Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

J-player

Zon

Recommended Posts

gallery_6979_9442_11012.jpg

 

De zon is er gelukkig vandaag en geen chemtrails vanochtend. Vaak is dat heel vroeg in de ochtend, het is om 5 uur al licht nu. Dan zijn ze rond 7 uur in de lucht verdwenen. En komen in onze tuintjes terecht. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chemtrails... er moet wat tegen gedaan worden!

Ze creëren allerlei ernstige ziektes en kwaaltjes en houden onze zon tegen.

Wel eens opgevallen dat een verse chemtrail die net enkele minuten als streep is getrokken, zichzelf breder maakt door de (harde) wind? zo krijgen ze dus een grote chemische witte tapijtje in de lucht waar wij allemaal op lange termijn kanker van krijgen of een verwante ziekte en alle gevolgen van dien.

Ook is het me een keer opgevallen dat ze een figuur maakte van een piramide en zelfs het figuurlogo van vrijmetselarij.

Edited by w33d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chemtrails zijn fabels :) :) internet staat vol met die onzin

 

niks meer dan sporen van ijskristallen die zich vormen wanneer waterdamp uit de vliegtuigmoteren in de koude omgevingslucht wordt gestoten.

 

Piloot als vriend :)

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Piloot als vriend :)

Van een Cessna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Gobru ik zie het nut er ook niet van in. Maar ik heb 20 km verderop patronen gezien, Das gewoon echt onlogisch als ze zo zouden vliegen, Waren allemaal driehoeken. En de sporen waaiden steeds breder uit en je zag het gewoon zakken.

 

ik heb gister iemand in Den Haag (landelijke demonstratie) gesproken die had het onderzoek gedaan. En dat leek me niet bepaald een dom figuur

 

let maar eens wat vaker op de lucht.

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piloot als vriend :)

Van een Cessna :)

 

 

ietsjes groter :)

 

Ik kijk vaak naar de lucht, zie ook vaak de sporen van ijskristallen wat uit de vliegtuigen komen ;)

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een groot verschil tussen contrails en chemtrails.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb t verschijnsel ook onlangs gezien; de banen blijven veel langer hangen ; vind het maar weer een angstig fenomeen!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
vind het maar weer een angstig fenomeen!! :)

 

het is bangmakerij daardoor wordt jij angstig...

 

leuk filmpje elmanito ze kunnen toch wat ...die filmmakers in Hollywood ;)

 

vliegtuigshows zie je ook vaker kleurtjes :) :)

 

Niet vergeten geen kraanwater te drinken....daar aan voegen ze fluor toe, om ons dom te maken

 

(Wie ze is????? nog altijd geen flauw idee )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Met CGI kan je van alles tegenwoordig mee in de filmproductie, maar weet niet of de aanvraag & toekenning van patenten op geoengineering daar ook bijhoort.

 

Als het een verzinsel is waarom maken wetenschappers zich zorgen,, klik

 

Volcanic eruptions, such as the one of the Karymsky volcano (Russia) in 2004, release sulphur dioxide to the atmosphere, which has a cooling effect. Geoengineering an 'artificial volcano' to mimic this release has been proposed as a solution to global warming

 

Een probleem voor je planten is er wel & dat is daling van de UV-index & lichtintensiteit. :)

 

Niet vergeten geen kraanwater te drinken....daar aan voegen ze fluor toe, om ons dom te maken

 

Kan beter zorgen maken om je flesje water, klik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als het een verzinsel is waarom maken wetenschappers zich zorgen,, [url="http://ec.europa.eu/research/infocentre/article_en.cfm?id=/research

 

 

Naar mijn menig , om nog meer onrust in deze wereld te scheppen.......

 

ik maak me ook geen zorgen om het kraanwater...was sarcastisch bedoelt...er wordt zo veel vertelt op internet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook is het me een keer opgevallen dat ze een figuur maakte van een piramide en zelfs het figuurlogo van vrijmetselarij.

Kweet niet wat jij ophad

Maar ben blij dat u niet bekend ben met het logo want zit geen piramide in, het kan zijn dat je de passer aanzag voor een piramide maar dan blijft er Niet veel over van het logo ( passer op winkelhaak)

 

En een vrijmetselaar een ander leed toebrengen ? Denk het niet want zou einde loge tijd betekenen

 

internationaal verbreide en regionaal gestructureerde broederschap van mensen die streven naar geestelijke en morele verheffing, onderlinge waardering en wederzijdse hulp.
Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

complottheorie yammy de pammy maar nog geen zon .

einde der tijden zou eindigen in het hellevuur dus een beetje nat sowhat ?

 

 

 

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof niet meer dat ze het goed met ons voor hebben.

dit komt van NOS ( het grootste liegkanaal van nederland)

 

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook is het me een keer opgevallen dat ze een figuur maakte van een piramide en zelfs het figuurlogo van vrijmetselarij.

 

Hahaha ik hoop dat je hier een grapje maakt. Dat is het zelfde als dat ik mijn naam en adres gegevens achter laat op mijn guerilla plek. Wat een onzin die chemtrails, Gobru legt het netjes voor jullie uit.

 

GroenShizzle gaat alles wel goed met je? Ik twijfel daar ernstig aan.

 

 

 

 

 

"Ze" hebben schijnbaar besloten dat het vandaag mooi weer mag worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Ze"

 

mooi van Ze he :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
GroenShizzle gaat alles wel goed met je? Ik twijfel daar ernstig aan.

 

Met mij gaat het prima

 

Trouwens, tuinman kan het bevestigen die was met me toen Den Bosch werd besproeid

Neee we moeten maar als een kudde schapen blijven accepteren wat dat tuig allemaal uitvreet....

 

Het weer is overal aan het veranderen,, maar neuhhhh niks aan de hand joh.. lekker je kop in het zand steken.....

Koop die auto koop dat nieuwe huis, er is echt he-le-maal niks aan de hand in dit land

Oja en vergeet niet trouw NOS te kijken en de Pedograaf te lezen

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hecht geen waarde aan paniek zaaien :)

 

haarp staat ook op wiki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Moet je bloed eens laten onderzoeken op het gehalte van verschillende metalen zoals aluminium :) , dan moet je ook niet verbaast zijn als het wat aan de hoge kant is.

 

Klimaatsverandering heeft verschillende oorzaken waaronder het zwakker worden van magnetisch veld, waardoor straling vanuit de ruimte meer kans krijgt om meer door te dringen hier op aarde, heeft ook invloed op het weer.Of het tijdelijk is weet ik niet.

 

Paniekzaaierij of onrust heb jezelf alleen maar mee, maar om nu te zeggen dat alles OK is gaat een beetje te ver.

 

ct1.jpg

 

vliegtuigshows zie je ook vaker kleurtjes

 

Van ijskristallen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto hoor... :)

 

Laats nog bloedonderzoek gehad...alles in orde.....of zouden ze dat liegen :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...