aan moet kunnen. En er zijn er maar 2 (OG Kush van DNA) die dit vertonen. De overige niet. Ook heb ik in meerdere kweken met OG Kush nog nooit zoiets waargenomen.

 

Wellicht gewoon een pheno die zo is. Of die genetische lijn van DNA is wat gevoeliger voor schommelingen in temperaturen ofzo. Vanwege de 2 hitte golfjes. We zullen zien hoe de wiet er uiteindelijk uit ziet.. en rookt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hetzelfde met de hindu kush(gekrulde bladrandjes bovenaan).maar alleen precies onder de lampen

maar ik heb gister de kappen wat verder uit elkaar gespreid zodat ze in het midden wat minder licht intensiteit krijgen.

als ze bij trekken maak ik wel ff foto'je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die houden we nog even tegoed want ik was te laat wakker vanmorgen :verrygood

 

Ik meen trouwens gisteravond toen ik nog even de laatste sneak peak deed op de getrimde dames dat ik what appears to be een balletje heb waargenomen. Ik zal ff een goeie close up maken om dit te laten bevestigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...