Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sok

25x OG Kush in 2 tenten

Recommended Posts

Zo ver wil ik niet meteen gaan, het lijkt op dit moment nog meer op een eenzame bikkel zeg maar :verrygood. Maar ik hou het nauwlettend in de gaten. Vanavond dus ff foto'tjes maken dan weten we meer.

 

Tent G overigens, direct naast de luchtflap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel goed in de gaten houden! Ben benieuwd naar de foto. Als het iets herma-achtigs is dan gelijk het hele stuk van die stam eruit snijden hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed, daar zijn we dan met een foto update van hoe de zaken er op dit moment voor staan!

 

De beide tenten zijn in elk geval goed op temperatuur de afgelopen tijd en vallen dan ook prima binnen de marges. Waarschijnlijk gaan er later deze week wat extra graadjes bijkomen, maar ik verwacht niet dat dat erg veel problemen gaat geven, want 's nachts als de boel draait zijn de temperaturen prima werkbaar. De lv is ook niks op aan te merken, eigenlijk vanaf het begin al niet. Die schommelt namelijk rustig rond de 50 / 60% heen en weer.

 

Tent G om te beginnen geeft bij alle dames na een kleine 2 weken de eerste zichtbare bloeiverschijnselen. Voor het gemak rekenen we vanaf gister als de eerste week, dus eigenlijk exact 2 weken nadat de klok om is gegaan. Ik heb zelf een mooi scrog/steunscherm gemaakt (in tweevoud), van een tuinhek en wat latten en tierips. Het was nogal wat werk om dat hele opgerolde hek op alle punten mooi recht te buigen en ruimtes van 10 bij 10 cm te knippen. Normaal zijn die tussenruimtes namelijk 10 bij 5 cm. Maar een halve autist met tijd teveel als ikzelf heeft daar alleen maar plezier aan :verrygood.

 

gallery_38480_16025_1300412.jpg

 

We hebben gister het rek bevestigd na de boel goed gedieft te hebben, en ik heb zojuist alle topjes even hun eigen plekje in het scherm proberen te geven. Het scherm zit dan ook echt helemaal vol nu (op de foto nog niet te zien). Dat betekent dus dat er welgeteld 122 toppen straks de boel sieren, met nog een aantal onderliggende scheuten die ook nog hun best doen om een gedeeld plekje te bemachtigen.

 

gallery_38480_16025_1213336.jpg

 

Aardig leeg zo dus! Geeft ook een stuk makkelijker water ineens. De achterste dames doe ik met een stukje tuinslang door het rek heen, maar de rest daar kan ik wel doorheen manouvreren.

 

gallery_38480_16025_780542.jpg

 

De eerste zichtbare bloei.. *oooooooh*. Dat ziet er toch altijd weer fijn uit als de dames doen wat ze moeten doen. De lamp gaat bijna per dag een paar centimeter omhoog, want zoals je ziet is er een heel klein warmte symptoom bij deze dame te zien.

 

De volgende foto is echter een klein stressmomentje voor mij die misschien is ontstaan door een klein stressmomentje voor de dame in kwestie, namelijk de verschijning van wat eruit ziet als een balletje. Omdat de macro focus tot frustrerens toe constant de verkeerde area pakte, is dit het beste wat ik ervan heb kunnen vastleggen.

 

gallery_38480_16025_334403.jpg

 

Ik heb er overigens nog 3 onderin gevonden op deze en een andere scheut van dezelfde dame, en er lijken toch echt geen pistels uit te komen. Het 'hangt' ook aan een miniscuul steeltje in plaats van dat de bloem dicht op de oksel verschijnt zoals normaal het geval is. Kan iemand dit bevestigen? Ik heb er tot nu toe namelijk nooit mee te maken gehad. Ik heb ze uit voorzorg sowieso maar even verwijderd. Verder ziet alles van deze dame met de baard in de keel er prima uit dus ik tref voor nu nog geen rigoureuze maatregelen.

 

In tent N trekt alles op dit moment lekker bij. 2 van de later ingezette dames groeien goed en de boel staat sinds afgelopen woensdag op 12/12. Ik heb ook hier gister een steunscherm opgehangen en hier kan nog een beetje in gescrogged worden omdat ze nog een dikke week blijven doorgroeien. je ziet het er hier misschien nog niet helemaal aan af, maar zoals het er nu uitziet zal ik de boel met uitzondering van ons mongooltje Snooki toch wel redelijk vol krijgen. Ik heb inmiddels al wat platgelegd en vastgezet, dus dat resultaat is voor een volgende fotosessie!

 

gallery_38480_16025_2262622.jpg

 

gallery_38480_16025_113467.jpg

 

De voorbloei doet ook hier stilletjes aan zijn intrede :).

 

Hieronder een mooi resultaat van 1 van de kogels die is ontstaan door het supercroppen. Ik ben redelijk grof bezig geweest bij sommige dames, tot splijtens aan toe, maar het is gewoon allemaal dichtgetrokken en zo hard geworden dat je er iemand z'n hersens mee zou kunnen inslaan. Deze specifieke dame lijkt dan weer aardig naar boven te zijn gegroeid op dit stuk, maar de rest is niet meer helemaal goed te bereiken voor een mooi kiekje.

 

gallery_38480_16025_356814.jpg

 

Al met al gaan we dus aardig lekker wat mij betreft. Voeding wordt consequent 2 keer per week meegegeven, om de 1 of 2 waterbeurten, en zo te zien eten en drinken de dames het allemaal lustig op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's weer man :verrygood Ziet er goed uit. Tent G echt heel mooi al die toppen naast elkaar en die zo allemaal in de bloei schieten. Stel je eens voor 122 van die toppen zo dik als een blikje Redbull net als de vorige keer... Can't wait!! :)

 

Haal dat balletje gewoon preventief weg, of hou het heel goed bij, of laat T ff bij je gluren. Better save then sorry :D

 

Tentje N trekt ook redelijk bij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog 2 foto's met de wat crappere camera van hoe de boel een beetje allemaal z'n plekje heeft gekregen. helaas is door het positioneren bij beide tentjes toevallig 1 scheut afgebroken, maargoed daar komt wel weer wat nieuws voor in de plaats :)

 

Tent G: een kwestie van water en voedsel geven volgens het schema en zo nu en dan een blaadje of 2 weghalen om iedereen lekker in het zonnetje te zetten. Dat gaan inderdaad hopelijk een paar traytjes redbull worden :verrygood

 

gallery_38480_16025_6404937.jpg

 

Tent N: Nog een klein weekje groei verwacht, dus dat wordt nog redelijk wat scrogwerk. Snooki gaat er vanavond toch maar uit, want het schiet geen reet op met dat kleine mormel. De rest woekert ook zodanig door dat de ruimte uiteindelijk prima gevuld gaat worden!

 

gallery_38480_16025_2539028.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij bedoelt trouwens waarschijnlijk deze referentie :verrygood

 

gallery_38480_16025_224254.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie topvorming in de G tent.

Ziet er goed uit Sok.

 

Mooie grote blaren in de N tent, gaat zeker nog dicht komen.

:verrygood

 

Mooi scrognet daar in de tenten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Tune :verrygood

 

Het mooie van die schermen is dat het de tent op deze hoogte mooi ondersteunt en niet meer naar binnen laat trekken. Tent G had daar nogal last van, zo'n 10 centimeter naar het midden toe aan alle kanten. Dat scheelt bij elkaar nogal wat oppervlakte, maar nu wordt weer alle ruimte benut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die foto ja :)

 

Zal wat worden hoor een paar tray'tjes toppen met dat scrognet... can't wait!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking nice...:lol:

waarom meet je eigelijk je temp van onder ipv in je bladerdek bv?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MRT: Dat was eigenlijk zo blijven staan vanaf het begin :lol:. Ik heb het nu op het rek in de schaduw van de bladeren gelegd. Eigenlijk wil ik even een klein kapje maken waaronder ik hem kan hangen, dat zie ik wel vaker op foto's verschijnen hier op het forum. * edit: ook bij jou dus :P *

 

Laat me meteen van de gelegenheid gebruik maken om een kleine update te delen. (foto's volgen vanavond, net een 8pack batterijen in de bonus gehaald)

 

De dames in Tent G groeiden de afgelopen week nog aardig in de hoogte door, waar ze wat mij betreft na 3 weken 12/12 nu wel mee mogen kappen ;) . Wat waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat ze in de breedte geen ruimte hebben omdat er 16 dames op een kleine oppervlakte staan. Ik zie in andere kweekverslagen vaak met een gering aantal planten een goede opvulling bereikt worden met eventuele toegepaste knak- en buigsessies, waardoor ze niet teveel de hoogte in gaan en onderin fluf gaan creëren. Dit hebben we de vorige ronde ook een beetje gehad met 9 dames op 1m2, dus dit is wel voor enige verbetering vatbaar. Of gewoon een week minder lang voorgroeien zodat we op de alom geopperde 17 dagen uitkomen.

 

In m'n eigen tentje is de groeispurt na omschakelen (nu dag 12) tot nu toe prima te reguleren omdat er nog een redelijke scrog sessie kon plaatsvinden. Op dit moment is alles redelijk bezet en lage scheuten zijn nu op dezelfde hoogte uitgekomen als de hoofdscheuten. De lamp (en het scherm) kan daarom veel lager blijven hangen en ik vind het al met al dan ook wel een geslaagde scrog. Vanaf hier laat ik de boel gewoon uniform naar boven groeien, want iedereen heeft z'n plekje inmiddels wel bemachtigd. Misschien is het een beetje overdreven geweest om hieraan voorafgaand zowel te toppen als te supercroppen, maar dat wilde ik gewoon eens uitproberen en we gaan zien wat de hele combinatie gaat opleveren :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er netjes uit sok!

 

toppen heeft je goed gedaan, mooi egaal veldje met toppen :lol:

 

op naar die dikke knoeperts!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks skunkmonster. Dat egale veldje heeft echter inmiddels toch redelijk wat hoogteverschil. Vooral de dames in de smartpots vooraan hebben de hoge hakken aangetrokken :lol:

 

Zo ziet de boel er in tent G boven het net uit nu:

 

gallery_38480_16025_2205969.jpg

gallery_38480_16025_1501896.jpg

 

en zo onder het net:

 

gallery_38480_16025_1184923.jpg

 

Alsnog redelijke stelten geworden dus. Maar de explosieve groei lijkt er nu toch wel uit te zijn.

 

Mijn eigen tentje ziet er nu zo uit:

 

gallery_38480_16025_1883367.jpg

gallery_38480_16025_87545.jpg

gallery_38480_16025_1356937.jpg

 

Ook een volle boel dus inmiddels :P. En de eerste zichtbare bloeiverschijnselen presenteren zich ook. Gister bij het buigen en plaatsgeven van 1 van de 2 hoofdtoppen van de #18 (Sharona), brak de grote fanleaf eronder af, waardoor de scheut zelf vandaag door de trekkracht vervolgens ook bijna in z'n geheel van de stam was gebroken. Hij hing er vanavond een beetje zielig bij dus ik heb 'm er helemaal afgehaald en in een glas water met wat Root Juice gezet. Morgen doop ik 'm in wat stekpoeder om te kijken of er een leuk moedertje als side project gecultiveerd kan worden ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeheahhhh :P :lol: Van deze foto's wordt ik vrolijk wakker! ;)

 

Ziet er goed uit man. ''Jammer'' dat ons tentje niet meer zo egaal is maar dat maakt natuurlijk helemaal niks uit, behalve voor het oog. Goed dat ze nu al 3 weken in de echte bloei staan. Aankomende weken gaat dus echt heel leuk, en bepalend worden. Die weken die nu komen gaan echt explosief worden. Mooi om te zien dat die lange slanke benen nog zo kaal zijn, of heb je ze intussen bij geschoren?

 

Jou tentje, tentje N, zie er ook zeer goed bijgetrokken uit man.

 

Beide tentjes doen het geloof ik ook heel goed qua voedsel evenwicht? Niet te veel, niet te weinig? Weinig verkleurende bladeren, geen geel uitslaande vingertopjes op de bladeren van te veel voeding, ze gaan erg gezond en als een gek als ik ze zo zie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat was dat balletje nou uiteindelijk? Wel of geen herma?

 

En goed bezig met dat stekkie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er netjes uit man :P

 

de o.g kush is een heerlijk rokertje van rqs !!

 

heb ze onlangs zelf gezet.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi life, eerste keer dat je met OG Kush van rqs werkt? Foto's? En goede resultaten behaald?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze ondertussen 2x gezet, en binnenkort nog eens :lol:

resultaat was zeker goed!

dat vond rqs zelf ook...

 

eindgewicht weet ik niet meer van buiten, maar toch een 60-70g per plant droog dacht ik.

allemaal zeer mooie volle toppen, weinig blad, was het beste rokertje van die ronde, 4 of 5 soortjes had ik toen staan.

 

gallery_16219_14957_4381642.jpg

gallery_16219_14957_3888794.jpg

gallery_16219_14957_4287830.jpg

gallery_16219_14957_729426.jpg

gallery_16219_14957_3394168.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit :P 60-70 gr per plant is uitstekend. Hadden wij ook toen we er 10 in hadden staan. Toen hadden we 580 gram. Bijna ene gram de watt :lol: Jij had er wat minder in staan denk ik onder 1 lamp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik had er maar 5-6 staan, en met een 400wattertje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie score dus :P

 

Het zichtbare verschil tussen de RQ en de DNA in m'n tentje lijkt tot nu toe minimaal, en wat het verschil maakt komt vooral door de wat minder heftige stress training op de RQ. Wat ik van ervaren kush kwekers en rokers mag geloven is dat de RQ qua roken wat meer skunk tonen heeft, en dat de DNA wat meer citrus tonen heeft. Dat kan natuurlijk misschien meerdere oorzaken in de verschillende kweekprocessen hebben, maar nu ik ze 1 op 1 naast elkaar in dezelfde tent heb staan kan daar uitsluitsel over worden gegeven. De Kandy Kush Confidentials doen trouwens ook lekker mee hoor, ze hebben met z'n tweetjes de spot van Snooki overgenomen en hebben dus ook wat meer ruimte te besteden.

 

Qua voeding gaat alles gewoon volgens schema g-o ;). Per 3 waterbeurten 1 beurt met de hele bende erin. Gemiddeld 2 keer per week dus. Ik heb wel een paar licht krommende bladpuntjes gezien, dus ik doe het gewoon rustig aan. In tentje N is dat in geen of mindere mate het geval, maar dat buffert allemaal wat beter door de bio voeding natuurlijk. Ik heb inderdaad nog even het een en ander bijgetrimd.

 

Voor wat betreft de balletjes is er tot nu toe verder niks bespeurd. Dus it's all good denk ik. Misschien heb ik het ook wel gewoon verkeerd geinterpreteerd en was het gewoon een beginnende vrouwelijke bloem, maar vooral scherp blijven! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plaatjes.

 

Mijn cannatonic heeft ook 50% og kush in zich, samen met nevilles haze en de beroemde g13 haze man.

 

Zal ook wel iets in die richting uit komen.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet geheel een 1 op 1 experiment omdat jij bio voeding heb Sok :lol: Maar ben heel benieuwd hoe ze smaken. Helaas kan jij dat niet ervaren :P Maandag kom ik denk ik ff spieken ;)

 

Ziet er allemaal goed uit die foto's joh. Mooi dat jou tentje ook goed is bijgetrokken. Nu komt het mooiste gedeelte eraan. De buds!!

 

The Predator > Die Cannatonic zal wel een paar weken langer staan met die haze soortjes erbij in haar genetica?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik van ervaren kush kwekers en rokers mag geloven is dat de RQ qua roken wat meer skunk tonen heeft, en dat de DNA wat meer citrus tonen heeft.

 

nou ik weet niet wat voor kwekers dat dan zijn. maar echte kush is echt nergens mee te vergelijken.

 

Wat ze nu als kush verkopen is maar een slap aftreksel van wat het echt is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...